[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 22:27

Boself schreef:
Ik denk dat je dan een soort bruin achtige poepkleur krijgt. :')

Hm, doordat ik dit keer wél goed voor mijn rode haar heb gezorgd zit het er nog steeds in, yay ^^ Alleen de plukken achteraan worden oranje zonder reden.

Oei..... :')
minder prettig _O-

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 22:28

De kleur is wel heel mooi vol! Alleen die van syos gaat er snel uit dat is jammer maar de duurdere blijft mooi!

mlc

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 22:40

Nee, paars(achtig) over oranje/rood gaat geen succes worden ben ik bang. Ik raad het je echt af, zou zonde zijn als het uiteindelijk een hele vieze kleur word!

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 22:44

-O-
Balen... ga het ook zeker even niet bleken, wil mn haar sparen :=

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 22:47

Dat dieprode vind ik ook een hele mooie kleur, twijfel nog of ik donkerder ga of naar die kleur..
Morgen naar de kapper en laat het waarschijnlijk van een lange boblijn naar dit knippen, erg spannend dus :D
Voor de mensen met rood haar, ik gebruikte toen ik nog rood haar had henna plus colour boost, voor rood/paars haar en zo blijft de kleur lang erg mooi! :)
Afbeelding

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 23:24

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 09:54

Prachtig!!! echt geweldig!! ik vind het dan nu zo jammer dat is donker haar heb dat krult.. :P dan is bleken echt niet handig :(

Ik kan alleen maar met donkere kleuren een dyedip doen ... of knal rood :D haha

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 10:04

Ik heb echt even advies nodig, want ik weet écht niet meer wat ik met m'n haar wil!! Het is héél lang, stijl en blond. Heb een lichte zijscheiding en mijn lok wil ik helemaal lang laten groeien (is al best ver). Ik wil eigenlijk voor in de winter wat donkerder, maar niet alles in een keer verven. Paar jaar geleden heb ik er heel veel donkere plukken in laten zetten, waardoor het in z'n geheel een stuk donkerder leek. Verder twijfel ik nog of ik er een stuk af ga laten knippen... Het is namelijk nog steeds gezond in de puntjes en voor de dode punten hoeft het er niet af. Het is nu achter helemaal recht, zou laagjes mooier zijn?

Hier even een foto: (de middelste)
Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 16:22

Hi allemaal,

Ook ik heb echt wat advies nodig wat betreft mijn haar.
Ik heb welgeteld drie haren op mijn hoofd ( oké grapje) en het is ook nog eens ontzettend poreus en fijntjes.
Ik heb geen idee wat ik er mee moet!
Het is nu net over mijn schouders maar ik wil het eigenlijk net op mijn schouders en bot geknipt..
Iemand nog tips? Of misschien hetzelfde probleem?
Of nog beter, iemand die ook dun fijn haar heeft en een foto heeft van haar leuke kapsel? :)

Ik zal vanavond even een foto plaatsen, zit nu op mijn iPad en ben op school dus dat gaat helaas niet. Enop de foto's in mijn profiel zitten er 130 extensions in dus ook daar hebben we niks aan :+

Char_elle, ik denk dat lowlights inderdaad een mooie oplossing zijn als je het iets donkerder wilt hebben. :) kwa lengte zou je er bv misschien5 cm af kunnen halen en wat laagjes voor een voller en speelser effect. Denk dat dat je heel leuk zal staan!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 16:33

Op Pinterest staan zulke leuke dingen :3

Afbeelding

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 16:38

_O_

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 17:31

wauw..... wil ik ook !!!

Nikki Jij kent Robin toch ook??
ik had ook gereageerd in je berichtje XD

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 17:33

xDenies schreef:
Op Pinterest staan zulke leuke dingen :3

[ Afbeelding ]

Leuk he! Ik heb het ook ongeveer zo gehad alleen de bovenkant iets donkerder alleen vind ik het mooi met krullen en heb geen zin om elke dag mijn haar te krullen := Nu heb ik gewoon een roze-rood achtige dipdye

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 18:08

Frummels schreef:
Hi allemaal,

Ik heb welgeteld drie haren op mijn hoofd ( oké grapje) en het is ook nog eens ontzettend poreus en fijntjes.
Het is nu net over mijn schouders maar ik wil het eigenlijk net op mijn schouders en bot geknipt..
Of nog beter, iemand die ook dun fijn haar heeft en een foto heeft van haar leuke kapsel? :)

Ik zal vanavond even een foto plaatsen, zit nu op mijn iPad en ben op school dus dat gaat helaas niet. Enop de foto's in mijn profiel zitten er 130 extensions in dus ook daar hebben we niks aan :+

Char_elle, ik denk dat lowlights inderdaad een mooie oplossing zijn als je het iets donkerder wilt hebben. :) kwa lengte zou je er bv misschien5 cm af kunnen halen en wat laagjes voor een voller en speelser effect. Denk dat dat je heel leuk zal staan!

Hm misschien als ik een foto heb, ik kan me er echt niks bij voorstellen xd

Ik vind dip dye echt lelijk, I'm sorry.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 19:52

Hier komen zulke ontzettend leuke en stoere kapsels voorbij!
Jammer dat ik dat allemaal niet aandurf haha

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:52

Frummels schreef:
Hi allemaal,

Zo is mijn haar nu. Ik ben niet klein ofzo trouwens, mijn vriend (achter mij), is 2 meter haha. (ik 1.79m)
Afbeelding

Zo was het een poosje terug, vond ik opzich ook wel leuk! let niet op mn gezicht, ik wilde die jas graag hebben, maar had geen geld :+
Afbeelding

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:06

Gerbenfroh schreef:
Ik ben helemaal blij want ik heb voor weinig clip ins gevonden op Ebay

Het is een heel pakket, ga vooral gebruiken voor creaties in mijn haar die dan net wat mooier zijn dan als een complete verlenging. Heb vandaag bijvoorbeeld de helft gebruikt om een fish braid te maken, vond hem te lang dus heb de vecht opgestoken. Bijzonder dat de kleur helemaal niet verschilt!

https://lh5.googleusercontent.com/-fG0P ... 114715.jpg

Hier zie je de andere helft (was bezig met wat krul maken :)) ) Behoorlijk lang ook!
https://lh3.googleusercontent.com/-gydx ... 114753.jpg

Hey! Nog even een vraagje over die Extensions! Want er staat als prijs bij dat ze 10 dollar kosten, maar dat kan toch nooit? Wat krijg je daar voor dan? En is t niet mega synthetisch spul?

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 22:14

komen echt leuke en gedurfde haarkleuren langs hihi

edit: ben overgens zelf erg fan van felle kleuren combinaties o.a. wit met fel blauw of groen ect. zwart met een gekleurde dip op t einde
Alleen weet ik niet wat voor een kleur mezelf zou staan drm kies ik voor rood met een dip onderaan.... blond?... zwart...?
dit is dus iets wat ik echt mooi vind alleen mezelf totaal niet staat:
Afbeelding
En dit ben ik: *miss andere kleuren die me evt.zouden staan? liefst leuk kleurtje*
(let niet op mijn pony die heb ik zelf geknipt in verveling)
Afbeelding

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 12:31

Dynara, ik vind rood met donkerbruin altijd heel mooi staan bij jouw huidskleur! Misschien donkerbruin met rood in de onderkant?

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 12:47

Bunga schreef:
Dynara, ik vind rood met donkerbruin altijd heel mooi staan bij jouw huidskleur! Misschien donkerbruin met rood in de onderkant?

Dat vind ik dus ook! :D

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 13:03

okii dat is wel een idee jaa,... hihi :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 13:05

Of donkerpaars mt donkerbruin/zwartbruin

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 13:40

Bunga schreef:

Jup vind ik ook! Maar dan vind ik knal rood weer minder bij bruin.

Deze kleur rood vind ik daar gaaf bij! Omdat deze wat zachter is door de iet wat roze tint die erin zit.
Afbeelding
vind deze kleur met dat kapsel sowieso wel heel vet haha.

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 13:41

Ik wil namelijk zo min mogelijk zwarttinten omdat je hier best wel moeilijk vanaf komt,.. was hiervoor namelijk ook zwart zijn veel erf beurten erover heen gegaan wou ik het wegkrijgen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 13:42

Nou idd vivi! Super tof!