Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
spokie79 schreef:Je kan dan de kit kopen. Dan doe je in het opladergat (hahaha) een receiver. En dan de sensor aan je schoen. Zo doe ik dat ook. Mijn ipod is ook al ruim 4 jaar oud.
maar zo veel heb ik niet, 1 broekje, shirtje en schoenen!
. Sharitje schreef:Gisteren de 1e les gedaan van str! het was leuk en ging gemakkelijker dan gedacht!
Ik loop samen met een vriendin en morgen komt er nog iemand bij.
Dit even aankijken of het gaat, want ik merkte gisteren wel al dat mijn vriendin en ik een verschillend looptempo hebben.. dus even afwachten, ik hoop dat het lukt met ons 3 want is wel fijn om niet altijd alleen te moeten lopen.
Of inderdaad zoals hierboven iemand zei: 1x inde week samen en de andere 2x alleen.

Ben dus al benieuwd hoe dat zal gaan als hij mee gaat hardlopen.
Die is ook veel sneller dan ik....
Maar heb vanmorgen les 7 gedaan, en dat ging super! Voor het eerst een keer 4 minuten rennen achter mekaar. Volgens die Sports Tracker App heb ik 2,7 km afgelegd met een gemiddelde snelheid van 7,3 km/u.

ik heb eerst een week van te voren alvast 1 min elke keer gelopen. En soms denk ik dat ook weleens over dat op straat lopen en dan ook nog dat liedje van Evy erbij (in het Engels dat er iemand naar je kijkt
) helpt op dat moment ook niet echt hahaha!
Maar wat deed je dan precies? Gewoon een aantal keer 1 minuut lopen en dan 1 minuut rustig of?
) te negeren. Pf, die drempel gehad nu nog volhouden. Het viel me niet tegen al had ik met de laatste keer twee minuten lopen behoorlijk wat moeite. Toen ik voor de tweede keer moest gaan lopen kreeg ik wel direct een soort verzurend gevoel in mijn bovenbenen. Kan dat komen omdat mijn lichaam gewoon echt niks meer is gewend?
ik ben via mijn telefoon online, dus kan niet op alles reageren, maar zal dat straks via de pc even inhalen.
heb er eigenlijk wel zin, dat verbaas me, ik haat elke sport, anders dan paardrijden