Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
rommeke schreef:Ik heb nog niet heel het topic doorgelezen maar dat ga ik zo wel doen.
Ben zelf momenteel ziek thuis van werk omdat de pijn niet te verdragen is, ben al een jaar aan het sukkelen met pijn in mijn rug maar in de laatste aantal maanden zijn er periodes dat ik amper nog kan bewegen. Ben gruwelijk stijf, heel veel last van uitstraling naar zowel armen als benen.
Volgende week staat er een mri en een botscan? gepland, alleen van mijn rug. Hier baal ik erg van gezien dat de huisarts en de chiropractor(waar ik op aanraden van de orthopeed niet meer heen mag) dachten dat ik zowel een rug als een nekhernia heb. Heb super veel last van mij nek momenteel, maar de orthopeet vond het niet nodig om een mri of foto's van mijn nek te maken. Mijn rug is wel al op de foto geweest om uit te sluiten dat deze niet gebroken was. Het liefst wil ik naar het ziekenhuis bellen of het mogelijk is ook een mri te maken van mijn nek maar dat zeker wel niet kunnen? Het is leerzaam om mee te lezen wat de rest allemaal door heeft gemaakt met een hernia.
Ben benieuwd naar mijn eigen behandel plan aangezien ik pas 19 jaar ben en er bij voorbaad al werd gezegd dat ze bijna nooit opereren bij zulke jonge mensen.
ponyparadijs schreef:Ik heb een tijdelijke blokkade gehad, maar mij werd verteld dat ik pas na een paar weken iets zou merken, en dat was ook zo.Sorry dat ik hier binnen kom vallen. Maar vroeg me af of er iemand hier ervaring heeft met een proefblokkade.
Ik heb deze vanmorgen gehad. En voor mijn gevoel heb ik er helemaal niets aangehad.
Ik heb nog steeds dezelfde pijn.
Nu heb ik over 3 weken weer een afspraak om een permanente blokkade te zetten. Maar ik moet zeggen dat de behandeling mij ernstig is tegen gevallen.

Ik wil straks proberen om tai chi te gaan doen. 
Claudia78 schreef:Ponyparadijs: Ik heb ook een tijdelijke blokkade. Ook bij mij werd verteld dat ik na 2 weken pas iets kon gaan merken en dat de spuit pas met 2 maanden optimaal zou gaan werken. Ik geloof dat het voor mij morgen 5 weken terug is dat de behandeling gedaan is. Helaas slaat hij bij mij niet aan. Sterker nog, ik heb juist het gevoel dat hij het heeft verergerd. Ik bij er echt zo`n ontstekings gevoel bij gekregen in mijn dijbeen en bil. Ik moet 3 dec voor controle heen. Helaas met minder positief nieuws.Ik wil straks proberen om tai chi te gaan doen.

, heb gezegd rugpatiënt te zijn en als het niet lukt dan krijg ik mijn geld retour.