Mensen ik heb wel een vraagje over de mirena. Ik heb gelezen dat pompelmoes/grapefruit de werking van de pil kan verminderen. Geldt dit ook voor de mirena??
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als ik mijn andere dokters mag geloven ben ik geen janker maar zo down under is toch wel iets heel anders he... 
Eendebek had ik (vreemd genoeg) geen last van, inwendige echo al evenmin, ja heel even toen ze aan het wroeten was om die andere eierstok te vinden (die had zich blijkbaar verstopt
)
Even doorbijten, het is zo gedaan.
). Stond 5 minuten later weer buiten en toen zei ik al dat ik het zo weer zou doen.
(ben ergere rugpijn gewend
) 
)
Mijn Mirena zit nu sinds oktober 2011 en ben er nog steeds heel tevreden mee. Als ik morgen weer zou moeten voor een spiraal dan zou ik er niet tegenop zien, en als er één mieperd bestaat op de aardbol ben ik het

Ik zie wel of het bevalt of niet. De enige andere optie is sterilisatie en de gyne had liever dat ik eerst dit probeerde.

Alvast bedankt!
Dat geeft wel n fijn beeld
Ik vergeet standaard de pil te nemen, dus ik dacht, ik kap er maar mee..... Had ook behoorlijk wat bijwerkingen als pukkels, gewichtstoename, humeur etc...
en maar weer snel gekapt.