Blijft je vriend ook in het zkh slapen/eten, of dat niet?
Kaygee
Geplaatst: 06-05-12 18:45
Haha toevallig hier ook een lekkere pizza in de oven.
Ik vond de pijnstilling ook super, had zo'n pompje dat ik om de 5 minuten kon drukken. Het maakte de pijn van de weeën niet minder maar ik kon elke minuut tussen de weeën door heerlijk slapen Ik beleef heel mijn bevalling weer opnieuw door dit topic, heerlijk, zou het zo weer willen doen! Er naar uit kijken dat er heeeeel snel een klein purkje in je armen ligt
Ook ik zou het zo over doen hoor! Kijk nu al uit naar de 2e keer
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Geplaatst: 06-05-12 18:53
Meloen schreef:
Bevallen opnieuw doen hartstikke gek
Bevallen vond ik ook zo erg niet. Wil alleen geen kind meer.
Meloen
Geplaatst: 06-05-12 18:54
Nou.. bevallen vond ik toch het minst leuke wat ooit heb gedaan (sorry Calice maar je weet wie het zegt)... Dus ik ben (voorlopig?) wel genezen
Maar voor mijn dochtertje zou ik alles zo weer overdoen hoor als het moet
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-12 18:55
nell, hij slaapt lekker thuis. stuur hem expres ook naar huis rond 9 uur savonds omdat hij het anders ook niet trekt. en sochtends stuur ik hem na een paar uur ook naar huis om even thuis wat voor zichzelf te doen.
phoe nou ik hoop dat een eventuele 2e toch wel een stuk sneller gaat .
Kaygee
Geplaatst: 06-05-12 18:56
Ik heb ook niet bepaald een "leuke" bevalling gehad. Na 41 uur hebben ze maar een keizersnede gedaan. Maar met liefde doe ik het weer.
Oooow Ilse, ik heb je hele topic doorgelezen! Wat een pracht van een positiviteit heb jij bij je zeg! Wauw! Echt knap. Ik zou er wel effies doorheen zitten, maar jij post voor jou 'toestand' nog flink door!
Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen, en hopelijk snel je kleine jongen in je armen houden en dan uitrusten maar!
Snoevie
Geplaatst: 06-05-12 18:59
Goh nog steeds geen Dirkje? ik lees ook mee hoor,spannend!
Marisje76
Geplaatst: 06-05-12 19:33
bevalling overdoen...echt niet!!!!! en dan heb ik relatief "makkelijke"bevallingen gehad. Wel 2x met 42 weken ingeleid en verder op eigen houtje dat wel .
Hé Dirkie...tijd om je papa ook te leren kennen!! misschien moeten we voor Dirkie ook zo'n frummelvanger maken..
IvysToeter
Geplaatst: 06-05-12 19:42
Marisje76 schreef:
Hé Dirkie...tijd om je papa ook te leren kennen!! misschien moeten we voor Dirkie ook zo'n frummelvanger maken..
bij merries hangen ze er dan een wortel voor toch?
Wat zal werken? Een flesje warme melk, een suikerspeentje, een lekker koekje of maar gelijk een flesje bier voor die stoere vent?
Imker
Geplaatst: 06-05-12 19:50
*meeleesmodus uit*
Hang er een fles melk, een (.)(.) voor of een speentje/fiepje. Wellicht helpt het?
Bevallen en zwanger zijn is ook niet mijn hobby, heb teveel ellende gehad en teveel verdriet daarbij. Dus ik hou het gezellig op twee jongens. Van de pethidine raakte ik ook knetterstoned. Bij mij vlogen er toetsenborden rond in de kamer. Ik wil die zooi iig nooit meer! Hopelijk komt je zoon er snel uit en ben je letterlijk en figuurlijk verlost!