_Nelleke_ schreef:Appelmoes, zijn sigaretten trouwens volledig plantaardig? Ik dacht dat daar ook iets van varkensvet oid als lijmproduct in gebruik wordt, maar moet zeggen dat ik me daar verder niet in heb verdiept.
Grappig dat je dat vraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nelleke_ schreef:Appelmoes, zijn sigaretten trouwens volledig plantaardig? Ik dacht dat daar ook iets van varkensvet oid als lijmproduct in gebruik wordt, maar moet zeggen dat ik me daar verder niet in heb verdiept.
Quellian schreef:Nogmaals; ik vind het prima als ik op mijn 75e het loodje leeg ipv op mijn 85e, geen enkel probleem. Had ik er voor over gehad.
Quellian schreef:Dat heb ik echt nooit geweten Appelmoes!
Had toevallig gisteren deze op mijn facebook gezet: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 8259_n.jpg
Kaatje schreef:Als t zo simpel was dat we door t roken 75 ipv 85 jaar oud worden, ja dan rookte ik ook weer.
Niemand "moet" iets maar als je in een topic zit waar iedereen probeert te stoppen met roken ,ga dan niet lopen melken
dat je weer gaat roken als je een paar kilootjes aankomt, ik denk dat niemand blij is met die extra kilo's , maar ja
beter dat dan gratemager doordat je ligt te kotsen van de chemo.
_Micha_ schreef:Dus hoe was dat bij jullie? Werden jullie spontaan de grootste bitch of viel het mee?
Citaat:Kaatje, jij kunt dat niet bepalen voor een ander. Heel simpel.
Citaat:En iets genuanceerder zou geen kwaad kunnen
Citaat:Dat is nogal kort door de bocht. Mijn opa heeft zijn hele leven gerookt. Zware kettingroker.
Heeft nooit wat gemankeerd, is vredig in zijn slaap overleden op 96 jarige leeftijd.
Citaat:‘Roken is dodelijk’ op pakjes sigaretten, op doosjes sigaren, op asbakken en boven sigarenwinkels. Het is de dictatuur van de hypocrisie: rokers bij iedere sigaar en sigaret onder hun neus te wrijven dat ze dood gaan, maar er tegelijkertijd als overheid wél honderden miljoenen aan accijnzen aan verdienen.
Roken is dodelijk, mpfr, bovendien is het nog flagrante onzin ook.
Roken is niet dodelijk, roken kan dodelijk zijn. Autorijden is pas dodelijk. En vliegen. En zwemmen. En zonnen. En patatjes oorlog. En parachutespringen. En ne*ken. Levensgevaarlijk dat ne*ken. Meteen verbieden. Of hooguit buiten of in aparte ruiten achter glas.
Alles wat leuk is in het leven is godverd*mme dodelijk. En weet je wat het allergevaarlijkst is? Leven. Van leven ga je dood. 100% zeker. Dat moeten ze verplicht op kraamkamers laten kledderen: van leven ga je dood. Dan heb je als baby tenminste nog een keus.
_Micha_ schreef:Hier is het bijna zo ver, ik heb met mezelf en mijn vriendin afgesproken dat ik dit pakje (nog 4 sigaretten) op rook en dan dus stop.
Vanochtend was ik heel stellig ' Ik ga het doeeeeen' En dat is nu wat afgezwakt omdat de twijfels komen of ik het wel kan en wel volhoudt en of ik geen onuitstaanbaar kreng ga worden.
Dus hoe was dat bij jullie? Werden jullie spontaan de grootste bitch of viel het mee?
En doen jullie iets tegen de gewoonte van een sigaret? dus iets vervangends ipv roken?