Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Situation schreef:Naja, steunen.... Hij had van tevoren al gezegd, ik ga je niet zielig vinden. Maar als je iets moet hebben moet je het maar zeggen. Sja dat doe ik dan ook weer niet dus ik liep naar beneden om thee te halen en hij hoorde me huilen, ik kon gewoon niet meer op mijn benen staan. Dus hij zegt: bijdehandje, nu naar boven ik neem het wel mee.
En hij hield me wel heel goed in de gaten. Hij kwam bij me op bed liggen en viel af en toe in slaap, maar als ik weg liep werd hij wakker en vraagt wat ik ga doen.
Echt steunen heeft hij niet gedaan, nog steeds niet. Hij vind het mijn eigen schuld en goed dat ik moet boeten dat ik abortus heb gedaan.

Situation schreef:Hij vind het mijn eigen schuld en goed dat ik moet boeten dat ik abortus heb gedaan.
Situation schreef:Ja ik weet zeker dat het de goede keus is geweest. Ik ken mijn vriend, en uiteindelijk zou toch alles op mijn terecht komen (verzorging, opvoeding, huishouden etc.)
En misschien wel niet hoor. Maar zo ver ik het nu kan inschatten wel.
zonnebloem18 schreef:Tja noem het makkelijk of laconiek, maar ik heb eigenlijk ook totaal geen moeite gehad met mijn abortus.
Heb er niet om hoeven huilen en het is echt niet dat het niks voorstelde maar door de omstandigheden stond ik er 100% achter en dan is het ook "makkelijk".