Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:cherell0 schreef:gewoon fybro , vergelijkbaar met morgenziekte van een zwangere vrouw ...
zolang ik maar zorg dat m'n maag niet leeg is als ik wakker word dan gaat het goed .
ik geloof dat voeding idd. een hoop kan doen daarom ook van alles geprobeerd samen met artsen en peuten en pyen ... maar helaas geen verbetering .
dus nu leef ik gewoon lekker met de dag en zie wel , en dat gaat beter als alle voorgaande jaren ( iig. voor mijn rust)
mijn moeder heeft het ook en ook bij haar hielpen dieeten en zo niet .
Ik heb hypoglycemie en dat komt ook bij fibromyalgie voor,als ik niet op tijd koolhydraten eet wordt ik ook misselijk en ziek.
Als ik jouw verhaal lees dan zou je dat ook kunnen hebben,lijkt mij de moeite waard om uit te zoeken.
Mariska:dat vraag ik me ook af...ik herken de instorting en uitputting enorm. Fijn dat jij inieder geval gevonden hebt waar je zo uitgeput door bent geraakt.
Janneke2 schreef:dit is een duits recept.
Men neme:
een badkuip met water van 37 graden celcius;
100 gram natrium bicarbonaat
en dan ga je een half uur "liggen weken" zoals dat hier in huis heet.
De eerste paar dagen dat je dit doet kun je je een beetje"
"raar" voelen, maar wat het doet is de verzuring en het melkzuur omzetten en daarmee gaat de spierpijn weg.
(En het zou het beste zijn als de spierpijn weg bleef, maar daarvoor is nodig dat er meer zuurstof transport plaats vindt. Laat bijv. in je bloed - een druppel onder de microscoop is genoeg - onderzoeken of niet je rode bloedcellen als centenrolletjes aan elkaar kleven. Ook dat is doorgaans goed te verhelpen, maar dan moet je het wel weten - ipv gezeur "dat er niets aan te doen zou zijn".)
antje_vip schreef:Ik weet niet of jullie dit al hadden gelezenHet gaat om de tekst bij het plaatje
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Anoniem schreef:Wat mij opvalt is dat mensen met Fybromyalgie allemaal paardrijden. Ik ben nog nooit mensen tegengekomen die deze ziekte hebben en die niet paardrijden.
Het is misschien toevallig maar wat mij opvalt is dat ze allemaal die ik ken wel dingen kunnen doen omtrent het rijden en verzorgen van de paarden en volop kunnen stappen.
Misschien heb ik het mis maar mijn beeld van de ziekte is dat het niet echt bestaat maar tussen de oren zin.
Sorry als het kwetsend overkomt want ik wil de TS niet aanvallen maar dit is wat ik ervaar in mijn omgeving. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Anoniem schreef:Wat mij opvalt is dat mensen met Fybromyalgie allemaal paardrijden. Ik ben nog nooit mensen tegengekomen die deze ziekte hebben en die niet paardrijden.
Het is misschien toevallig maar wat mij opvalt is dat ze allemaal die ik ken wel dingen kunnen doen omtrent het rijden en verzorgen van de paarden en volop kunnen stappen.
Misschien heb ik het mis maar mijn beeld van de ziekte is dat het niet echt bestaat maar tussen de oren zin.
Sorry als het kwetsend overkomt want ik wil de TS niet aanvallen maar dit is wat ik ervaar in mijn omgeving. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?