Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nancy schreef:Hellooo!!
Vandaag zoo druk.. Wil eigenlijk nog wel sporten..
Net klaar met werken, zo even leren als ik even ben bijgekomen, dan naar peerd, en van 9 tot 11 weer even werken..
Sportschool zit er denk ik niet in vandaag..![]()
Ik willlll!!!!
Mindim schreef:Mijn nieuwe schema is er. Ik train nu met minder gewicht, maar met meer herhalingen. Ik ga nu 2 x 25 herhalingen. Verder train ik nu ook in supersets, 4 x 12 per apparaat. Dus even iets heel anders. Vetpercentage hoeft in pricipe niet meer naar beneden. 21 % is de ondergrens en ook 57 kilo, dus meer dan 2 kilo moet er niet af, dus iets minder cardio.
Marije__ schreef:_Nancy schreef:Hellooo!!
Vandaag zoo druk.. Wil eigenlijk nog wel sporten..
Net klaar met werken, zo even leren als ik even ben bijgekomen, dan naar peerd, en van 9 tot 11 weer even werken..
Sportschool zit er denk ik niet in vandaag..![]()
Ik willlll!!!!
Jij bent gek!! Trouwens,. waar werk je ergens?
Ik ben net terug van sporten, gelijk erna maar even de hond uitgelaten van mama's nieuwe vrienddie logeert hier een tijdje (de hond, haha). even goed eten en dan om 18.00 beginnen met werken.
Vandaag een uur bovenlichaam getraind, meer herhalingen minder gewicht. Daarna nog 10 minuten buikspieren en 15 minuten roeien. En nog 10 minuten heen&terug naar de sportschool.
Morgen vroeg wil ik weer eens gaan hardlopen!
annepaardoes schreef:Zo ik heb er een cardioronde van 2 uur opzittenMoest wel even compenseren van de afgelopen 2 dagen
20 minuten roeien
1 uur op de fiets
10 minuten crostrainer (had ik geen zin in)
30 minuten loopband
Avonturier schreef:Vinden jullie een loopband fijner dan gewoon buiten hardlopen?
Mindim schreef:@misfitness
Ik heb een gesprek gehad en zelfs met dit schema ga ik waarschijnlijk nog naar beneden qua vetpercentage. Ik moet gewoon niet meer te veel afvallen, hoogstens een 2 kilo. We proberen nu meer spier uithoudingsvermogen te creeeren, ook puur om even het schema totaal om te gooien, ik doe dit 8 weekjes en de herhalingen worden opgevoerd naar 2x 40. Met de supersets ga ik wel hgelijk blijven en kan ik gewoon zwaarder trainen. Maar met de meeste gewichten in de vele herhalingen moet ik iets omlaag. Ik train wat ik 12 keer vol kan houden en dat gaat me dan niet minimaal 25 keer volhouden.
Het voelde wel goed, mijn spieren voelen gauwer moe en eh hoeomschrijf ik het strak en opgezwollen. We gaan het gewoon eens 8 weken proberen. Waarschijnlijk ga ik gewoon mijn 19 procent halen.
Ik moet gewoon opppassen dat ik niet laag in het vetpercentage kom te zitten puur door gewichtsverlies, ik moet niet afvallen, alleen vetmassa moet weg.
Nu val ik juist af in kilo's en ik wil niet te mager worden. Bij jou zijn je spieren groot en ben je vanaf de foto's vrij droog. Ik ben lang zo ver niet wat betreft spieropbouw, dus ik wordt door verlies van vetpercentage door afvallen, gewoon ronduit mager. Een gespierde spijker idee.