vibabu schreef:Meer eten hoeft helemaal niet te betekenen dat je (te)veel koolhydraten binnenkrijgt. Je bent nog in de groei en heb je bouwstenen nodig! Ik vind dat je je nog helemaal niet druk moet maken of je teveel of te weinig koolhydraten eet. Eet gewoon gezond en alles met mate. En als je dan graag wat wil afvallen laat dan de ongezonde dingen die je waarschijnlijk eet er uit. Dus geen chips, koek, snoep en frisdrank. Maar zo weinig eten is echt ongezond.
ik drink nooit frisdrank, ook geen snoep. Wel kon ik voorheen chocolade nooit laten liggen en koekjes konden er ook zo in. Maar als ik dat nog 1 keer weer in mijn mond stouw dan bedenk ik goede
concequenties voor mijzelf 
En ik heb verder weinig te zeggen over het avondeten. 
Mootje schreef:Tja, bij te weinig eten gaat je lichaam hoogstwaarschijnlijk in spaarstand waardoor je helemaal niet afvalt en als je wel een vreetbui hebt, harder aankomt....
maar als je alle tussendoortjes laat staan en ook niet een vreetbui krijgt, kun je toch niet aankomen en juist alleen maar afvallen?
Mensen met Anorexia eten ook bijna niet en vallen wel enorm af, dus ik zal denk ik wel afvallen lijkt mij?