Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DDDMakkink schreef:Volgens mij blijf je altijd last houden van zo een sleutelbeen breuk
Je kan wel trainen zodat het beter word maar het zal nooit meer zo worden als voor
Het brak
_Nancy schreef:Mindim, jeetje dat is een breuk!!![]()
Pfoeh, heb je daar niet ontzettend last van??
Ik had in november mijn pols gebroken en heb daar nu soms nog steeds last van met zwaardere gewichten en buigingen.
Maar het gaat gelukkig steeds beter.
Ben ook toen ik in het gips zat gewoon gaan, voor de buik, rug en benen en beetje borst.
Af en toe nog steeds de neiging om mijn pols eigenhandig te amputerenMaar dat is ook niet echt een oplossing
Knakker schreef:dat klopt zeker, je moet niet teveel naar de weegschaal kijken, kijk liever naar de spiegel!
Mindim schreef:Even een vraagje aan Missfitness, aangezien jij ze optimaal getrained hebt. Wat is nou een goede oefening voor de onderste buikspieren? De bovenste zijn bij mij prima en de schuine ook, maar de onderste krijg ik minder goed op orde. Ik zit op deze, maar die vind ik ververvelend, omdat ik op mijn ellebogen steun en dat indirect naar mijn schouders gaat. Ik zoek dus een alternatief.
PS, hoeft niet een apparaat te zijn hoor, misschien een goede grondoefening is ook prima.