Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 19:21

ja mij smeerden ze ook meer aan (niet bij deze kapper die het gedaan heeft hoor, maar waar ik geinformeerd had) maar ik had een bon voor 75 extensions en wilde niet meer, achteraf was dat meer dan zat. ;-) zelfs zat voor ook nog een verlenging ipv alleen meer volume. Het is zeker een duur grapje (ik had ze voor 64 euro, dus dat was nog eens leuk),.. alleen voor het uithalen betaal je dan ook weer 34 euro. Dat wist ik dan natuurlijk weer niet ;-)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 20:15

doemaar schreef:
@ Dreamy, mag ik vragen waar je deze heb laten zetten... Aangezien je uit Utrecht komt (vlakbij :P) Mijn zusje is namelijk deze week in utrecht geweest om die ringetjes er in te laten zetten.. Bij haar blijven ze wel goed zitten... Wilde zelf na mijn wax extansions dit ook misschien laten doen omdat het vele male goedkoper is dan wax...

Spanje :') Maar ik haal nieuwe ringetjes en dan zet een vriendin ze er bij mij in (doet het zelf ook bij vriendinnen, die zijn tevreden) :D

doemaar

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 21:43

Ohw hahahaha nee daar komt die van mijn zusje niet vandaan hahaha ;)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 00:34

Wat is waxjes dan en wat clip ins ? :o

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 09:26

Elin_, waxjes zitten vast in je haren (tot 5 maanden) en clip ins leg je op je nachtkastje als een kunstklapper :P Die kun je erin doen wanneer je wilt dmv clips.

gatecrascher

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 11:15

Ik laat volgende week maandag waarschijnlijk extensions zetten. Ga toch maar denk ik voor de wax en niet voor de microrings. Dat laatste zakt bij mij toch wel erg snel uit. Spannend!! :):)

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 14:28

Help, ik had net mijn haar gekruld en het zag er heel leuk uit, maar nu krijg ik het niet meer mooi uitgestijld en nu is het vanonder niet echt zacht meer maar lijkt het dof, ik heb er wel een middeltje opgedaan tegen het verhitten..
Ik ben helemaal in paniek nu dat mijn mooie haartjes kapot zijn :(:)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 14:32

Jasmine, het kan zijn dat het dan niet 100% human hair is.
Ik krul alleen met krulspelden (haren bevochtigen en dan krulspelden erin). De hitte tang vind ik altijd een beetje eng... je weet nooit hoe het haar eruit komt.

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 14:38

Jawel, het is 100% human hair, staat zelfs op heb pakje!
Mijn krultang stond op het minst hete, dus dat lijkt me echt wel verdacht..
Ik vind het ook raar dat het vanboven nog wel perfect zacht is maar gewoon de punten dof aanvoelen, zou het helpen als ik het straks eens uitwas?
Ik hoop echt niet dat ze nu verprutst zijn, ik was er net zo blij mee..

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 14:44

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 14:48

Staat leuk hoor :j :j

Je kunt er wel een masker inzetten en kijken of dat helpt? :) En goed cremespoeling in de punten zetten?
Wat ik ook nog weleens wilde doen... cremespoeling of een masker voor het slapen gaan in de punten en er aluminiumfolie omheen wikkelen. Dan heb je 's morgens echt weer fijne puntjes in de meeste gevallen.

Ze mogen extensions verkopen als 100% human hair als 80% daarvan human hair is (de overige 20% mag synthetisch of paardenhaar zijn). Net zoals dat een pak sap verkocht mag worden als 'ongezoet' als er nog een aantal klonten suiker aan zijn toegevoegd.

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 14:51

Ik ga eens proberen om ze nu uit te wassen, het beste is gewoon zoals met natuurlijk haar, niet?
Dus nat maken, met shampoo uitwassen, uitspoelen, conditioner erop, even laten zitten en terug uitspoelen, uitkammen en natuurlijk laten drogen?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 14:52

Yup :j

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 15:32

Net uitgewassen met shampoo en conditioner, en er nog een beschermend flesje opgedaan!
Nu ligt het op handdoeken te drogen in mijn kamer, is dat goed?

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 15:49

Jasmine ik wilde je ook het advies geven om te wassen... Ik heb het zelfs met mijn eigen haar als ik dat wil krullen dat het een soort van stro wordt aan de puntjes maar als ik het gewoon gewassen heb dan is er niks aan het handje... Ligt een beetje aan het haar type... Hopelijk komt het goed met de clips :) volgens mij kan je de clip het beste uithangen maar ik heb er geen ervaring nog mee (ik had het volgens mij weleens gelezen)

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 16:00

Ik hoop inderdaad dat het in orde komt, in ieder geval bedankt! :)
Ik weet momenteel niet waar ik ze kan uithangen, maar ik veronderstel dat dat uithangen enkel het droogproces versnelt? Of zou dat voor de rest ook iets uitmaken?

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 16:03

Denk het niet hoor Jasmine heb er geen nadelige gevolgen bij gelezen hihi...

taff

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 20:19

hier een vraagje ik heb kort haar ongeveer 10 cm
is het mogelijk om daar clip in in te zetten het is niet op een lengte maar een kort kopie zeg maar?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 08:23

Ik denk als je dan extentions neemt dat het net als britney toen der tijd uit gaat zien;

Afbeelding

Afbeelding

Ik bedoel dit totaal niet banketstaaf,maar dit komt omdat je geen dekhaar heb dan.
Waardoor je ze heel snel gaat zien.
Misschien dat je het niet zo heel erg als dit gaat krijgen.
Maar als je hoofd draaid dan heb je dus wel kans dat je het ziet.

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 12:04

OMG die foto's hier boven #)

Maar ik denk ook dat je te kort haar heb... Nog even door laten groeien dus :o

mohica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 22:01

Ik zou er ook graag willen ( na dat mijn oma een paar maanden geleden mijn kapote punten wou knippen en toen 15/20 cm van mijn haar heeft geknipt).

Ik heb nu deze techniek gevonden ( wel in het frans, maar het is gewoon om te tonen )
http://www.youtube.com/watch?v=QGlKocG5bt0&feature=related
Kent iemand ze? blijven ze goed zitten? En hoe kan je je haar als je dit hebt? :P En ONGEVEER de gemiddelde prijs ervan

Het zou heel hard helpen :D want mis mijn ontzettende lange haren eigenlijk wel :')

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 22:34

Oef ik vind dat niet zo geslaagd :o

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 22:45

mohica schreef:
Ik zou er ook graag willen ( na dat mijn oma een paar maanden geleden mijn kapote punten wou knippen en toen 15/20 cm van mijn haar heeft geknipt).

Ik heb nu deze techniek gevonden ( wel in het frans, maar het is gewoon om te tonen )
http://www.youtube.com/watch?v=QGlKocG5bt0&feature=related
Kent iemand ze? blijven ze goed zitten? En hoe kan je je haar als je dit hebt? :P En ONGEVEER de gemiddelde prijs ervan

Het zou heel hard helpen :D want mis mijn ontzettende lange haren eigenlijk wel :')

Oké, dit is dus hoe ik ze in Spanje heb laten zetten. AFRADER!
120,- kwijt voor 50 a 60 plukjes (alleen verlenging, had voor de mooi eigenlijk nog wel wat meer in gemoeten) en binnen twee dagen gleden de eerste plukjes er al weer uit..
Binnen een week liep het aantal al op rond de 15 plukjes :\ of wel meer.. heb ze er toen allemaal maar uitgehaald. Was een kwartier werk maar, een klein rukje aan zo'n plukje en het gleed zo eruit. ;( Erg zonde van je geld. Echt niet doen :n

Zij doet het wel met erg dikke plukken moet ik zeggen, bij mij gebruikte ze misschien de helft (leek misschien wel zo?).
Heb volgensmij wel een foto van tijdens het zetten op de PC staan.. zal even kijken.

http://i146.photobucket.com/albums/r278 ... 195945.jpg
Is eigenlijk niks te zien. Vind het er verder wel netjes uitzien, net m'n eigen haar en de ringetjes zag je ook niet (alleen als je een staart had aan de zijkant als je goed keek.. niet te strak doen dan was het probleem opgelost)
Kwaliteit van het haar was ook gewoon goed :) Maar het systeem werkt iig niet in mijn haar, misschien als je heel stug haar hebt wel? Maar ik betwijfel het..

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 22:55

Dit zijn gewoon micro rings, op zich is de techniek zelf niet geheel verkeerd.
Er komt in ieder geval geen hitte aan te pas om ze erin te doen.
Maar de plukjes zijn vaak zo dus,dat je voor een complete verlenging en verdikking gauw op de 200 stuks komt (dan heb ik het over plukjes van 0,5 gr) heb op ebay zo snel geen gevonden met meer gram.
Alleen als je de ringetjes niet goed genoeg dicht knijpt dan kan je ze zo uiit je haar glijden, of als je van je zelf al vrij glad haar heb.

Als je voor vaste extentions wil gaan zou ik kijken voor een goede kapper/of thuiskapper die dit goed doet, maar dan voor wax extetions,hier heb je minder van nodig op je hoofd omdat er meer gram in een plukje zit,en het blijft beter vast zitten.
Het word dan alleen wel met een hitte tang in je haar gezet, en voor een complete set moet je toch wel vanaf 200 rekenen.

En als je niet voor vaste extentions wil gaan zou ik clip ins aanrdaen, er zijn verschillende meiden hier op het forum die al goede ervaringen hebben.

mohica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 23:08

danku wel :) ga het eens opzoeken die wax extensions