Ik hoop dat het vandaag beter met je gaat dan gister! Ik had zelf vergrote lymfeklieren dus dat was mogelijk ook uitgezaaid. Is allemaal mee gevallen, waren vergroot omdat ze om en naast de tumor zaten. Ik hoop voor jou ook echt het aller beste, dat de resultaten van de onderzoeken mee gaan vallen!
chocobroodje
Geplaatst: 13-01-12 10:38
Wat fijn dat dit onderzoek iig is meegevallen. Ik blijf duimen en zal ook een kaarsje branden voor een goede afloop van dit alles! Nogmaals heel veel sterkte
Jeetje TS zo jong en dan al zo'n ziekte. Maar de eerste stap is gezet al heb je nog een lange weg te gaan naar herstel. Want zo moet je het maar zien. Je gaat beter worden. Om je een hart onder de riem te steken: In mijn omgeving ook een verhaal van een jong gezin waarvan de man (26) te maken kreeg met een zeer agressieve vorm van kanker (melanoom, uitgezaaid). Hij kreeg te horen dat hij niet behandeld (meer) kon worden. Hij is dus ook niet behandeld maar is wel beter geworden. Hij heeft wel een dieet gevolgd waarbij hij zijn lichaam zo zuur mogelijk hield (kankercellen houden niet van een zure omgeving). Dat was het enige wat ie eigenlijk kon doen. En positief blijven. En hij is blijven leven en inmiddels genezen verklaard.
Ts, ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad en dat je nog wat kan eten zonder te veel misselijkheid. Lief van je tante dat ze je verzorgd heeft! Je verjaardag verhaal aardig van die anesthesist dat hij zo'n lekker slaapcadeautje voor je had Fijn dat die vriendelijke man je hand vast wilde houden! 4 cm klinkt best groot. Ik duim voor je dat het niet is uitgezaaid en dat het makkelijk te opereren is
Je zit nu echt in het traject! Zet hem op!!
cornalijn
Geplaatst: 13-01-12 11:43
Ik heb volbewondering je reakties zitten lezen, jeetje meid wat een verhaal allemaal. Het is zo oneerlijk verdeelt in de wereld! Veel sterkte de komende tijd!
valiantS
Geplaatst: 13-01-12 11:57
Ik volg je topic al vanaf de eerste dag en ik kan alleen maar zeggen : Wat ben je dapper !!! En ook vooral positief Heel veel sterkte komende tijd, en blijf vooral positief ondanks dat het soms heel zwaar zal worden maar ik denk zeker dat het ook een positieve invloed zal hebben op je herstel !
Goedemorgen! Eeeeh.. ben al lang wakker hoor.. geen slaapkop . EINDELIJK kwam er vandaag een paar uurtjes een schoonmaakster de boel van paar maanden weinig doen in huis ff bijwerken. Normaal is het schoon en redelijk netjes hier, dus het was echt vervelend om in de 'zooi' te zitten. Moet nog heel wat gebeuren hier, maar ze is voorlopig nog bezig en ik ga af en toe tussendoor wat dingetjes opruimen. Was dus vanmorgen beetje met haar bezig en zij was ook in de woonkamer steeds waar dus mijn computer staat. Nu is ze in de keuken en kan ik ff lekker mn gang gaan hier.
Heb weer alle reacties gelezen. Sommigen superrr lief, bij sommigen lag ik even in een deuk van het lachen etc etc. Ik lees ALLES hoor!!! En niet even vluchtig ofzo!!!
Ben niet meer misselijk . Gisteren eventjes wel heeeeeeel erg trouwens. Had nog net geen bakje nodig . Maar eerlijk is eerlijk: beter zo misselijk dan nog eens (en langer deze keer) dat onderzoek vol meemaken. De vorige keer hadden ze alleen maar een verdovende spray in mn keel gedaan. Mag wel even klagen toch? Het was HELL!! Hell en erger.. Gelukkig had de professor toen ook besloten dat dit noooit meer bij mij zonder narcose zou gebeuren. Hij is even mijn held dus . Hihihihi. Kijk.. nu zijn mijn reacties wellicht nog best vermakelijk, maar voor de trouwe lezers gaat er ook nog wel wat komen denk ik. Kan heel wat hebben, maar er staat gewoon veel te gebeuren. Zal het zo netjes mogelijk proberen te verwoorden dan, maar als ik boos ben.. oei... dan kan ik vast weleens lelijk uit de hoek gaan komen als ik mij rot voel. Van tevoren alvast mijn oprechte excuses .
Vandaag gaat het wel prima. Vind het nog steeds vreemd, dat ik gewoon constant iets voel op de plek van dat walgelijke ding. Niet altijd erge pijn hoor! Maar het is gewoon aanwezig. Het maakt misschien wel dat ik het MOET geloven. Soms heb ik momenten dat ik het allemaal niet echt geloof.. dan ben ik weer ff heeeel erg boos.. Suf, ik ken die stadiums best wel (slecht nieuws), maar toch ga je er wel doorheen. Zit niet echt in 1 bepaalde, maar ik slinger een beetje heen en weer. Gisteren in het ziekenhuis moest ik na het wakker worden ineens janken bijvoorbeeld. Niet keihard, maar gewoon van die tranen die komen rustig en niet te stoppen zijn. Ineens was ik doodsbang. De arts zou zo komen om te vertellen wat ze gezien hadden.. dus ik was daar heel erg gespannen voor.
Gek genoeg merk ik, dat als ik het even niet zie zitten.. dat ik achter de pc kruip om jullie berichtjes te lezen. Dat lijkt een korte negatieve spiraal tegen te houden. Jeetje.. dat doet dus een hoop!! Mijn complimenten dus aan iedereen die de tijd en moeite neemt iets te zetten in het topic. Zonder jullie als individuen, zou ik dit niet hebben en het veeel zwaarder hebben. Ik herken ook al veel namen, die blijven posten zo nu en dan. Ik begin jullie zelfs in de manier van posten te herkennen al (sommigen). Dan zie ik wie er iets gepost heeft en weet ik al dat diegene iets geinigs geschreven zal hebben waarschijnlijk. Of iets heel praktisch.. of wat dan ook.
De suggestie om maar te stoppen met behandeling en dieet te gaan volgen (per pb): daar ben ik wel te nuchter voor. Wel heb ik de suggestie hier vaker gehoord en ga er wel over lezen. EN EN zou kunnen. Echter geloof ik niet in genezing zonder de artsen en dus zonder giftige troep. Ik vind het dan ook eigenlijk not-done om dat te suggereren. Maargoed.. ook diegene doet dat met het idee te willen helpen.
Vrijdag de 13e.. iemand die er echt in gelooft? Ik niet hoor . Anders had ik vandaag wel een nasty onderzoek .
vervelend van die misselijkheid, maar kan begrijpen dat je dat liever hebt dan zo'n onderzoek! Die tranen zijn logisch en moet je ook lekker laten komen, anders krop je het alleen maar op! En fijn dat de berichtjes even je negatieve spiraal doorbreken, dat doet goed
dondeyne
Geplaatst: 13-01-12 12:29
Fijn dat je je alweer wat beter voelt en dat je steun hebt aan alle berichtjes hier Vrijdag de 13de geloof ik ook niet in hoor!
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 13-01-12 12:31
Toch knap dat je zo'n lange update kan schrijven hoor. Fijn dat je niet meer misselijk bent. En leuk om te lezen dat als je het even moeilijk hebt je hier komt om de berichtjes te lezen. We willen je allemaal steunen en positiviteit sturen.
Hier nog een knuffel van mij.
Silence
Geplaatst: 13-01-12 12:32
Fijn dat het weer wat beter gaat dan gisteren. Hopelijk kunnen wij je hier een beetje er doorheen helpen.
goed om te horen dat je je al ietsje beter voelt! alle kleine beetjes helpen toch? misschien wat smakelijke suggesties in de ochtend: - pepperoni pizza (spicey dus genoeg smaak) - zoute popcorn, ook lekker zout! - ben en jerry's (altijd wel lekker toch?) - eten waar je direct zin in hebt!
dit is wat mijn dieet er vooral uitzag tijdens de nasty periodes, mijn hoofd zit nog bomvol met ideeen dus roep maar als je inspiratieloos bent
nu is het gewoon een kwestie van wachten op de (goede) uitslag van de uitzaaiingen, vrijdag de 13e brengt vast wel geluk (ongeluk+ongeluk = geluk!)
Je bent een topper! Ik vind het reuze knap hoe je met de situatie omgaat en hoe je erin staat. Fijn ook dat je je nu iets beter voelt, zo zie je maar; vrijdag de 13e kan ook een goede dag zijn
No_No
Geplaatst: 13-01-12 12:51
Horse_lover9 schreef:
Vrijdag de 13e.. iemand die er echt in gelooft? Ik niet hoor . Anders had ik vandaag wel een nasty onderzoek .
Lekker dat je een hulp in huis hebt! Straks alles weer lekker schoon en fris! Hoef je daar niet meer tegen aan te kijken. Die spray heeft mijn vriend ook eens gehad. Hij moest een echo ondergaan. Ook dat was een ramp.. Wel super dat ze je dat niet meer aan willen doen! Ik moet er niet aan denken zeg.. Maar ja, als het moet, dan moet het. Van narcose wordt je ook emotioneler Is dus geen vreemd iets. Maar goed, ik vind het enorm pittig dat je dit eigenlijk alleen moet doen. Daarom wil ik je steunen waar ik kan
Geniet van de zonnestralen!
Samiyah
Geplaatst: 13-01-12 12:51
Ts, je hoeft je niet (vooraf) te verontschuldigen voor je emoties. Ik weet zeker dat iedereen dat begrijpt en het is fijn dat je dit topic als uitlaatklep kan gebruiken. Weer een dikke knuffel vanaf hier!! En nog een (verlate) felicitatie voor je verjaardag.
bedoel je bananenspray trouwens? die reukt wel lekker maar werkt idd voor geen meter
Stephanie_86
Geplaatst: 13-01-12 12:53
jeetje mied wat ben jij sterk ik blijf je topic ook echt volgen en hoop dat je over een tijdje gezond en wel hier weer terug kijkt.
en nogmaals diepe respect voor je humor en nuchtere kijk op het leven zoals t nu is echt waar
AmyII
Geplaatst: 13-01-12 12:54
Inderdaad TS, - x - = + Fijn om te lezen dat het wat beter met je gaat vandaag en wat lekker dat je je huisje lekker schoon aan het maken bent, ook dat zal verlichting geven (tenminste, ik word GEK als mijn huis (kamer) niet schoon en netjes is). Vanaf hier ook een dikke knuffel voor jou, omdat je zo sterk bent
eekhoornerik
Geplaatst: 13-01-12 12:57
Hoi TS,
Heb je toch je verjaardag niet alleen hoeven te vieren . Hoe heb je geslapen vanacht? Vond je het vervelend om alleen te zijn of viel het mee?
En heb je vandaag al iets kunnen eten? Wat voor suggesties gaven de artsen? En wanneer is je volgende onderzoek of behandeling?
Krijg je vandaag nog bezoek van iemand of anders dit weekend? Mocht je het leuk vinden om echte kaartjes te ontvangen dan sturen we die je graag .