Britt_Sisi schreef:kom maar met voorbeelden van bijvoorbeeld catrice heb ik nog heel weinig, ik heb run forrest run (oud en nieuwe) en heb die perfectly lilac ofzo en die hoe heet die, hele licht roze lets mauve on, verder nog niets van catrice
van essence heb ik alleen een bruinpaarsige
ik vind knal kleurtjes mooi, niet van die doorzichtige want dan zie je men lelijke nagels erdoorheen haha
glitters vind ik ook leuk hahaha
moeilijk dit!
Oke, eens even kijken..
Van Catrice:
550 Marilyn & Me - rood met glitter
360 Raspberry Fields Forever - fel rood-roze
380 Forget-Me-Not! - redelijk fel paars met glitter
400 Blue Cara Ciao - felblauw
580 Blues Brothers Vol. II - donkerblauw met glitter
540 Am I Blue Or Green - fel licht blauw-groen http://www.pinkypolish.nl/2011/04/21/sw ... -or-green/
En van Essence heb je Choose Me! Echt een hele mooie kleur, maar daar moet je zeker een base-coat onder doen, anders loop je een week lang met een blauwe gloed op je nagels (spreek uit ervaring..
)

Voor de rest weet ik niet wat ze verder aan Essence hebben, of welke nagellak ze bij de Hema en Etos hebben. Ben al een tijdje niet bij een nagellakschap in de buurt geweest. Maar misschien weten anderen hier uit het topic wel wat leuke lakjes voor je. 
Trouwens, even een tip voor iedereen die nagellak vraagt voor Sinterklaas/Kerst: schrijf het nummer van de lak op, want als je het lakje alleen omschrijft krijg je misschien wel een kleur die er op lijkt, maar die je niet leuk vindt.. En dat zou zonde zijn.