Sauna liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 14:17

Horsii_mine schreef:
kynshiri schreef:
even een ander invalshoek: ik heb een maatje 36 en ga ook niet zonder badjas naar de sauna... waarom niet? omdat ik er verdorie elke keer in slaag om zo'n viezerd achter mij te hebben :( je dan liever een vetrolletje meer en gewoon rustig je sauna kunnen nemen hoor ;-)

Dat vind ik raar?
Heus niet iedere man vind maatje 36 mooier..

Maar de volgende keer gewoon aangeven bij het personeel :)

Inderdaad... Ik zie genoeg mooie vrouwen rondlopen (al hebben die lang niet allemaal maatje 36 ;) ) en nog nooit gemerkt dat iemand werd lastiggevallen.
Niet om je ergens van te beschuldigen, maar ben je niet (onbewust) aan het flirten dan ofzo? Of is het gewoon toeval en zie je meer dan er is?

vuurneon

Re: Dikkere mensen in de sauna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 15:17

Denk eerder dat je gewoon pech had, er kijken altijd mannen.. Doe ik ook wel hoor. Maar nog nooit een iemand achter mij aangehad gelukkig (en ik ben zowel in de sauna geweest met maatje 34 als nu 38) Had ik ook niet geaccepteerd :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 15:20

Mannen kijken inderdaad allemaal, ik ga altijd met mijn vriend, dan kijken ze maar zie je ze wegkijken als ze hem zien. En dan doen we niet eens rare dingen, gewoon praten. :+

Ik heb ook wel eens, dat mijn vriend nog even in het stoombad blijft plakken (ik zit er sowieso minder lang in dan hij, ik trek het toch wat minder goed als ik er lang in moet) er bij het dompelbad altijd wel random mannen een praatje aanknopen. Maar dat zijn eigenlijk nooit ongewenste gesprekken geweest. Zou dat wel het geval zijn dan is het voor mij doodsimpel: oprotten.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 15:23

Ik heb wel alleen in een stoombad gezeten met een beetje aparte kerel, gaf mij geen fijn gevoel. Ben er toen ook uit gegaan. Je ziet al niet heel erg veel en als hij ook wat dichterbij komt zitten voor een gesprek? Nee bedankt hahaha

Ik voer eigenlijk niet snel gesprekken in mijn nakie, voelt een beetje gek

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 15:24

Tsja, maar naar mij kijken ook mannen, en ik ben niet bepaald slank ;-) gelukkig blijft t daar wel bij.

missfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 15:31

Het viel mij juist op dat er meer volle mensen waren dan slanke mensen.
Ik was samen met een vriendin en wij waren met nog één de enige"dunne" vrouwen,
en ik was gewoon op een zwemkleding loze dag geweest(gemengd)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-11 16:36

kynshiri schreef:
even een ander invalshoek: ik heb een maatje 36 en ga ook niet zonder badjas naar de sauna... waarom niet? omdat ik er verdorie elke keer in slaag om zo'n viezerd achter mij te hebben :( je dan liever een vetrolletje meer en gewoon rustig je sauna kunnen nemen hoor ;-)

Beetje aparte opmerking !
Laatst bijgewerkt door IngridM op 24-11-11 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 16:41

Zoveel mensen, zoveel wensen! En dan heb je nog de viezerik die alles wat überhaupt vrouw is achterna gaat jagen :+ tja, sommige hebben geen fatsoen! Maar goed, ik heb het nog nooit meegemaakt.
Wel dat stelletjes met wederzijdse goedkeuring even lekker hun gang gingen, blegh...

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 08:57

kynshiri vind inderdaad dat het niet uitmaakt of je maatje 36 of 40 heb voor een viezerik.

Mijn vriend hou wel van een maatje meer.
Dat ziet ie liever dan een iets wat te slanke dame.
En dan heb ik maatje 34 (mag ook niet slanker worden zegt ie dan)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nooit door heb als er iemand iets doet wat misschien niet de bedoeling is in de sauna.
Ik ga altijd samen met de man van mijn zus (rogier) en die is wel is van plaats verwisseld omdat er een man schijnbaar
in een erg grote sauna waar we met zijn tweeen in waren.
Om te gaan zitten waar ik lag en hopend dat ie wat kon zien. (had het niet eens door)
Daar houdt Rogier niet van dus die ging even verzitten.
De man was binnen 1 minuut weer weg.

Maar eerlijk is eerlijk ik kijk ook naar mensen en niet zo van pfff wat ziet die eruit.
Heb wel een keer iets te lang naar een man zijn piemel gekeken die was echt wel heel groot :wow:
:D schrok er zelf van dat ik zo lang keek en hij en zijn vriendin hadden het ook door.
Ik ben rood het dompelbad in gegaan. :P

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:34

Haha wat erg nikkielvis, je werd betrapt :D

Ik heb zelf 1x last gehad van een vervelende vent.. Ik was alleen en hij kwam in de stoomcabine steeds wat dichterbij.. Toen ik eruit ging,ging hij "heel toevallig" ook net naar hetgeen waar ik toen heen ging :roll: uiteindelijk naar de sauna gegaan waar mijn moeder op dat moment in zat en toen had hij het lef om met zijn blote kont OP mijn voeten te gaan zitten, juk! :x stom genoeg toen niks tegen het personeel gezegd....

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:54

ieuw Corelli!! Met zijn kont OP jou VOET??? YÛK!!

Maarre... als er stelletjes zijn die dingen doen die in de slaapkamer thuishoren.. dan hoort het personeel daar toch ook iets van te zeggen?? Zo niet dan was het vast een ´speciale´ sauna!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:58

Ja ;( hij ging een treetje lager zitten, op mijn handdoek en op m'n voet (1 dus, niet beiden, sorry)

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:01

wiebke schreef:
ieuw Corelli!! Met zijn kont OP jou VOET??? YÛK!!

Maarre... als er stelletjes zijn die dingen doen die in de slaapkamer thuishoren.. dan hoort het personeel daar toch ook iets van te zeggen?? Zo niet dan was het vast een ´speciale´ sauna!

Dat dacht ik ook, en dat zal meestal ook wel gebeuren, maar bij Zuiver wilden ze er niets van zeggen.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:19

Seks in de sauna lijkt me trouwens levensgevaarlijk := de combi van de hitte en de bloeddruk die oploopt door de activiteiten lijkt me niet erg gezond :')

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:22

verbrand je wel mooi extra calorien _O-

Heb je niets gezegd toen die vent op je voet ging zitten trouwens?!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:31

Dat wel, ik was vet kwaad := heb gezegd dat hij op moest rotten en dat hij zeker van mijn voet af moest gaan haha..

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:57

ieuw. Ik als plaatjes denker ziet het al helemaal gebeuren.. zit je lekker in de sauna.. gaat die vent op je voet zitten waarbij je dus eerst die *waarschijnlijk* harige balzak op je voet voelt ploffen.. waarna dat vel zo lekker tussen je tenen gaat zitten.. ieuw ieuw

DeandyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 11:05

haha wiebke *lol*

ik ben ene stille meelezer ;)

ook ik ga naar de sauna , eerst met maat)je) 54 en nu met maat(je) 46....
met beide maatjes word ik bekeken....
ook door mannen.

zolang je met ene maatje meer , jezelf wel goed verzorgt vind ik dat ook wij gerust naar de sauna kunnen

( goed verzorgen ( netjes scheren , epeileren waxen etc ;) )

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 11:37

Ik had het gister met een vriendin over dit topic.
En het verbaasd ons dat er wordt gezegd dat met een maatje meer wel niet naar de sauna kan.
Wij vinden dat iedereen naar de sauna kan en moet kunnen maatje 34 of 54.
Als je er maar goed verzorgd bijloopt maar dat geldt ook weer voor klein, slank, grote en dikke en normale mensen.
:j :j

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 13:54

Jak, blote kont op je voet :=

Even een onderhoudsbeurt voordat je naar de sauna gaat is weinig werk, al die grote druipsnorren, vrouwen wiens okselhaar je kan vlechten, blegh := vooral als je zo gaat zweten is het echt niet zo frisjes om te zien. Maar goed, ieder z'n ding.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:12

Moet zeggen dat ik dat soort dingen normaal gesproken ook keurig bijhoud, ook wel zo fris voor mn man en mezelf ;)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:20

Wiebke :') _O-

Mààr: volgende week vrijdagavond ga ik héérlijk met mijn dinnetje een rondje sauna doen *\o/*
We zouden eerst hapje + filmpje doen, maar door dit topic kreeg ik ineens zo'n zin in sauna := Dus heb voorgesteld 's avonds lekker een paar uur naar de sauna te gaan hier vlak in de buurt. Gelukkig vond ze het een topidee :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:34

Heerlijk! :j

Ik ga maandag heen, moet mijn lichaam wel even meewerken natuurlijk want ben later ongesteld geworden dan anders. Fijn :+

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:36

Oh da's balen vuurneon -O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:39

Ik had het zo keurig uitgerekend... Maar nee hoor, net op dit moment bedenkt mijn lichaam een ander schema haha
Nou ja het ergste is gelukkig vandaag dus als het maandag een beetje vloeien is dan ga ik gewoon. Vriendje heeft al vrij gevraagd en ik al gereserveerd....