douche gewoontes?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 16:45

Quellian schreef:
Sleeper, we zitten op bokt en op bokt zitten ook veel kinderen. poedersuiker (ja mensen, even boktcensuur uit) wordt volgens mij ook iets van poedersuiker ofzo? Dus het heeft weinig zin om het beessie bij de naam te noemen :D

Hier staat de censuur uit maar was "poedersuiker" niet iets van "prutsmuts" ofzo? :D

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 16:45

Tjaldur schreef:
Haha dat mag hoor!

Zag hier net dat iedereen ze 1, hoogstens 2x gebruikt. Dacht dat ik 'normaal' was haha. Doen mijn ouders ook :') En die gebruiken dan ook nog elkaars handdoeken.

Ik doe dat ook hoor! Ik doe rustig een week met een handdoek, je bent toch schoon als je uit de douche komt?
Overigens hebben we wel allemaal een eigen kleurtje handdoek, dat dan weer wel :+

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 16:46

Ik neem sowieso niet echt uitgebreid de moeite om me af te drogen.... Mijn vriend klaagt ook vaak dat ik nat tegen hem aankruip.... (klinkt wel vreemd maar nat van het douche :+)

opisop_shop

Re: douche gewoontes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 16:49

waahahaha dan is down under in elk geval minder ademverspilling :D

Ik ben ook wel fan van die wegwerpwashandjes :D

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 16:51

Nouks schreef:
Sleeper: als ik voor mezelf spreek is "down under" meer een verzamelbegrip. "Ik neem niet de moeite om mijn binnenste en buitenste schaamlippen, bilspleet, venusheuvel en mijn complete schaamstreek en het gebied rond mijn anus uitgebreid af te drogen" klinkt toch wat omslachtiger dan "ik neem niet de moeite om down uner in zijn geheel af te drogen". Waarmee ik met "down under" dus meer bedoel dan puur mijn vagina ;)

Grijns :+ Je weet best wat ik bedoel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 16:51

Ik weet wat je bedoelt, maar dit is eigenlijk best wel bedoeld als een serieus antwoord en wel degelijk de reden dat ik het verzamelbegrip "down under" gebruikt heb eerder in dit topic :j

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 16:55

Nouks schreef:
Ik weet wat je bedoelt, maar dit is eigenlijk best wel bedoeld als een serieus antwoord en wel degelijk de reden dat ik het verzamelbegrip "down under" gebruikt heb eerder in dit topic :j

Sorry, het kwam over als een statement (was een sterke geweest trouwens) Maar vagina zegt toch ook alles wat je nu apart benoemd? Nouja het was niet een heel serieus bedoelt, meer iets wat me opviel in het topic en ik als grappig ervaarde. :)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 16:56

Vagina, dat vind ik zo'n walgelijk woord zeg... net zoiets als vrijen... wie dát bedacht heeft? :\

Ik noem het meestal m'n kruispunt. Of zoals een oud stalgenootje van me zei: 'daar waar je benen elkaar in de haren vliegen' :D
Editje; of gemeenschapsruimte. Alleen dan moet ik altijd denken aan mijn basisschool.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 16:56

wahhahaha :D

Billie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 16:58

Ik douche het liefst 's ochtends of 's middags of vroeg in de avond. Met nat haar naar bed vindt ik ook niet handig, zit ook zo raar de volgende dag :+
Ik gebruik een grote handdoek voor mijn lijf en een kleintje voor mijn haar. Ook eentje op de grond anders wordt het zo'n vieze zooi en koude vloer aan mijn warme voetjes is ook niks ;)
Die handdoek op de vloer kan daar makkelijk een week liggen, die voor mijn haar gebruik ik vaak 2 of 3 keer, die voor mijn lijf maar 1 keer. Gewoonte hoor, geen speciale reden :)

Billie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 16:59

Quellian schreef:
Vagina, dat vind ik zo'n walgelijk woord zeg... net zoiets als vrijen... wie dát bedacht heeft? :\

Ik noem het meestal m'n kruispunt. Of zoals een oud stalgenootje van me zei: 'daar waar je benen elkaar in de haren vliegen' :D
Editje; of gemeenschapsruimte. Alleen dan moet ik altijd denken aan mijn basisschool.

Whahaha briljant... allemaal :')
Vooral gemeenschapsruimte...veeg me op _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 17:03

Sleeper schreef:
[***] schreef:

Sorry, het kwam over als een statement (was een sterke geweest trouwens) Maar vagina zegt toch ook alles wat je nu apart benoemd? Nouja het was niet een heel serieus bedoelt, meer iets wat me opviel in het topic en ik als grappig ervaarde. :)

:)
Nah vagina vind ik dus niet volledig genoeg, dat betrekt je bilspleet en venusheuvel mijns inziens iig niet.

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 17:06

:')

Had ik het pas nog met vriendinnen over, dat vrijen en vagina ranzige woorden zijn. Of 'de liefde bedrijven'. :r _O-

Maar het ranzigste woord was toch echt vleesboom

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 17:07

Vleesboom :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 17:11

Mijn ritueel:

Make up eraf halen. Ik douche 's avonds als ik van de paarden af kom, haren wassen, scheren, wassen, haar in een handdoek wikkelen en mezelf met een grote handdoek afdrogen. Dan lekker créme opsmeren en nachtkledij aan. Haar handdoek droog maken, borstelen, wat te drinken halen beneden en lekker TV kijken (in bed of op de bank) en tanden poetsen en meestel wel met natte haren naar bed.

's Ochtends wassen, tanden poetsen, make up, kleren. :)

M'n haar handdoek gebruik ik meestal 3x en de handdoek voor m'n lichaam 1x. :j

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 17:13

Ik ga liever in bad :D

silverwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 17:59

Ik douche bijna elke dag ;) , het liefst 's avonds, om daarna in mijn joggingbroek op de bank neer te ploffen
Vind het een heerlijke manier om weer op temperatuur te komen.
Gebruik altijd zo'n douchepuff om me in te zepen, m'n haar wassen doe ik nooit onder de douche ( was het altijd in de wasbak).
Douchen gebeurt dus bij mij heel sexy :o met een grote douchemuts op. :j

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 18:01

Wat een woorden... _O-

Ik was van huis uit ook gewend om altijd een schone handdoek te pakken.
Heb denk ik een jaar geleden ofzo op bokt toen ontdekt dat dat niet zo doorsnee was.
Bokt is zo nuttig haha. :D

Ga toch ook eens kijken voor zo'n puf, afwisseling is vast goed. :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 18:02

Billie1 schreef:
Vooral gemeenschapsruimte...veeg me op _O-

In mijn ogen niet eens iets waar je gemeenschap hebt, maar meer 'iets voor iedereen toegankelijk'. :')

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 18:03

Gemeenschappelijke ruimte? _O-

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-11 19:48

Een bewoonster op mijn werk noemde haar 'downunder' altijd fledermaus :') (fonetisch opgeschreven, hoor)

En ze droeg tena ladys voor lichte incontinentie, en die noemde ze spatlappen. :')

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 20:13

xManon_ schreef:
Stel je douchet voor je naar bed gaat, spuit je dan nog deo op voor de nacht?

Ja zeker in de zomer en je beplakt je bed uitdrijft.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 20:16

Neehoor, ik spuit 's avonds en 's nachts geen deo op, overdags ook bijna niet (ik heb snelle cystevorming onder mijn oksels, dat is echt geen pretje...) Ik gebruik voor mijn oksels van Lush een bepaald soort zeepbrok, heeft mijn moeder voor me gekocht, is heel neutraal, heeft geen geur maar ik stink ook niet meer als ik zweet :)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 21:30

Ik spuit snachts geen deo op.

Deo maskeert alleen maar geurtjes.
Je zweet nog net zoveel.
En vaak als je deo spuit op plekken waar je al gezweet hebt gaat het nog erger stinken.

Ik douche gewoon smorgens en 's avonds..
En doe dan alleen 's morgens deo op.

Ohja.. down under noem ik nooit vagina, maar gewoon k*t of poes! hahaha

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 21:36

Toen ik 12 was noemde ik het altijd poenie xD