Zwitsal schreef:Ik gebruik nu al een tijdje die blauwe van herbal essences. Die is echt ideaal. Is de enige shampoo/conditioner waar mn haar doorkambaar bij blijft als t nat is. Ik gebruik wel cremespoeling en veel ook (heel veel). En laat dat ook echt even intrekken. Als ik dat niet doe heb ik binnen de kortste keren een bos stro op mn hoofd.
Welke shampoo gebruiken de dames met rood haar hier?
Voor blond haar heb je bijv dat zomerblond wat je haar wat blonder schijnt te maken, heb je zoiets ook voor rood haar?
En ik heb ooit eens bij de etos een flesje gezien met een soort van spulletje erin wat je haar ook bleekt. Moest je dan gewoon eenmalig onder de douche erdoorheen doen oid. Ik kon dat van de zomer niet meer vinden maar weet iemand wat ik bedoel? (ik weet ook geen merk meer maar was een heel klein flesje echt met 1 portie erin zegmaar).
Volgens mij hadden ze zoiets namelijk ook met roodpigmenten/voor rood haar.
Dat lijkt me wel wat.. Zo af en toe even zoiets er door heen onder de douche, dan hoef ik het minder vaak te verven..
Ze hadden heeeele fijne van Lóreal maar die is uit het assortiment gehaald helaas, ze hebben nu wel een cremspoeling maar die werkt niet zo goed als die shampoo helaas.. is overigens alleen bij de kapper verkrijgbaar.