Nagellak 'verslaafden' haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Prutsmuts

Re: Nagellak 'verslaafden' haha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:46

Goed advoes over de FM!!! Ik was ook al aan het stunten met een onderlaag en dan de witte tip. MET afplakstickers maar lukte mooi niet! Telkens opnieuw en heb het dus maar opgegeven... zonder onderlaag kun je idd even bijwerken met remover dus ideaal! Ga het snel eens proberen.

Net ff naar de Kruidvat geweest en me netjes gedragen. Alleen een removerstick en 2 lakjes gekocht. Ben zo trots op mezelf!! :D

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:54

Goed gedaan Prutsmuts! :P Welke 2 lakjes? O:)

Ik ga zometeen ook naar de Kruidvat.... ze hebben een kortingsactie dat als je voor 5 euro aan eigen merk producten koopt je het 2e kaartje van Ouwehands dierenpark/Beekse Bergen gratis krijgt! :D (en nog meer dingen maar daar wil ik toch niet heen). Goed excuus...

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 14:05

Ik heb zo'n special edition gekocht van Catrice Bohemia en een topcoat van Catrice met matte finish. Ben benieuwd wat dat doet....

Whaha, heeeeeeeeel goed excuus!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 14:07

Ik doe inderdaad ook altijd eerst het witte randje (áls ik FM doe hoor). Anders vind ik het zo'n plat gezicht. En meestal doe ik dan het roze laagje er op als het witte nét aan nog niet helemaal droog is.

Ik was net ook even bij de kruidvat, moest biodermal hebben. Loop ik langs de make-up schappen, zie ik dat je nu bij aankoop van 1 rimmel product een nagellak gratis krijgt. Heb ik natuurlijk net zaterdag die nail rescue gehaald :'). Maargoed, toen kreeg ik wel 2 euro korting, zit ik ook niet met zo'n ander product wat ik toch nooit gebruik haha!

Prutsmuts: Swatches :D!!

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 14:19

wordt je tip dan niet minder mooi wit als je die rose eroverheen doet?

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 14:21

ik ben ook al zo verslaafd aan nagellak! doe vaak een lichtroze op, en dan wit randje en blank erover voor de finishing touch! heb op dit moment 'breek'nagellak op, weet zo de naam niet. zilver eronder, en roze er op, en dan krijg je soort panter effect! heel gaaf.

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 14:25

Yv_ schreef:
Prutsmuts: Swatches :D!!

??? Ik nie snap.... :o?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 14:36

Dniekje schreef:
ik ben ook al zo verslaafd aan nagellak! doe vaak een lichtroze op, en dan wit randje en blank erover voor de finishing touch! heb op dit moment 'breek'nagellak op, weet zo de naam niet. zilver eronder, en roze er op, en dan krijg je soort panter effect! heel gaaf.

Crackle ;)

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 14:38

die ja! :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 15:04

Prutsmuts: Foto's ervan als het op je nagels zit :D!

Mar_Nimbus: Dat wel, maar ik hou niet van die standaard french manicure, vind het wit altijd veels te nep. Ik gebruik als roze lak heel vaak de roze shimmer van l'oreal Jet Set, of de Bridal van Essie. Kan wel een keertje een fotootje maken, dan zie je het verschil. Het wordt (vind ik) net een wat mooier geheel dan anders :).

Zat net een youtube filmpje te kijken voor die panterprintjes nail art (geen crackle!), dat is ook echt supergaaf zeg! Alleen wel een gepriegel volgens mij om die zwarte randjes boven en onder je stipje te krijgen? Iemand ervaring?

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 15:11

Yv_ schreef:
Prutsmuts: Foto's ervan als het op je nagels zit :D!

Mar_Nimbus: Dat wel, maar ik hou niet van die standaard french manicure, vind het wit altijd veels te nep. Ik gebruik als roze lak heel vaak de roze shimmer van l'oreal Jet Set, of de Bridal van Essie. Kan wel een keertje een fotootje maken, dan zie je het verschil. Het wordt (vind ik) net een wat mooier geheel dan anders :).

Zat net een youtube filmpje te kijken voor die panterprintjes nail art (geen crackle!), dat is ook echt supergaaf zeg! Alleen wel een gepriegel volgens mij om die zwarte randjes boven en onder je stipje te krijgen? Iemand ervaring?

Die panterprintjes kun je ook heel simpel maken met Konad Nail Airt, Image plate M57 als ik het goed heb. Zit ook zebraprint op :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 15:31

Maar die heb ik niet :+. En heb de prijzen gezien, dus eigenlijk ook niet geinteresseerd om zo'n pakket aan te schaffen :).

Mar_Nimbus: Hier even snel een fotootje gemaakt. Let niet op de witte streepjes, was echt in 3 seconden klaar namelijk :D. Het is er nu ook alweer af.
Afbeelding

Pink: L'oreal Jet Set (wit nog nét nat)
Ringvinger: Essie Bridal (wit nog nét nat)
Middelvinger: Essence French Manicure (ligt nu overigens in de prullenbak, wat een troep is dat merk zeg :S )
Wijsvinger: L'oreal Jet Set (wit al opgedroogd)

Ik vind zelf de essie het meest weghebben van een natuurlijke nagel, maar de l'oreal vind ik echt prachtig. Hou van dat kleurtje <3.

Edit: Heeft iemand nog dé perfecte tip voor het witte randje qua kleur? Ik gebruik deze op de foto's, is van herome. Maar vind 'm zelf té wit, wil net een tintje cremiger. Maar het is altijd zo'n gezoek en weet nooit welke nou goed dekt. Essence hoef ik niet, heb er nu 3 nagellakjes van geprobeerd en vind het allemaal troep (behalve eentje en dat is de xxxl dimension ofzoiets). Maar misschien een tip van Catrice ofzo, met dat merk ben ik helemaal niet bekend..

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 17:09

catrice vind ik best fijn merk :j alleen de doppen ervan zijn irritant...draai je het eraf..blijft het binnenste, dus het kwastje alsnog in het potje zitten...

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 17:15

Dopje er weer stevig op draaien en dan weer open, helpt bij mij meestal :)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 17:16

Vanillia schreef:
Dopje er weer stevig op draaien en dan weer open, helpt bij mij meestal :)

jaa dat doe ik ook wel..maar dat is gewoon irritant vind ik :P

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 17:17

Ja he dat heb ik ook altijd.
Zoo irritant.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 17:19

Op 1 vinger net de cracknagellak van Essence gebruikt (met dank aan Nouka!)
Echt SUPER, kan het niet anders zeggen!
Je moet alleen de nagellak er met toetsen opzetten, in plaats van lijnen trekken (zoals je meestal nagels lakt :) )
Anders gaat hij alleen in de lengte barsten, wanneer je stempelt doet hij het zoals hij het moet doen!

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 17:21

Ooh kun je die nog krijgen bij jullie? Die crackle nagellak van Essence is hier altijd uitverkocht.. Heb de zwarte, maar vind die toch niet zo heel geweldig..

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 17:22

Via Nouka, haha! Heb ze van haar overgekocht, erg fijn! :j

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 17:47

jaa dat heb ik ook bij die catrice nagellakjes! Had er een mail naar gestuurd :j

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 17:51

vaak vind ik dat witte voor FM zo tipex-achtig lijken. vind ik verschrikkelijk.
van hema had je een beetje mildere wit, die vond ik echt goed, alleen laat die hema nagellakjes nou ook weer flut zijn.

k heb 2 paar catrice nagellakjes aangeschaft

500Sir! yes, Sir! en 540 Am i Blue or Green?

ben benieuwd of ze goed zijn, nooit eerder catrice gehad. hadden ook een hoop special editions staan. maar die waren gelijk 7 euro en om uit te proberen vindt ik dat net te..

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 10:04

7 euro?! Welke waren dat dan? Ik heb gisteren nog 2 Bohemia editie lakjes gekocht (Sunkissed en Yes You Tan!) en die waren gewoon 2,50 per stuk...
En ze hadden in Uithoorn inderdaad ook zo'n bak met aanbiedingen, maar het Catrice vakje was al helemaal leeggeroofd :+ Alleen nog oogschaduw en lipgloss... en daar ga ik niet aan beginnen want straks wordt dat ook nog een verslaving...hahaha

Fijn Jolien dat ze goed bevallen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 10:13

Halen jullie de Catrice bij het kruidvat?
Of ik heb er compleet overheen gekeken of ze hebben ze hier niet ^)

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 10:31

Bij sommige filialen hebben ze het inderdaad niet! Ik was helemaal verbaasd dat ze in Hoorn ook geen Catrice verkopen...

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 11:00

Ik zal straks ook eens gaan kijken :D
ga even naar de stad en daar hebben ze 4 kruidvats, ook een mega grote!