Nee, ik heb echt totaal geen kinderwens. Volgens mij ook nergens onderbewust. Vind het ontzettend leuk als er iemand zwanger is, maar het 1e wat ik dan standaard denk is, blij dat ik dat niet ben. Niet om het zwanger zijn zelf, maar gewoon het feit van een baby in huis.
Kan ook helemaal niet met kinderen omgaan. Ben echt zo iemand die liever niet op kraambezoek gaat, omdat ik dan een baby moet vasthouden

Als ik draagmoeder zou worden, dan zou dat echt puur en alleen zijn om iemand te helpen (goh, wat klinkt dat plastisch, is niet zo bedoeld). Ik gun iemand het geluk van een kindje, ookal zou ik het zelf nooit willen.
Daarnaast ben ik sowieso het type wat altijd klaar staat voor anderen. Dus voor mij is het "niet meer dan logisch" om als ik iemand geluk zou kunnen geven, om dat dan ook te doen. Zo voelt draagmoeder zijn ookwel een beetje voor mij. Nu dan he... Weet niet wat ik zou doen als ik ooit in die positie zou staan. Maar tot nu toe zeg ik, als ik iemand kan helpen door mijn lichaam als huisje te laten gebruiken, dan doe ik dat.
Zelfde geldt voor bijvoorbeeld een nier afstaan. In diezelfde lijn zie ik het een beetje.