Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dragonforce schreef:ik kwam gisteren een mooi dame tegen en we hebben een erg leuk gesprek gehad. Maar toen ze lachte zag ik dat ze een echte roker was, en dat was voor mij dan ook een echte afknapper.
De zwart / donker blauw kleur ziet er gewoon niet uit. En als je het echt zo lekker vind moet je dat gewoon doen, maar het zal zeker een afknapper zijn voor meeste mannen. En je kan ook niet meer normaal lachen, want dan ziet iedereen je afschuwelijke tanden.
Electra63 schreef:dragonforce schreef:ik kwam gisteren een mooi dame tegen en we hebben een erg leuk gesprek gehad. Maar toen ze lachte zag ik dat ze een echte roker was, en dat was voor mij dan ook een echte afknapper.
De zwart / donker blauw kleur ziet er gewoon niet uit. En als je het echt zo lekker vind moet je dat gewoon doen, maar het zal zeker een afknapper zijn voor meeste mannen. En je kan ook niet meer normaal lachen, want dan ziet iedereen je afschuwelijke tanden.
Wat een onzin-verhaal.
Aan mijn gebit zag je echt niet dat ik rookte. Een kwestie van goede gebitsverzorging en ieder half jaar bij de tandarts je gebit goed laten reinigen.
Electra63 schreef:Dragonforce,
Ik ken ook mensen met een lelijk/slecht onderhouden gebit die niet roken.
En ook niet-rokers kunnen stinken uit hun mond (knoflook, bier enz).
Ik geloof dat de anti-rookbrigade weer tevoorschijn komt?