[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 15:57

Bonjoy schreef:
Is een Tragus niet lastig met oordopjes? :)

Niet helemaal goed te zien, maar mijn rechteroor met 4 oorbellen en helix :)
[imhttp://i446.photobucket.com/albums/qq190/JSFotografieJoyce/joyce2.jpg[/img]

Mooi :j
Je ogen zijn trouwens ook mooi opgemaakt!

Jammer dat Utrecht een eindje rijden is voor me!
En niet echt handig om een piercing te nemen net voor mijn vakantie :))

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 17:24

xDramaQueen schreef:
ik heb gewoon gemaild, als ze wil mag ze mijn tepel doen, zijn er mensen die mijn hand willen vasthouden? :')

ja kan kloppen kaily, mn tattoo links deed véél meer pijn dan rechts.. wie weet..

Ik hoop dat het kan! :D

We gaan er gewoon van uit dat je andere tepel helemaaal geen pijn doet. :Y)

minouesmee

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 18:02

:wave:
Mag ik misschien wat vragen? :o Hoeveel mm is het staafje van een normale oorbel? 1 mm of kleiner? Ik heb leuke oorbellen gezien allen er staat bij dat het 1,2 mm is. Kan dit gewoon?

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 18:03

kunnen wer er geen piercing-verslaafde-bokkers meeting van maken, dagje naar den haag om jetjuh een dienst te bewijzen door oefenmodellen aan te leveren.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 18:19

woeiii ik heb mn stretches nu beide op 5mm! nog 1mm te gaan en dan zit ik weer op mn oude formaat :D
ik twijfel alleen of ik die laatste mm nog wil doen want ik vind ze nu ook wel mooi.
wat vinden jullie??
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 18:22

Red_Savage schreef:
xDramaQueen schreef:
ik heb gewoon gemaild, als ze wil mag ze mijn tepel doen, zijn er mensen die mijn hand willen vasthouden? :')

ja kan kloppen kaily, mn tattoo links deed véél meer pijn dan rechts.. wie weet..

Ik hoop dat het kan! :D

We gaan er gewoon van uit dat je andere tepel helemaaal geen pijn doet. :Y)

dan vind ik dat jij voor me moet duimen _O-

Rianne_ schreef:
xDramaQueen schreef:

Dat zit tussen je oren, alleen als je met een naald word verdoofd voel je niets maar dan kan je imo gewoon je piercing laten zetten want dat is sneller :') en met een zalf word alleen de bovenste laag verdoofd, de naald gaat een stuk dieper..

Ik heb zowel van mn eerste navelpiercing (12 jaar) geen ruk gevoeld en van mijn 2de echt inimini iets (16 jaar) piece off cake :D

Ben ik het niet mee eens. :) De prik van de verdoving voel je amper, de naald waarmee ze de piercing zetten veel meer. Ga er wel in mee dat het sneller gaat als je het zonder verdoving doet ja, die moet ook nog inwerken.. :)

De meeste mensen willen verdoving omdat ze bang zijn voor naalden, maar vervolgens laten ze zich wel prikken met een verdovingsnaald :') imo dus dikke bs, zeg nou eerlijk, dat is toch krom :') als je echt bang bent voor de pijn is het een andere kwestie, maar ik kan daar zelf niet over oordelen, want het houdt me meestal niet tegen :)

jilletje ik vind je oor leuk zo maar een mm erbij is ook leuk :)

bonjoy, mooi oortje alleen vind ik dat je makeup erg heftig is, ook omdat het haar uit je gezicht is..

Conquesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 18:39

eventjes een vraagje: ik ben misschien van plan om een microdermal op mijn hand te laten zetten. Maar ik ben bang dat deze tijdens het paardrijden me gaat irriteren (ik draag altijd handschoenen met rijden). Heeft iemand hier ervaring in?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 18:44

Conquesta: Op de hand is een lastige plek. Omdat je je handen veel gebruikt komen daar snel bactreien bij, en zul je snel blijven hangen.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 19:05

@DQ, ben ik het nog steeds niet mee eens.. ;) Ik heb een verdoving gehad omdat dat daar standaard was, niet omdat ik bang ben voor naalden. En ik ken ook niemand bij wie dat wel zo is, want mensen die bang zijn voor naalden willen überhaupt geen verdoving. En meestal ook geen piercings.. Dus verdoving zal eerder zijn ivm bang zijn voor de pijn. :)

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 19:13

Wow, kreeg je dan een echte lokale verdoving met naald? Das heftig, en dat voor een piercing?

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 19:20

Er mag toch helemaal niet meer verdoofd worden bij piercings?

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 19:43

Kim_89 schreef:
Mag ik wat zeggen over de pijnkwestie?

Als je een piercing wilt, wéét je dat het door je huid heen gaat. Dat is uiteraard niet fijn en kan pijn doen, logisch. Maar goed, daar kies je zelf voor want jij wilt immers die piercing. Dus deal with it.. Zo niet, dan neem je 'm toch lekker niet? Ik snap best dat je wilt weten hoe het ongeveer voelt maar om het nemen of niet nemen af te laten hangen van het wel of niet mogen van een verdoving of dat het bijvoorbeeld best zeer doet, vind ik zo'n onzin. Al moet ik ook zeggen dat het meestal de 13-jarigen zijn die dit zich afvragen. Die naïviteit zegt voor mij al genoeg en dan zeg ik: wacht nog maar een paar jaartjes.

Ik erger me hier al een tijdje aan en ik dacht nu ga ik er even wat van zeggen :o

14-jarig :=

Doet een navelpiercing meer of minder pijn dan een tongpiercing? want een tongpiercing heb ik al...

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 20:49

Ik ga me denk ik ook maar melden :D

Na een flink tijdje te hebben na gedacht, wil ik toch maar binnenkort een helix piercing laten zetten!
Ik ga Jetjuh ook maar is een pb'tje sturen :)

M'n ouders staan gelukkig helemaal achter me, ik ben 14 trouwens :Y)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 21:04

Biondaaaa lees ajb de post voor de grap nog eens door die je zojuist hebt gequote ..... }:0

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 21:40

Suus_ schreef:
Biondaaaa lees ajb de post voor de grap nog eens door die je zojuist hebt gequote ..... }:0

ik vroeg ook of iets pijn deed, dus daarom zeg ik 14-jarige }:0

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 21:48

is er nog iemand uit limburg/brabant die naar den haag af wil reizen voor die piercing te laten zette bij jettjjuh?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 21:55

Dan moet ze wel reageren. Heb een PB gestuurd,is gelezen,maar heb nog geen antwoord terug gekregen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 22:20

Hier ook :j nog eventjes geduld, ze zal wel overspoeld zijn _O-

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 22:23

Rianne_ schreef:
@DQ, ben ik het nog steeds niet mee eens.. ;) Ik heb een verdoving gehad omdat dat daar standaard was, niet omdat ik bang ben voor naalden. En ik ken ook niemand bij wie dat wel zo is, want mensen die bang zijn voor naalden willen überhaupt geen verdoving. En meestal ook geen piercings.. Dus verdoving zal eerder zijn ivm bang zijn voor de pijn. :)

Ik zit al vanaf deel 1 in het piercing topic en je moet eens weten hoeveel mensen er binnen komen met ik wil zo graaaag maar ben bang voor naalden, kan ik verdoving krijgen? :')

bovendien, aparte shop, ik was 11 of 12 toen ik mijn eerste navelpiercing kreeg (nu 10/11 jaar geleden) en door de jaren heen heb ik nog ontzettend veel gaten laten prikken in mijn lijf, ik heb nog nóóit van verdoving gehoord (of er aan gedacht := ) maar het is een mening, je hoeft het niet met me eens te zijn, maar ik vind verdoving stierenstront :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 23:39

Emla helpt wel degelijk enigszins bij piercings. (piercer en ik hebben het uitgetest omdat we nieuwsgierig waren naar hoe diep het nu eigenlijk zou verdoven _O- )
Wordt ook gebruik om infusen te prikken bij kinderen bv.

Het nadeel aan verdoving met een naald is 1. dat je alsnog de prik hebt 2. het meestal voor een lichte zwelling zorgt die kan zorgen dat je piercing scheef staat omdat ie op de zwelling gepierced wordt ;)
Emla zorgde niet voor zwelling overigens. _O-
*eh ja mijn piercer en ik hebben rare ideeën :') *

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 23:46

Dat vind ik zo raar, verdoving willen als je een piercing wil laten zetten? Ik ben echt doodsbang voor naalden, maar ik denk echt niet aan een verdoving hoor, nog een naald..Eentje is dan wel genoeg :') Ik hou gewoon m'n ogen dicht als ze m'n piercing zetten, zie ik die naald ook niet aankomen :')

Passowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 00:09

heb hier xylocaïne gel liggen vanwege m'n studie...dat zou mss nog werken :Y)

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 00:33

Kyliiej, ik ben waarschijnlijk ook van de partij!
Moet wel eerst een reactie terug krijgen :P

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 02:42

Ayasha schreef:
Emla helpt wel degelijk enigszins bij piercings. (piercer en ik hebben het uitgetest omdat we nieuwsgierig waren naar hoe diep het nu eigenlijk zou verdoven _O- )
Wordt ook gebruik om infusen te prikken bij kinderen bv.

Het nadeel aan verdoving met een naald is 1. dat je alsnog de prik hebt 2. het meestal voor een lichte zwelling zorgt die kan zorgen dat je piercing scheef staat omdat ie op de zwelling gepierced wordt ;)
Emla zorgde niet voor zwelling overigens. _O-
*eh ja mijn piercer en ik hebben rare ideeën :') *

maar hier in nederland mag niet zomaar verdoofd worden heb je een vergunning voor nodig geloof ik te menen, ik weet alleen dat bodymx mag verdoven, hoe zit dat dan met emla pleisters?

_Luce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 08:34

minouesmee schreef:
:wave:
Mag ik misschien wat vragen? :o Hoeveel mm is het staafje van een normale oorbel? 1 mm of kleiner? Ik heb leuke oorbellen gezien allen er staat bij dat het 1,2 mm is. Kan dit gewoon?

Ja dat kan, meestal is een gewond oorbel 1,2 mm