Met een sleeve vind ik dat weer anders

Anders zou de hele sleeve op z'n kop moeten

@ Lesilla: Ja maar hoe kan je hier nou niet achter staan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stagediver schreef:Citaat:@ stagediver: ben ik het niet zo mee eens hihiSleeve's zijn niet persé druk.. Als het echt 1 geheel vormt, ziet het er niet 'druk' uit
Uhm het ziet er uit als 1 geheelalleen de inkt was nog donkerer omdat er net een stuk bij gezet was.. Inkt is altijd donkerder als het net gezet is.
DeadxStar schreef:@ Essie: Denk daar wel goed over na! Heel fijn dat het zo goedkoop is, maar onthoud wel dat het voor altijd op je lichaam staat..Ken ook iemand die heel goedkoop is en het thuis doet, maar 't ziet er werkelijk niet uit
![]()
Ik zou het sowieso niet bij iemand thuis laten doen, maar dat ben ik
En ik spaar liever wat langer door.. Maar dan heb je ook wat(Eens met stagediver dus
)
Citaat:Kijk anders maar even http://www.tattoo-joyce.nl
Marshaha schreef:ik vind eigenlijk naar jezelf toe ook op z'n kop, en ken toch wel wat tattooeerders, die allemaal mijn mening delen
maargoed, ik zeg het meestal erbij, maar ik tattooeer het daar wel zoals jullie bedoelen, want het is een 'randje' van je lichaam.. maar ik vraag ook meestal of ze uiteindelijk een sleeve willen oid, want dan vind ik het wel echt op z'n kop. snappen jullie me nog?
overigens als ze het iets hoger op de arm willen, of bv een tekst aan de achterzijde van je onderarm (van elleboog naar pols), en dan in mijn ogen op z'n kop willen. dan weiger ik ook
daar sta ik gewoon niet achter