[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:17

Ja als het alleen een tattoo op je pols is vind ik het ook mooier als hij naar diegene zelf is gericht zeg maar.
Met een sleeve vind ik dat weer anders :D
Anders zou de hele sleeve op z'n kop moeten _O-

@ Lesilla: Ja maar hoe kan je hier nou niet achter staan? :P Kijk bepaalde dingen snap ik. Net als dat goede artiesten weigeren een tattoo in iemands nek te zetten als diegene nog erg jong is, dat soort dingen. Maar iemand die een tattoo wil op haar pols.. Zodat ze hem zelf kan lezen (wat logisch is vind ik :P ).. En dat niet willen doen? Dat vind ik vreemd :P

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:18

Citaat:
@ stagediver: ben ik het niet zo mee eens hihi :D Sleeve's zijn niet persé druk.. Als het echt 1 geheel vormt, ziet het er niet 'druk' uit :)

Uhm het ziet er uit als 1 geheel ;-) alleen de inkt was nog donkerer omdat er net een stuk bij gezet was.. Inkt is altijd donkerder als het net gezet is.

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:19

dat is zeker waar maar ik vind dit wel een beetje piet luttig :o kijk als je nou bepaalde afbeeldingen weigerd dat kan ik me nog voorstellen .
je zal je maar laten om praten of denken zal overal wel zo zijn is toch zonden

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:41

Stagediver schreef:
Citaat:
@ stagediver: ben ik het niet zo mee eens hihi :D Sleeve's zijn niet persé druk.. Als het echt 1 geheel vormt, ziet het er niet 'druk' uit :)

Uhm het ziet er uit als 1 geheel ;-) alleen de inkt was nog donkerer omdat er net een stuk bij gezet was.. Inkt is altijd donkerder als het net gezet is.

Daar doelde ik niet op ;)
Ik reageerde op hetgene wat je zei, dat sleeve's nou eenmaal druk zijn :P En dat ik het daar niet mee eens ben haha

Joanne1987

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:48

vind ik ook niet, de jouwe vind ik alles behalve druk hoor...

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 12:52

ik vind eigenlijk naar jezelf toe ook op z'n kop, en ken toch wel wat tattooeerders, die allemaal mijn mening delen

maargoed, ik zeg het meestal erbij, maar ik tattooeer het daar wel zoals jullie bedoelen, want het is een 'randje' van je lichaam.. maar ik vraag ook meestal of ze uiteindelijk een sleeve willen oid, want dan vind ik het wel echt op z'n kop. snappen jullie me nog?

overigens als ze het iets hoger op de arm willen, of bv een tekst aan de achterzijde van je onderarm (van elleboog naar pols), en dan in mijn ogen op z'n kop willen. dan weiger ik ook
daar sta ik gewoon niet achter

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 13:02

Je hebt wel gelijk Marcha. Het is dus eigenlijk heel erg afhankelijk van of je ooit nog meer tattoo's op je arm wilt.
Dat is wel iets om over na te denken :)

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 13:29

ivy_power89 schreef:
wat vinden jullie hiervan?
Het is een voorbeeld, en laat het nog echt ontwerpen door de tattooerder.

Afbeelding

erg mooi, alleen vindt ik het hondenpootje er niet echt bij passen, de rest is mooi sierlijk.

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 13:32

DeadxStar schreef:
@ Essie: Denk daar wel goed over na! Heel fijn dat het zo goedkoop is, maar onthoud wel dat het voor altijd op je lichaam staat.. ;) Ken ook iemand die heel goedkoop is en het thuis doet, maar 't ziet er werkelijk niet uit :o
Ik zou het sowieso niet bij iemand thuis laten doen, maar dat ben ik :o
En ik spaar liever wat langer door.. Maar dan heb je ook wat ;) (Eens met stagediver dus ;) )

Bedankt dat jullie met me mee denken, ik vindt dat ze erg netjes tattoerd, dus durf het wel aan haha

Kijk anders maar even http://www.tattoo-joyce.nl

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 13:37

Neroo schreef:
Hoi!

Ik ben ook aan het nadenken over een tattoo :). Het liefst zou ik deze willen in witte inkt, en vroeg me af of er mensen hier daar ervaring mee hebben?

vriendin van me heft ook een tattoo in witte inkt. Hij is in de loop der jaren wel rozig geworden.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 13:57

Essie73; Heb je toevallig een foto van haar tattoo?
Ben erg benieuwd :D

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 15:20

nee sorry, dat zou ik even moeten vragen...

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 16:34

Citaat:
Kijk anders maar even http://www.tattoo-joyce.nl

[/quote]
Een website zegt niets... HELEMAAL NIETS!!

waar ik ging . had een perfecte website!! Ook een thuis tattooeerder

hier kwam ik mee terug

Afbeelding

Afbeelding

Ik spreek uit ervaring.. Ga NIET naar een THUIS TATTOOEERDER!!!

er is hier al door verschillende mensen uitgelegd waarom... maar als je niet wil luisteren is dat helemaal up to you.. maar je bent gewaarschuwd.

Ik heb net ook in haar fotoalbum gekeken ik vind het er niet netjes uitzien om eerlijk te zijn
De lijnen zijn niet recht, en zijn veel ste dik gezet.
Laatst bijgewerkt door Stagediver op 07-05-11 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 16:36

brrrr, die lijnen. Ik snap neit dat die mensen tattoo's zetten, het is iets zo permanent en kan echt gevolgen hebben

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 16:39

Inderdaad, en dan heb je van die mensen die thuis tattooeerders suporten nou... allemaal opzouten ermee. Het zou verboden moeten worden! Ga gewoon in een shop werken, of open een shop als je zo goed bent. Zorg dat je kan tattooeren, en zorg dat je je gezondheids certificaten heb.

De tattoo werd ook nog eens vet ontstoken!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 16:49

Plus heb even de site bezien, sommige zijn mooi maar sommige vind ik ook echt de andere kant := :=

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 16:56

Ik zou niet voor haar kiezen... Nu ben ik zowiezo nogal kieskeurig met wie er met een tattoomachine aan mijn lijf komt, maar zij zeker niet. Alleen al aan de foto's te oordelen vind ik het geen mooi werk. Maar hé, als jij het wel goed genoeg vind... En geld dus zo'n grote rol speelt kennelijk...

Jeetje SD, ben er even stil van...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 16:58

Ik vraag me af wat de tattoo is die op de laatste pagina staat, de eerste in de voorlaatste rij.

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 16:59

Mja en dan het naarste is, de zij is echt een vet PIJNLIJKE plek echt heel pijnlijk, en hij heb me zo diep zitten tatoeren dat er echt dikke littekens zijn ontstaan nou ga daar nog maar eens over heen tattooeren om het te ccorrigeren, ik heb het uitgeschreeuwd! Niet echt een leuke belevenis. Ik moet mijn tattoo nog verder afmaken maar ik durf gewoon echt niet meer. Dus laat hem lekker zo :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 17:00

Ik zou hem ook zo laten, hij is gewoon leuk zo. Veel beter dan eerst :j

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 17:03

Heb het wel een 3e keer geprobeerd hoor, maar naar 15 minuten gestopt, de sterren waren nog wat rechter bijgewerkt, en de bovenste en middelste ster hebben een lichttroze kleurtje van de binnenkant. Nou 3 x is scheepsrecht ik kap er mee haha! Ben blij dat het nog is beter is gewworden zat al naar laser klinieken te kijken.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 17:04

Volgens mij wordt je van die laser ook niet blij van, doet veel pijn als ik het zo hoor :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 17:05

Marshaha schreef:
ik vind eigenlijk naar jezelf toe ook op z'n kop, en ken toch wel wat tattooeerders, die allemaal mijn mening delen

maargoed, ik zeg het meestal erbij, maar ik tattooeer het daar wel zoals jullie bedoelen, want het is een 'randje' van je lichaam.. maar ik vraag ook meestal of ze uiteindelijk een sleeve willen oid, want dan vind ik het wel echt op z'n kop. snappen jullie me nog?

overigens als ze het iets hoger op de arm willen, of bv een tekst aan de achterzijde van je onderarm (van elleboog naar pols), en dan in mijn ogen op z'n kop willen. dan weiger ik ook
daar sta ik gewoon niet achter

Mijn polstattoo staat ook naar mij toe en zij zei ook dat ze dat mooier vond. :) Ben ok blij dat ik dat gedaan heb, nu kan mijn tattoo niet echt op zijn kop staan _O-

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 17:06

De plek ben ik bekend mee, dus kan me er iets bij indenken. Dat iemand zoiets kan doen en er ook nog achter kan staan vind ik echt bizar. Kan me daarom ook voorstellen dat je je zo hard maakt voor het NIET thuistattooeren.

Sylviaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 17:31

Toch heeft mijn moeder ook bij een 'thuistattooeerder (?)" haar tattoo laten zetten en zijn gewoon mooie sierlijke letters geworden (De voorletters van alle3 haar kinderen op dr pols). Naja ik weet ook nietecht of je het een thuistattooeerder kan noemen want het is zeg maar wel aan huis, maar toch ook wel een soort shop. Je komt dus zeg maar niet binnen in zijn huis (snappen jullie het nog :P?) maar zijn huis zit er wel aan vast...