Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ze zitten wel lekker, heel verschil met de Nike fitnessschoenen, waar ik daarvoor op liep. Dat dempte echt voor geen meter. Moet nu alleen nog even kijken wat wijsheid is, eerst inlopen door alleen te wandelen, of meteen les 1 gaan lopen... 
. Weten jullie niet hoeveel bijleeswerk dit is
?! Hahaha!
, echt niet normaal meer! Maar ben inderdaad zo verschrikkelijk bang dat ik dan nóg meer ga snoepen dan ik nu al doen. Ben een ontzettende zoetliefhebber, eet elke dag wel een zak snoep, drink elke dag redbull en een fles cola.. Op zich dus eigenlijk al genoeg, maar ben bang dat het nog meer gaat worden als ik ga stoppen... Wil dus nog even wachten tot de zomer voorbij is, als ik dan aankom, is het tenminste nog te verstoppen
. Maargoed, vooralsnog "al" 2.5 kg kwijt in 2.5 maand
.
. Alleen later werd meneer te slim, toen rende hij keihard naar het volgende hek, sprong daar tegenaan zodat-ie open ging en kwam over het pad heel vrolijk naar me toe rennen
. Shaka is nu dood, maar zondag gaan we bij de nieuwe pup kijken (ook een ridgeback, zelfde fokker)
en als die oud genoeg is, mag-ie ook lekker met me mee rennen.
. Heb maar een voorraadje biofreeze gehaald, dat spul is altijd wel heerlijk voor de spiertjes!
?
!!
. Ik loop vanaf mijn huis altijd in een stevig tempo naar het duinpad toe, dat is bijna 400 meter, waarvan 150 meter omhooglopend. Voor mij een goede warming up. Ik ben nooit zo van de armen zwaaien, kont aantikken en knieen optillen
. Maar ik geloof best dat dan je warming up een stuk beter is..

.
_Arwen_ schreef:@Smudges: fietfieuuuuwww!
@MootjeK: Goed zo
Tijdens het lopen vandaag kreeg ik ineens weer steken in mijn rechterknie en veel spierpijn. Ben meteen naar Runnersworld gegaan. Ze hebben weer een loopfilmpje gemaakt en ik kreeg nog complimenten over mijn mooie loopje.
Maar toen gingen ze kijken naar mijn algehele houding en nog eens extra naar mijn voetstand. Blijkt dat mijn rechterschouder lager staat dan mijn linker, dat mijn knie licht naar binnen gedraaid staat en dat ik met mijn rechtervoet proneer. Maar dat viel pas op toen ik op de glasplaat moest gaan staan en precies moest gaan staan zoals het voor mij lekker stond. Mijn linker staat wel goed.
Op 1 juni ga ik naar hun fysio.

.
, ik loop alleen 5 minuutjes uit na het rennen en ik heb eigenlijk nooit spierpijn.