)Morgen nog één dag en dan dus weekend
En ik kan zeggen dat voelt goed! Zaterdag wedstrijd en mag smorgens als eerste starten dus vroeg
Maar wel dag ervoor alle tidj voor voorbereidingen, ik heb er al zin in
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
En ik kan zeggen dat voelt goed! Zaterdag wedstrijd en mag smorgens als eerste starten dus vroeg
Maar wel dag ervoor alle tidj voor voorbereidingen, ik heb er al zin in

. 

Eerste werkdag op neiuwe baan, al die scenario's ook voor niks geweest?
maar ik ben altijd zo geweest, als ik van tevoren maar van het allerslechtste uit ga, dan kan het alleen maar hetzelfde of beter zijn.
En of het nou helpt omdat je het gelooft dat het helpt, of dat het echt helpt.
.
Ik geloof ook eerlijk gezegd niet dat zoiets dé oplossing is of iets dergelijks. Maar ben eigenlijk wel bereid om (mits betaalbaar) met zoiets als het me mogelijk een beetje kan helpen wel te proberen.

en
maflinger
Ik heb de puntjes al binnen, maar ben nog moed aan het verzamelen voor de overgang. Voor L1 loopt ie regelmatig nog teveel uit elkaar. Morgen selectie, maar daar verwacht ik niet zoveel van. Begin juli tweede selectie en dan daarna wil ik toch eens L1 gaan starten denk ik.

als je nog eens zo;n slechte start hebt, en je kan het echt niet afzeggen je dag, ga dan even ( als het kan met beide) met je blote handen en blote voeten is aarde staan, zand, bloembedden, gras kan ook maar duurt iets langer,... anders alleen met je handen en schoenen.
Het is me best wel eens gelukt als 1e te eindigen, maar ook echt wel om juist onderaan te hangen. Paard is braaf, maar niet elke jury geeft daar een zelfde oordeel over. ben benieuw morgen, van de week voelde hijd e hele week fijn aan maar moet er morgen dus ook echt uitkomen. Zie het wel.
)
Wel leuk dat het zo gevarieerd is trouwens!