Burnout / Overspannen deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 23:19

Tja vol.. Dat valt (als ik het goed voel) nog wel beetje mee. Het is nu ook echt rustige periode op het werk, heb na terugkeer op het werk erdoor geduwd dat ik 4 dagen ga werken ipv 5 (niet verteld, maar wel met idee op den duur ander werk te zoeken/ vinden als ik zover ben wat ik wel wil ;) )

Morgen nog één dag en dan dus weekend :) En ik kan zeggen dat voelt goed! Zaterdag wedstrijd en mag smorgens als eerste starten dus vroeg ;) Maar wel dag ervoor alle tidj voor voorbereidingen, ik heb er al zin in :)

Bienotje

Re: Burnout / Overspannen deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 15:08

Iemand hier toevallig ervaring met Bach bloesems? :)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 15:09

Mijn moeder veel geloof ik (en ik dus ook wel een beetje).

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 15:16

Heb je het zelf ook wel geprobeerd en had je er ook echt wat aan? :)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 15:38

Voor zover ik weet wel. Mijn moeder zweert er ook bij. En anders is het ook zo van: baat het niet, schaadt het niet.
Wel goede tip trouwens. Ga me er weer eens in verdiepen.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 16:02

Dat denk ik ook. Welke bloesems en waarvoor heb/ hadden jij en je moeder dan?

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 16:41

Bach-bloesems.....
Ik kan me daar geloof ik maar beter over stil houden.....

Verder hou ik me samenvatting even kort hoor! Ben echt bekaf van het nietsdoen en nietslapen!
Zatvanmiddag ook in dit topic te lezen, was gewoon té moe in me hoofd om echt aandachtig te lezen, dus net 3 uur op bed gelegen, waar de slaap het ook niet deed, maar ben nu wel weer wat fitter!

@nektosha
Ik vroeg me eigenlijks wel af hoe "oud"je bent en wat voor studie/werk je hebt gedaan! (Vind ik altijd leuk om te weten, ook al heb je alleen maar de basisschool gedaan ofzo haha, dus niet op die manier van.....)

@cindyrella
Altijd spannend en eng als je psycholoog met zo'n eindconclusie komt! Kan je opeens ook weer even heel onzeker van worden van: ja maar, die gesprekjes zijn soms zo fijn!!. Maar vraag anders of je je psycholoog ook kan bellen als je eens in de zoveel tijd daar toch even behoefte aan hebt! Vaak kan dat best hoor!! Kan me nl heel goed voorstellen dat je af en toe even je ei kwijt wilt, of het nou positief of negatief is, maar om indd heel af en toe even van iemand te horen dat je goed bezig bent, of dat je juist even weer moet denken om dit of dat....

@bienotje
heel herkenbaar: WAT is MIJN ding....
ik heb dat me tmijn opleiding ook, is dit eigenlijks wel wat ik wil??? maar goed, ben d'r nu na jaren wel achter, dat het mij op zich niet zoveel uitmaakt wat voor werk ik doe, zolang de omstandigheden ook maar fijn zijn! leuke collegas, goeie baas enz.....bedoel, heb schoongemaakt(oke, niet mijn ding), taxi gereden, chauffeusse geweest bij autolease bedrijf en nu bij de bloedbank!
en dat beviel allemaal goed! (oke, ff 2 collegas die hopelijk ooit es van de werkvloer verdwijnen, en het is helemaal op en top hihi)

En verder over onzekerheid bij jonge paarden...
Had ik ook..
Heb mijn merrie gekocht toen ze 1 was.....nou dramas gehad, maar toch, ondanks dat ik ook zo onzeker was, heb ik toch die hele lieve kant van haar naar boven weten te halen!!
Zo schopte ze je vierkant omver als je voetjes vroeg(want een paard kan immers toch niet op 3 benen staan) smeerde ze hem over de draden terug naar mijn pony als mijn schoonpaps haar vast had, wachtend op de hoefsmid oid......brak ze de trailer af.....enz enz enz

nu, is ze 10, en de liefste merrie die je je maar wensen kan(zegt iedereen natuurlijk van hun lieve paardjes). Paard is zelf wat zekerder geworden, loopt nu makker als mak de trailer op, ik kon niet springen, peerd ook niet, ik vond het zelfs doooooodeng. en na 2 jaar springles toch onze eerste bb en b parcour gesprongen! Heb er wel es 3 keer binnen 2 minuten afgelegen, niet uit kwaaiigheid hoor, maar zij wist ook niet hoe en wat, en was ook onzeker, kwartje is gevallen, en nooit meer geweigerd!

Het enige nadeel blijft haar "verlatingsangst", ze loopt helemaal heen en weer te pezen als mijn pony bv op buitnerit is, ze gaat niet over de draadjes, maar ze trekt wel echt een heel spoor! nja, goed, weet niet wat er maet haar gebeurd is voor haar 1 jarige feestje, maar vanaf dag 1 dat ze bij mij was, deed ze alsof mijn pony haar moeder was!!

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:41

Hallo allemaal, kom weer even aanschuiven ;)

@bobomelo: Lastig zeg die verlatingsangst van je pony, sneu ook. Maar wel knap dat je zo gegroeid bent met haar samen! Super!
Ik ben 32 jaar, heb pabo gedaan en pedagogiek. Nu werkeloos |( .

@bienotje: ga je aan de bachbloesems?
Wat doe je voor werk als ik vragen mag? En wat wil je gaan doen?

@crazyshar: Wat een mooie tip van de paarden en het bewust kiezen aan welke kant je gaat staan. Zit daar ook een theorie achter? Vind dat leuk zulke dingen.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik altijd in de overleefstand heb gestaan en nu dat bewustzijn komt. Maar valt niet mee. Heb een behoorlijke rugzak en alle dingen wel een plekje gegeven, maar het overkoepelende overleefstand gevoel breekt me nu op.....

Vanmorgen met zo'n saggo hoofd mijn bed uit.
Mijn kat mauwt altijd knoerthard om zijn eten, en het irriteerde me zo dat ik bijna het kopje met brokken en al naar zijn kop geslingerd heb, om vervolgens alleen maar te huilen.
Gelukkig kreeg ik vanmorgen mijn VOG binnen, dat hielp.
Nu kan ik dus weer werken. Kan aan de slag in de invalpool van de kinderopvang.
Nu duimen dat er genoeg diensten komen.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:03

Bobomelo, nu ben ik toch wel benieuwd naar jouw verhaal over Bach bloesems hoor. Negatief? Ik ben me een beetje aan het oriënteren, maar wil het evt. alleen proberen als ik er dus een goed gevoel bij heb/ krijg. En dan heb ik liever niet alleen maar positieve dingen die me 'misleiden' in mijn keus ;)

Nektosha, ik ben nu ' technisch calculator' bij een productiebedrijf. Veel cijfers en projecten berekenen of en wanneer een evt. investering van een nieuwe machine of product weer terug is verdiend. Ben er best goed in, heb het me eigen gemaakt maar het is niet iets waar ik veel voldoening uit haal. En dat is het lastige, ik wil ander werk waar ik dat wel uit haal. Ik mag nog wel 40 jaar werken ofzo en dan liever dus iets waar ik plezier in heb Maar wat is dat? :+

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 22:22

@nektosha: het is gebaseerd op haptonomie. probeer het maar eens uit met mensen in je omgeving, ga links en rechts van hen staan, en vertel hen dan ook dat je wilt voelen wat het prettigst voelt voor jou, vaak is dit het zelfde bij die andere persoon, maar soms vind die persoon het prettiger aan de andere kant.
zo ook als je bv met je vriend hand in hand loopt, kan het soms vervelend lopen, moet je maar eens aan de andere kant gaan lopen, ook als je met zijn 2en in bed ligt kan het zijn dat je om de een of andere reden je draai niet kunt vinden, en je een soort vervelend gevoel hebt van je partner, moet je ook maar eens proberen om te draaien van kant.
het is soms zo grappig wat er uit komt, het verschil tussen mensen die een slechte dag hebben zul je veel sneller rechts van je willen hebben dan mensen die een goed gevoel uitstralen, die wil je links hebben staan.

ik hoop voor je mee dat er genoeg diensten vrijkomen.
wat je kat betreft , kun je je dan niet 1min terug trekken (naar boven ofzo) even tot rust, alles laten zakken, naar beneden gaan, voeren en je dan weer even terug trekken, zodat je die rust houdt? is voor jezelf ook niet fijn dat je daarna in tranen uitbarst( door schuldgevoel?onmacht?) dan beter kat 5min laten wachten en zelf je rust zoeken dan dat je op een dag daadwerkelijk de brokjes door het huis gooit.

bach bloesems heb ik eigenlijk geen ervaring mee. wel eens van gehoord, maar net zoveel goede verhalen als verhalen dat het niet werkt. dus geen idee.

ben gisteren nog naar mijn psychologe/accupunturiste gegaan, (had vandaag eerste werkdag, nieuwe baan) en mijn zelfvertrouwen was een heel stuk minder, alsook mijn zin om te gaan werken. had 3weken tijd gehad sinds het tekenen en beginnen, en daardoor alle mogelijke senario's bedacht, wat niet bepaald fijn was :D
maar ze wilde me niet prikken, ze zei dat ik alles zelf al helemaal tot in de puntjes voorbereid had, dat mijn lichamelijk en emotioneel evenwicht gewoon helemaal in orde is en er dus niet hoefde te gebeuren.
maar nu had ik een week of 3 ( toevallig hé) last van een bepaald punt op mijn enkels, zowel links als rechts hetzelfde punt. dus dat bracht ik nog aan, of ze daar mss iets voor kon doen, en toen ging ze in haar "grote" boek kijken waar die punten haptonomisch voor stonden, en ja hoor, het stond voor: je druk maken over negatieve en erge senario's en deze bedenken die in jou nabije toekomst kunnen gebeuren.
tja was dat nou net wat ik afgelopen 3weken gedaan had, en ik heb het boek zelf vast gehad en het zelf gelezen. dus niet dat ze dat er zomaar even uitgegooid en uit haar vinger gezogen had.
zo apart.

dus wil ze me eigenlijk niet meer zien behalve voor koffie te drinken( meestal thee maar dat staat zo anders)
mijn vriend wilde ze ook niet doen omdat die na onze vakantie ook zo goed in zijn vel zat dat er op dat moment ook niks aan te doen was haha goedkoop avondje hoor.
toch voor de zekerheid over 2 weken een afspraak gezet, dan werken we allebei weer een tijd, en dan kun je er beter zo snel mogelijk weer bij zijn als het mis mocht gaan, vond ik wel zo veilig :D

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 23:12

Nou, dat klinkt eigenlijk wel errug goed Crazyshar! :) Eerste werkdag op neiuwe baan, al die scenario's ook voor niks geweest?

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 08:16

haha ja tot nog toe eigenlijk wel :D maar ik ben altijd zo geweest, als ik van tevoren maar van het allerslechtste uit ga, dan kan het alleen maar hetzelfde of beter zijn.
ik bedenk ook wel de aller beste dingen die kunnen gebeuren hoor, af en toe, maar dat is wolkenlopen en dan kan het alleen maar slechter uitvallen.

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 14:09

Even heel in't kort, duik zo mijn nest weer in, heb niet geslapen vannacht!!

Maar over de bach bloesems...
Er schijnen wel tig soorten varianten te bestaan.....

Onze kat(poes) is kaal van onderen, naar DA na DA ben ik ook uiteindelijk naar zo'n iemand gegaan....
Nou, eigenlijks lag ik in een deuk met een vriendin....Maar goed, poes kreeg sensortjes van ene nier naar andere nier, om de energie te verdelen???? (sensortje gewoon op haar geplakt, dus helemaal ook al niet in contact met de huis, en met een touwtje er tussen, nou voor mij echt alles behalve proffesioneel....
maar goed, met zo'n detectie meter achtige ding die van links naar rechts kan uitzwaaien, uitslag: kat had nare sexuele ervaringen uit haar eerdere leven.....3 potjes bachbloesems mee, en een potje ander spul en een rekening van 135 euro......(en deze vrouw is ook afgestudeerd als normaal DA...)Ik dacht, geef het een kans, alle potjes braaf opgevoerd! en kat is nog steeds kaal!
Ik heb haar ziektebeeld maar een naam gegeven: de sliktik! ze heeft geen vlooien, schimmels of wat dan ook, ze is echt goed op allergien enz getest hoor bij gewone DA, was een leuk project voor Utrecht zeg maar....

maar mijn ervaring is dus niet zo goed, waar ik heen ben geweest staat wel bekend hier in de buurt maar kan zo niet op de naam komen! kan het wel navragen als je dat wilt hoor!
maar dit was zooooo zweverig, en potjes die dan even klaar gemaakt moesten worden, enz, nou.....neeeeeee niet mijn ding

ik heb het idee dat het wellicht iets kan helpen als je er zelf in gelooft....net zoals dat sommige bv een geluksdingetje bij hun dragen. Maar dat komt dan puur omdat ze zich gewoon zekerder voelen omdat ze dit zus of zo hebben gedaan of bij hun dragen!(Stond laatst heel stuk in psychologie magazine over of het echt werkte met geluksdingen/rituelen enz.....)maar dat dat juistkomt omdat men dan zekerder van zichzelf is.....
maar goed, ik ben ook maar wie ik ben, en verder zullen er ongetwijfeld mensen zijn die wel baat hebben bij de bachbloesems enz....maar het is gewoonweg geen medicijn, maar een hulpmiddel zeg maar zo!
staat vast genoeg over op internet!!!

Dus laat je er maar niet van weerhouden door mij hoor, kan in elk geval geen schade aanrichten! dus je kan het altijd proberen, maar hoe die vrouw mijn kat onderzocht, tsjah.....nou ja, we hadden in elk geval veel lol op de terugweg(ik en mijn vriendin)........

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 19:48

bij mijn weten is de bach bloesem onstaan( als ik het zo kan zeggen) door ene ... bach, die onderzocht heeft dat bepaalde bloesems een positieve werking hebben op bepaalde organen in je lichaam.
vandaar de naam bach bloesems( ontdekker-bloemetjes)
maar er zou dus 1 ras-soort bloesem zijn voor 1 orgaan, en die zou alleen maar werken voor dat orgaan.
of een bepaalde klacht van dat orgaan, zowel lichamelijk als psychisch.
zoals iets op je lever hebben, psygisch is, maar kun je wel lichamelijk last van krijgen als je dat blijft stapelen.
maar welke bloesems voor welke kwalen dienen, en in hoeverre dit daadwerkelijk in grote hoeveelheden werkt geen idee, komt het door geloven en vertrouwen of is het daadwerkelijk zo.

dat kan je ook zeggen van accupuntuur, mediums, paragnosten, reiki-meesters,... en alles wat daar onder valt. de ene zegt wel de andere zegt niet. dat is ieders recht op mening.
vandaag 2e dag, ging echt super goed, heb ook al veel in de praktijk mogen doen. mijn hoofd zit wel tjokvol nu, kan echt niets meer bij qua informatie :D

@bienotje: mss heb ik er overheen gelezen, maar hoe was het bevallen bij je gesprek?

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 21:25

@Bienotje: knap dat je dat kan, al die cijfers enzo. Maar het is zeker wel belangrijk om voldoening te halen uit je werk. Daar haal je je energie toch wel weer uit lijkt me.
Ben ooit eens begonnen met een cursus Bach, ben er lang ook sceptisch over geweest, maar heb ze laatst weer eens gepakt....baadt het niet dan schaadt het niet ;) En of het nou helpt omdat je het gelooft dat het helpt, of dat het echt helpt.

@crazyshar: wat interessant zeg! Heb je eerdere stukje ook nog even gelezen en ga het eens opschrijven, geheid dat ik het vergeet als ik het nodig denk te hebben. Ik ben enorm gevoelig voor anderen en hun emoties, dus wie weet!

Knap van je van de psychologe/accupuncturiste kon geloven en dus eigenlijk vertrouwen op je eigen kracht. Dat is echt niet gemakkelijk.
Super dat je inmiddels een tweede goede dag heb gehad! Als wat als ik vragen mag?

@bobomelo: laatst was er op mijn vrijwilligerswerk ook zo iemand met van die stokjes en had zweverige verhalen. Ik ben best spiritueel aangelegd, maar dit ging me te ver. Ze voelde voor mij zo als een oplichtster. En dan een vet bedrag per dier en ook de flesjes met druppeltjes nog enzo. En eerlijk? Ik merk er geen barst van, maar goed.
Jij ook niet geslapen vannacht? Ik ook niet. drie uur nog wakker en half 6 ogen al weer open.

Vandaag te maken gehad met grenzen....ben er weer overheen gegaan. Was vanmorgen draaierig en misselijk, voelde ook als koorts aan. Toch naar vrijwilligerswerk, maar na een lange wandeling en prikstokken uit de wei halen, ging het lampje uit.
Hondsberoerd in de wei gezeten, terwijl het kind dat ik moest begeleiden net aankwam.
Gelukkig kan ik ontzettend van hem genieten en vlogen de uren om.
Maar een opmerking over de afwas die er nog stond schoot even in het verkeerde keelgat.

Morgen vast een betere dag :).

Fijn weekend allemaal!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 21:30

Bobomelo, ik moet wel lachen om jouw ervaring hoor. Op zo'n manier zou ik er ook echt sceptisch tegenover staan :D Ik geloof ook eerlijk gezegd niet dat zoiets dé oplossing is of iets dergelijks. Maar ben eigenlijk wel bereid om (mits betaalbaar) met zoiets als het me mogelijk een beetje kan helpen wel te proberen. ;)

Crazyshar, nu weekend? zou wel fijn zijn, twee dagen beginnen en daarna weekend. Rustig even inkomen ipv gelijk hele week aan de bak. Of niet?

En gesprek bij psycholoog bedoel je? Vorige week 1e gesprek gehad. Echt even kennismaken verder, maar is wel een fijn iemand. Volgende week nieuwe afspraak staan en ik wacht gewoon even af wat het gaat brengen. Ik denk niet dat 1 gesprek al verschil kan maken, eerst even aftasten dus ik geef het verder wat tijd.

P.s. stoute schoenen aangetrokken en vandaag lid geworden van de plaatselijke bibliotheek. Ook omdat ik weer meer wil lezen en vooral nu wel wat 'hulp' boeken wil gaan lezen maar zonde vind om zelf aan te schaffen. Ben benieuwd :)

Heeft het trouwens nog een reden dat jullie zo slecht slapen? Hopelijk vannacht beter nachtrust, succes!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 22:02

Ik heb er geen ervaring mee, maar hoor er wisselende verhalen over. Sommige dieren en mensen hebben er zeker wel baat bij, maar bij anderen werkt het niet.
Ik heb het zelf nooit geprobeerd.

Nektosha :(:)
Je grenzen over en dan is het lontje zo kort... Moeilijk :j
Probeer ze toch te bewaken. :j

Ik heb morgen en zondag wedstrijd met Jim :=

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 22:11

Leuk Amanda en twee dagen achter elkaar, spannend! Dressuur? Succes, mijn paard staat ook al gevlochten op stal voor morgen. :) Ben benieuwd, vind het leuk maar toch ook wel eens lastig met 'ik móet het goed doen en mag niet falen' in het achterhoofd.. :Y)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 22:16

Ja, 2 dagen :=
Ik heb gelukkig geen wedstrijdstress, omdat het me niet interesseert wat anderen er van vinden.
Ik ben zenuwachtiger voor zijn gedrag dan voor de wedstrijd zelf :+

En we starten dressuur inderdaad :j
Stiekem hoop ik morgen de laatste 2 puntjes te rijden, dan hebben we zondag L1 debuut.
Maar doel is gewoon plezier en ontspannen kunnen rijden. Vooral dat laatste is een uitdaging met mijn :):) en :wow: maflinger :D

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 22:20

Ik denk niet dat wij vergelijkbaar zijn dan ;) Ik heb de puntjes al binnen, maar ben nog moed aan het verzamelen voor de overgang. Voor L1 loopt ie regelmatig nog teveel uit elkaar. Morgen selectie, maar daar verwacht ik niet zoveel van. Begin juli tweede selectie en dan daarna wil ik toch eens L1 gaan starten denk ik.

Succes morgen in ieder geval en hopelijk houden we het droog :)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 22:22

Morgen is hier ook selectie. Starten we niet op dezelfde wedstrijd? :=
Jim kan het heel goed, maar door zijn gedrag is hij niet constant genoeg.
Ik wil toch de overstap maken, want op goeie dagen scoren we gewoon 190+. Op slechte dagen ben ik blij als ik de 170 haal. Hij is dan druk en drammerig en ietwat oncontroleerbaar.
Ik ben van plan om in de L2 te blijven hangen.

Ik hoop ook dat we het droog houden, maar de weersvoorspellingen zijn niet heel positief -O-

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 22:45

@bienotje: nee ik moet heel het weekend werken met een late/nacht, ma-di vrij en dan woe-do-vr werken en dan za-zo vrij, als goed is, en er niets veranderd.
ik werk in een casino, en wordt nu ingewerkt als kassamedewerker en daarbij komt dan de bediening, een drankje of een hapje. geen alcohol ofzo, gewoon gezellig.
meestal is je eerste gesprek wat kennis maken, maar een eerste indruk doet toch veel. als je er een goed gevoel bij hebt dan komt het meestal wel goed, maar je kan ook van de eerste minuut echt de indruk krijgen dat je er voor piet snot bij zit en dat je niet mee telt zeg maar.

ik heb een theorie over het slechte slapen: de maansverduistering van gisteren avond/nacht . het is wetenschappelijk bewezen dat zons/maansverduistering invloed hebben op ons dag/nacht ritme. het is ongeveer 65% (dacht ik, weet niet zeker meer is een jaar of 2geleden, en kan het artikel niet meer vinden, kwam uit eos ofzo) van de bevolking dat er last van had.

@amanda: heel veel succes op je wedstrijden toitoitoi.

@nektosha: ben je een hooggevoelig persoon of paranormaal gevoelig?
vertrouwen op je eigen kracht is heel erg moeilijk idd, zeker als je zoals ons dat vertrouwen juist niet hebt.
ik trek me altijd enorm op aan een compliment, maar als er ook maar een inieminie puntje comentaar of kritiek is dan zak ik ook net zo laag.
een kleine tip van iemand die wel heel erg paranormaal bezig is :P als je nog eens zo;n slechte start hebt, en je kan het echt niet afzeggen je dag, ga dan even ( als het kan met beide) met je blote handen en blote voeten is aarde staan, zand, bloembedden, gras kan ook maar duurt iets langer,... anders alleen met je handen en schoenen.
zo krijg je eigenlijk een diriect verbinding met de aarde, in zijn zuiverste vorm, waardoor je vaak, diep vanbinnen toch iets rustiger wordt. je merkt het vaak niet alá minute maar wel in de gevolgen daarna, dus gebeurt er daarna iets zul je er net iets makkelijker mee om kunnen gaan.
kijk maar of je je er in kunt vinden, als je zegt, wat een onzin daar begin ik niet aan ook goed hihi.

:wave:

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 23:07

Amanda, daarin komen we wel weer overeen dan ;) Het is me best wel eens gelukt als 1e te eindigen, maar ook echt wel om juist onderaan te hangen. Paard is braaf, maar niet elke jury geeft daar een zelfde oordeel over. ben benieuw morgen, van de week voelde hijd e hele week fijn aan maar moet er morgen dus ook echt uitkomen. Zie het wel.

Succes nogmaals en veel plezier (dat is nog belangrijker :) )

Crazyshar, wel heftig gelijk dan zoveel dagen achter elkaar. Maar eerste dagen ben je doorgekomen en de rest gaat je ook zeker lukken! Zet hem op :) Wel leuk dat het zo gevarieerd is trouwens! :j

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 07:19

Fijne dag iedereen, succes met wedstrijden enzo.

Heb wel gelezen, maar reageer vanavond even.
Moet zo de deur uit (vrijwilligerswerk) en reageer vanavond even :).

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 12:46

Jeej, ik heb gelukkig behoorlijk geluk gehad met het weer en ben zo goed als droog gebleven :) En weer twee winstpunten erbij en zelf tevreden. Altijd fijn :)

Nektosha, wat doe je eigenlijk voor vrijwilligerswerk? Vind het goed van je trouwens dat je dat doet :j Is het leuk wat je doet? :)