Dat is ook wel, maar jij hebt een cva, maar ik heb via een ongeluk mijn hersenletsel gekregen! En dat kan dus met paardrijden ook zomaar gebeuren! (daar doelde ik meer op!)
Jeij! Goed nieuws hier!! Ik mag vanaf mei van elke dag revalideren naar drie maal per week!! Mijn lichaam zal dankbaar zijn, want na revalidatie doe ik thuis ook nog vanalles en dat wordt veel stil aan.. Ik merk dat mijn lichaam moe wordt.
Jeetje, lees het nu pas, maar alsnog heel veel succes gewenst met revalideren, zet hem op! (En ook op tijd rusten, want als je voelt dat je lichaam moe is kan rust ook wonderen doen!).
Gisteren heb ik rustiger moeten doen, mijn bloeddruk reageert een beetje rot op mijn bloedverdunners dus moet opletten, en vandaag ging het ineens een stuk beter dan de vorige dagen
Electra63
Geplaatst: 14-04-11 22:38
Ayasha schreef:
Jeij! Goed nieuws hier!! Ik mag vanaf mei van elke dag revalideren naar drie maal per week!! Mijn lichaam zal dankbaar zijn, want na revalidatie doe ik thuis ook nog vanalles en dat wordt veel stil aan.. Ik merk dat mijn lichaam moe wordt.
Helaas voor mij geen operatie, de volgende afspraak moet ik een paar uren recht gezeten/gestaan hebben. Omdat geen schedel ze op hun plek houdt en ik gelegen heb (zo slaap je nu eenmaal) zijn ze zegma over het randje gekomen waardoor ze nu niet wisten of het van het liggen was of van zwelling. Ik weet het ondertussen wel want inmiddels is er net als 2 weken geleden toen ik ging weer een flinke kuil. Frustrerend!!
Hij gaf ook het idee niet erg zeker te zijn over de operatie Volgens mij denkt ie meer dan ie zegt.
Inderdaad en hoewel ik niet het paniekerige type ben (lees: als het wat ernstigs was had hij het wel gezegd) zint het me niet.
maikeltje
Geplaatst: 19-04-11 22:56
Kan me voorstellen dat het je niet helemaal lekker zit. Kun je hem morgen niet even bellen met de vraag wat duidelijker te zijn omdat dit wel even over jouw hersenpannetje gaat en niet die van hem?