Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Focussed schreef:merel90 schreef:Ziet er heel mooi uit Sica! Precies dezelfde soort krul als in je eigen haar! Echt gaaf!
Edit; Hoe is bij degenen die luxy's hebben gekocht de betaling gegaan? Ik zag dat je alleen met creditcard kan betalen, en ik heb zelf geen creditcard, en mijn vader wil niet met zijn creditcard voorschieten omdat hij bang is dat het gehackt wordt...
Ik heb gewoon met mijn pa's creditcard besteld, ging prima.
Fraude daarmee krijg je niet zo heel snel, je moet namelijk van alles weten van de kaart zelf (zoals de verloopdatum en een speciale code die op de kaart staat). Dus zonder kaart kun je niets.
Focussed schreef:Ja maar dan moet je pc wel gehackt worden natuurlijk.. Acht de kans niet schrikbarend groot. (tenzij je geen virusscanner hebt en alles wat los en vast zit download)
Wel toevallig dat jullie "oplichter" toen hairextensions had gekocht haha.
Menino schreef:Focussed schreef:Ja maar dan moet je pc wel gehackt worden natuurlijk.. Acht de kans niet schrikbarend groot. (tenzij je geen virusscanner hebt en alles wat los en vast zit download)
Wel toevallig dat jullie "oplichter" toen hairextensions had gekocht haha.
nou, ik heb geen idee hoe ze 't gedaan hebben... Want we hebben nooit iets meegekregen van een hack ofzo... Alleen toen we eens een keer onze creditkart afschrijivngen gingen kijken zagen we dus dat er 300 euro meer was afgeschreven dan de bedoeling. Echt heel vreemdMaargoed. 't risico heb je altijd natuurlijk denkk ik wel. Zelfs als je gaat pinnen kan je geskimmed worden ofzo. Dus ja
shantal schreef:'/bij mij was het niet nodig om op je paypal account geld te zetten , had er toen 5 cent heen gestord ,maar ze hebben het van me gekopppelde rekening afgehaald.
Ik vind het wel lang duren via paypal voordat alles ingang gezet word (2 weken)
het aanmaken duurt een paar minuten maar dan worden er 2 bedragen naar je rekening verzonden en dat duuurt 2 a 3 werkdagen en dan vul je dan in op je paypal.
En daarna duurde het nog ruim een week voordat het geld naar de betreffende gestort(paypal schijnt het eerste voor te schieten )
Dus je heb een hoop geduld nodig, en dan moeten ze nog opgestuurd worden dus reken gemiddeld op een week 6 a 7