Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 15:54

Ik had een lange sportbroek, 2 truitjes en een vest aan. Was prima te doen :) Heb bij m'n ouders nog wel zo'n strakke hardloopbroek liggen inderdaad. Maar die trek ik wel aan als ik wat langer achter elkaar loop. Zo voor die 2 minuutjes die 't nu zijn hou ik 't wel bij m'n sportbroek :P

@ Fanneke: Lekker, pasta!

@ Thorn: Ik vroeg dat ;)

De mensen die al aan 't half uur zitten, knap hoor! Hoop dat ik dat over een aantal weken ook kan. Vast wel.

Vandaag met het mooie weer eerst even naar m'n verzorgpony's geweest en daarna gaan hardlopen. Heb steeds 2 minuutjes hardgelopen en 2 gewandeld en dat dan 4 keer. Denk wel dat ik volgende keer 5 keer doe. Dan ga ik dat beginnersschema van Runnersworld ongeveer aanhouden. Heb hiervoor al eerder hardgelopen. Uiteindelijk zat ik toen aan 10 km in een uur. Maar toen kwam die blaren dus.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 16:32

:wave: Haai!
Mn puber heeft het goed gedaan gister! :j
Hij liep zo de trailer in, maakte zich wel flink druk, want hij kwam er redelijk bezweet vanaf, had veel spanning bij het opzadelen, maar toen ik er eenmaal opzat was dat over.
Toen we op pad gingen had ie t niet meer (we waren met zo'n 40 paarden) en wilde hij t terrein niet af; bokken, op de plaats galopperen, vol in zn achteruit....*zucht* Ben rustig gebleven, niet er aan getrokken alleen toen hij helemaal niet meer regaeerde wel een flinke schop gegeven met mn benen en toen 'was' ie er ineens weer en gingen we al showend draven en snurkend achter de rest aan... :=
Op het strand deed ie t super! Zee aantal keer in geweest enzo. Dus op wat spatjes na (op de terugweg ook beetje) echt :+: !!!
Heb zelf verder echt genoten! Was gezellig, gelukkig droog gebleven en die wind...Tja, da's hier niet heel bijzonder, dus na 10min ben je daar ook alweer aan gewend :Y)
Hier fotootje:
Afbeelding
Wij zijn dus rechter paard, ik met blauwe regenjas.
Was trouwens het enige trekpaard met een trensje, en enige geschoren paard :=

edit: Ik lees morgen bij, heb vandaag echt een Grote FlutKontBaalSlaap-dag, dus lig languit op de bank en in bed.... :O

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 17:54

Zo stoer paard zeg jaan :D
Klinkt als een heerlijke rit.
Fanneke schreef:
Scooby hoe lang is die run die wil lopen? En wanneer was hij ook alweer?

Die loop is 8 km en op 6 februari...
Twijfel nog steeds maar eens zien hoe het ontwikkeld allemaal.
Goed zeg ook een half uur aan 1 stuk voelt goed he.
Maar die wind was wel even pff

Zo heb het paard van mijn vriendin gereden....zal ik morgen wel spierpijn van hebben haha
Hij was wel erg braaf.

Heb als uitzondering een plakje zelf gebakken cake bij de thee genomen vanmiddag.

iedereen een fijne zondag gehad?

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 18:29

Jeetje jullie zijn niet bij te benen gewoon!
Jaan: wat super stoer :D

Ik ga zo nog even hardlopen, dinsdag voor het laatst geweest en er verder geen tijd meer voor gehad.

Arabesk

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 19:59

Zijn die mp3'tjes van dutchrunners ergens gratuit verkrijgbaar? 8-)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:10

Wow Jaan, zoveel paarden! Wat supergaaf! En die van jou liet zien dat hij de macho van het stel was! :D

Als je je aanmeldt voor de Runnersworld nieuwsbrief, mag je hem, geloof ik gratis downloaden

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:23

www.dutchrunners.nl/vgz

dan heb je de 0-5 km gratiesj. mocht je verder willen kun je je voor 20 euri abonneren bij dutchrunners en andere schema's van bv 10, 15, 21 km downloaden of de 4 en 10 mile.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:33

Hoi ik ga zo even de 5 km onderhoud opmijn iPod zetten en dan hoop ik dinsdag mijn eerste lesje te lopen! Vandaag met vriendlief 6 km gwandeld. Maar wil nu toch echt weer beginnen!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:12

hetbommeke schreef:
http://www.dutchrunners.nl/vgz

dan heb je de 0-5 km gratiesj. mocht je verder willen kun je je voor 20 euri abonneren bij dutchrunners en andere schema's van bv 10, 15, 21 km downloaden of de 4 en 10 mile.

Ik vind 5 km al hééééél wat :D

thanks

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:16

:wave: even snel, geen spierpijn :D Ik reageer morgen op de rest, op de telefoon bokken is niet handig.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:17

Start to Run is trouwens ook te vinden op i-net, bij de beruchte piraat in de baai ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:21

Bom :+

Nou het staat er op, dus volgens mij heb ik nu geen excuses meer over om dinsdag niet te gaan.Morgen kan ik niet want dan moet ik naar de muziek :+

Heb nu dus 5 km onderhoud er op staan en ik denk dat dat wel moet gaan lukken. Probeer ook een beetje mijn tempo omhoog te gooien :j Dus dinsdag hesje en lichtje om de arm en gaan maar.
Misschien dat ik dan ooit eens 64 kilo ga wegen :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:35

Sas, die 5 onderhoud is samengesteld uit allerlei verschillende trainingen van de 10 easy en medium. Mijn ipod gooide alles door elkaar, misschien handig om even op te schrijven hoe de volgorde in elkaar zit. Zal wel ergens bij de instellingen staan alleen die heb ik niet kunnen vinden :o

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:47

Ik heb ze in een afspeellijst gezet en dan kunje zelf de volgorde bepalen dus daar de volgorde weer goed gezet.

Heb er zin in! Wat voor weer wordt het komende week?

*edit* oh ik zie het al, een stuk warmer en wisselvallig denk veel regen!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:33

Bom foei :+
Goed teken Angela, dat je geen spierpijn hebt! :j
Goed zo Sas, weer beginnen, we liepen gelijk op, maar nu moet je moet je mij gaan in gaan halen ;)

Vanmiddag nog een flinke strandwandeling gemaakt, zit vandaag wel goed met al die beweging.
Vind het zo gaaf dat ik eindelijk de 5km heb gelopen aan één stuk! Op naar de 10! *\o/*

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 08:57

Angela, spannend mbt de training zeg!

Fanneke wat balen dat kalibreren niet gelukt is.

Jaan nog lekker gereden met de puber? Oh, ik zie het al, leuke foto's!

Bom een nieuwe flaptop, altijd leuk.. :D
Oei, geen back up gemaakt, duimen dat ze toch nog te redden zijn.

Heftige training geweest dus Angela.

Sak ook weer beginnen, goed zo!

Iedereen die verder gelopen heeft, top!

Hier niet gelopen dit weekend. Zaterdag naar Leeuwarden geweest voor de KFPS HK. Was fantastisch echt! Enorm lange dag, om 7:30 haalde ik een vriendinnetje op en om 8u55 waren in Leeuwarden. Heel de dag paarden gekeken en gekletst, om 18:50 reden we weer weg. Toen nog even langs de Mac en om 20:45 was ik op stal. Lis en projectje nog even reden en zo rond 23:00 was ik thuis...

Gister was ik vooral moe en lamlendig. Heb wel heel lekker gereden maar kon mezelf niet meer motiveren om te gaan lopen, ben in bad gaan liggen en heb gewoon gerelaxt. Vannacht werd ik beloond met migraine, is nu wel aardig weg getrokken, maar heb me toch ziek gemeld op werk.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 08:59

Beterschap WenK :(:) Lekker slapen en rustig aan doen vandaan. Je hebt wel een leuk weekend gehad zeg! Helaas komt zo'n migraine dan ook om de hoek kijken. :n

Ik ga naar mijn werk, tot staks! :wave:

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 09:06

Migraine komt vooral omdat ik me heel druk heb gemaakt dat ik vandaag weer moest werken... :o

Weekend was echt fantastisch, voel me dan zo rijk dat ik dat allemaal mag meemaken!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 09:14

Goedemorgen :wave:

Beterschappies WenK, ik herken dat wel, heb het ook gehad met een van mijn vorige banen :o Raakte zelfs bijna in paniek als ik er aan dacht als ik 's maandags weer aan het werk moest. Heb toen ook een tijd van die hartoverslagen gehad ;)

Ik ga morgen weer beginnen :j Heb het ook aan mijn baas verteld dus nu kan ik niet meer terug :+

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 09:19

:o Ik ben er op het moment zo aan toe dat ik 's morgens echt vecht tegen m'n tranen omdat ik weer moet werken. Niet goed dus....

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 09:22

precies hetzelfde als ik heb gehad dus, ik weet hoe moeilijk dat is WenK. Hele dikke knuffel van mij :(:)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 09:32

:j, Dank je wel. Baal er zo van, maar wie weet wat er komende tijd op mijn pad komt he...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 09:45

kan me wel voorstellen dat je er heel erg van baalt, want je wilt zo graag anders, je moet er toch heel wat uurtjes in de week doorbrengen en als het dan ook nog eens heel erg is om daar te zijn, maakt het allemaal niet veel makkelijker.
ben er van overtuigd dat jij wel weer iets vind hoor :j Komt wel goed!!

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 09:45

WenK schreef:
:o Ik ben er op het moment zo aan toe dat ik 's morgens echt vecht tegen m'n tranen omdat ik weer moet werken. Niet goed dus....

Dat is niet goed... :(:) doe je goed voor jezelf zorgen....
Herkenbare situatie ben daar ook geweest maar nooit en nooit weer laat ik het zover komen.
Geen enkele baas is het waard...

Iedereen die vandaag moet werken werkse....ik heb nog vrij vandaag ...oja en morgen :o
vanmiddag weer naar de sportschool niet te gek doen geloof ik.
heb geen last van het lopen ...maar voel me ruiterspieren wel iets haha.
Ik rijdt echt te weinig geloof ik.

tot later

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 09:49

Ja, ik zorg wel goed voor mezelf hoor. Ik heb er gewoon moeite mee dat ik op de dag weinig te doen heb en 's avonds zo druk ben. Dat icm een stuk onzekerheid op werk (het is nog niet duidelijk per wanneer het bedrijf in NL stopt) en een collega die mij haar fouten in de schoenen schuift. Kan daar heel slecht tegen. Ik ben op m'n best als ik lekker druk ben overdag. Moet ook heel eerlijk zeggen dat ik me niet ziekgemeld had vandaag als ik het naar m'n zin had op werk hoor. :o