Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) een goede reiniger, herbalism. Hij stinkt echt een uur in de wind ( hij ruikt naar een of andere saus voor in de spaghetti ofzo, omdat er allemaal kruiden inzitten
), maar na 3x gebruiken zie ik al verschil! Ik had 2 nogal opzichtige puistjes, maar deze zijn inmiddels al bijna weg na die drie dagen. Ook geen puistjes/ mee-eters meer erbij, dus daar ben ik wel blij mee!
Zeker een aanrader! 
) mee-eters heb ik nog niet echt iets gevonden, want al heb ik sinds ik herbalism gebruik geen last meer van nieuwe mee-eters, degene die er al zaten gaan er niet mee weg. Hiertegen las ik net iets op bokt over een gelatine-melk goedje, wat je dan op het gebied met de mee-eters doet en dan hard laat worden enzo ( klinkt echt ontzettend goor
) wat ik eens uit wil proberen, dus ik hoop dat dat een beetje helpt 
), met bosbessen en kamille enzo, maar dat is gewoon omdat het lekker is
Catastrophe Cosmetic heet hij.
Verder eet ik ook niet echt gezond, meer fruit moet ik zeker gaan eten, en op hoeveel suiker ik binnenkrijg moet ik ook eens gaan letten
En ik sport te weinig 

Jaloeoeers!
deed ook geen pijn dus is voor jou opzich wel het proberen waard omdat ik ook veel succes verhalen las
Ik zal het resultaat ook hier even neerzetten

Wel hield ik er een hele rode huid en een hoop vieze bakjes aan over, maarja daar heb je niet bijzonder veel aan 

Rebeccaa schreef:Werkt havermout echt ja? Wij hebben dat hier ook nog staan haha maar hoe moet ik dat voor me zien? Gewoon wat pakken en dan een soort van scrubben of wat?

Overigens gebruik ik nu ook veel andere, mildere producten. Het is wel een stuk minder als eerst, maar het werkt als een tierelier! Marije = happy