Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MissCharlie schreef:Met mijn vader als hardloop-expert weet ik inderdaad ook dat je bij conditietraining (intensief trainen, = koolhydraten verbranden) weinig calorieën verbrandt. Vanaf 20-30 minuten schakel je pas over op vet verbranden. Wat dat betreft kun je beter duurloopjes (extensief trainen) doen, direct vanaf het begin een rustig tempo aannemen en dat zo lang mogelijk volhouden.

Ik zou dus nu op dat omslag punt moeten komen. Ik merk nu dat mijn spieren best veel te lijden hebben onder het gewicht, ik ben bang voor blessures, vandaar dat ik iets sneller wil afvallen. De intervaltraining vind ik een goed idee! Ik ga vandaag even niet met Evy op pad, Ik ga voor de 3 minuten lopen, 1 minuut wandelen, maar wel gewoon mijn rondje van 5km.
de website het niet Marijke is begonnen met hardlopen

)
Winged, er is altijd een overtreffende trap te vinden...
Heb al een rondje uitgestippeld, nu kijken wat eerder stopt: het rondje of Renate 
en wij gaan vanavond lekker uit eten en ik kan 2 ochtenden uitslapen 

Rust nemen en als ik dan nog puf heb, kan ik altijd nog iets ondernemen!
En goed van je om zo gefocust (?!) te zijn en te blijven.
en tussendoor ook nog een bokje hier een daar 
Tassen van de kids moet ik ook nog inpakken zo

Aan de andere kant, een van de paardjes die ik nu onder het zadel heb wordt juist iets minder fris de laatste week...

Ging lekker, was ook maar een korte training, wel op pittig tempo. Helemaal klaar voor de 7 km zondag 
.
Mijn volgende training is geloof ik 4-3-2-4-3-2 minuten, met een pauze van soms 1 en soms 2 minuten. Klinkt nog lang niet zo stoer als '5 kilometertjes'