Grotere borsten: deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje89

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 18:01

Hoezo had jij er nog tape om dan? Das best raar... Ik had een soort van dat folie over m'n hechtpleisters in het ziekenhuis nog.. over m'n hele borsten.. En voor ik wegging daar hebben ze dat er allemaal afgehaald, nieuwe hechtpleisters erover heen en toen een bh aan.. Misschien dat je kunt bellen dat je het tape er nu af laat? Want het moet toch ook luchten? Wil het wat genezen?

Schijnt ook dat er een soort gel spul bestaat, wat je ook onder je bh rand kunt doen? Die tip kreeg ik laatst van iemand, maar weer nog niet hoe het heet.. Misschien gaasjes? tussen de randen?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 18:05

gaasjes plakt op die plek vast, dat is de enige plek dat ik er last van heb. de rest zit gewoon goed. Ik moet het tape (dat witte) er ophouden tot mijn afspraak voor de 14e. en moet eerlijk zeggen dat t erafhalen niet echt een pretje was hahaha

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 18:10

Vind het wel apart dat het bij iedereen zo enorm verschilt...

Maar dan zijn denk ik idd washandjes de enige optie. Of gewoon even bellen met het ziekenhuis of zij nog iets weten?

Bij mij was de jeuk zo goed als over, maar is weer begonnen := Want volgens mij gaan nu al m'n hechtingen oplossen := Kon er gisteravond niet van slapen zo enorm jeukte het...

sietske83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 18:32

Ik had ook voor een week tape over de wonden.
Bij de controle werd het eraf gehaald. Had wel gaas onder de randen van mijn bh omdat het begon te drukken.

Ilse93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 18:41

dat is dan wel weer het mindere ervan:S
Doen de littekens ook echt pijn? of hadden jullie veel pijnstillers?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:48

Raar he dat het zo verschilt ? :)

@ ilse 93 laat dit nou niet afschrikken hoor !!
Ondanks dit soort tijdelijke ongemakken nog steeds geen spijt en zou ik t zo weer doen !!

Met de pijnstillers ben ik gewoon gestopt, vond het een beetje nutteloos aangezien ik geen pijn had.

Ik kijk t nu even aan met de washandjes, volgende week woensdag weer terug voor controle. mocht deze plek erger worden kan ik altijd nog even langs de huisarts hier, maar doe liever alles in t ziekenhuis regelen. juist door alle verschillen

Ilse93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 19:52

merk je ook echt dat het lichter is ofzo?
van wat naar wat ben jij gegaan als ik vragen mag(A)

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 20:29

ff spammen ;)

KOOPJESJAGERS OPGELET ;)

Op woensdagavond 8 december van 18.00 -21.00 zijn er speciale aanbiedingen op collectie van de BLOB in Eindhoven.
15 % korting op de nieuwe collectie en 15 % extra korting op afgeprijsde artikelen!!!!

dit geld o.a. op

kinderkleding

VINGINO

dameskleding

DEPT
DEPT DENIM DEPARTMENT

herenkleding
JC RAGS
EN VERSCH BEKENDE MULTIBRANDS!!!

schoenen
FOOTWORK
STYLISH OWN
EN VERSCH BEKENDE SCHOENMERKEN!!

neem onderstaande flyer mee of vraag ernaar via pb en je mag 2 vrienden meenemen!!

Afbeelding

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 19:35

:wave:

Ik had me in deel 1 al eens gemeld maar zal me hier ook even melden, ik ben 1.49 en draag cup E met me mee, godzijdank heb ik nooit rugpijn of ander last ervan gehad, daarom mogen ze blijven ;)

Neemt niet weg dat ik altijd moeite had met leuk lingerie vinden, en ik heb nou eenmaal geen portomonee voor marlies dekkers :n (vind t ook niet eens mooi eigenlijk :o ) het zelfde geldt eigenlijk voor saphh
vroeger droeg ik voorgevormd, maar sinds een jaar of 2 draag ik gewoon normale bh's :j

Nu had ik bij wehkamp 3 setjes bestel, stonden bij de grote maten bh's (E tm I) op de foto had ik al zoiets van hmmm maar toch eens proberen want ze hadden zulke leuke printjes :j

Nu heb ik ze net binnen gekregen en ze zijn echt super mooi, en dat niet alleen, wonderbaarlijk zitten ze lekker én ze zitten mooi, ik ben dus helemaal gelukkig *\o/* zal zo even een foto posten van de setjes, het merk is marilyn secrets :j

en het zijn deze 3:
http://www.wehkamp.nl/damesmode/lingeri ... 90_414967/

http://www.wehkamp.nl/damesmode/lingeri ... 90_414580/

http://www.wehkamp.nl/damesmode/lingeri ... 90_414605/

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 23:53

Zo, na een heeeeele poos te hebben meegelezen meld ik me dan toch maar eens.
Na veel rugklachten en gepeins 3 maanden geleden besloten een borstverkleining te laten doen.
Met 1,58m hoog is een F-cup niet zo fijn, laten we maar zeggen.

Afgelopen maandag was het zo ver. Was vreselijk nerveus maar achteraf gezien om niks.
Maandagochtend als eerste geholpen, was nog nooit geopereerd.
Had een chirurg die ongelooflijk goed bekend staat hier, dat stelde ook al gerust.
Reed de kamer in en kwam eruit toen er een heel stuk af was.
Amper tot niet misselijk geweest van de narcose, had alleen probleempjes met plassen dus er is een catheter geplaatst.
Maandagochtend om half 8 ben ik opgenomen en dinsdagmiddag om half 1 ben ik ontslagen.
Heb weinig tot geen pijn (gehad) maar dat zal ook gedeeltelijk komen door de pijnstilling.
Ben wel nog erg moe maar dat zal er ook wel bij horen.

Hiermee komt dus mooi een einde aan het eindeloos veel geld uitgeven aan beha's, rugklachten waar ik gek van werd en.. ik kan m'n voeten weer zien. :D

Tot nu toe alleen maar een positieve ervaring voor mij. Volgende week vrijdag gaan de hechtingen eruit.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 23:56

Super dat het zo goed gegaan is !! Wat mocht je snel naar huis !!!
Hopen dat je een beetje lekker kan slapen op je rug ?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 23:57

Heb vannacht zeer goed geslapen, 9 uur maar liefst. :j

Het is hier normaal dat je zo snel naar huis gaat, als alles in orde is.
Kan erover heen gelezen hebben, van welke cup naar welke cup ben jij gegaan?

Heb trouwens ook thuiszorg ivm de gaasjes die verwisseld moeten worden.
Dat gaat me in m'n uppie niet lukken.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:20

wat fijn roos! wat had je? 70F/75F/etc? en naar wat ben je ongeveer gegaan denk je?
Fijn dat het zo goed bevallen is en sterkte met het herstel!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:24

Ik had een 85F en ben terug gegaan naar een C.

Slapen gaan wonderbaarlijk goed, thuiszorg zijn ongelooflijk fijne mensen en ik voel me goed.
Zaterdag ga ik een stukje lopen. (in kingsize vest want de truitjes passen me allemaal niet meer :)) )

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 14:02

ooh dacht dat je wel wat smaller zou zijn!
Maar 85C heb je nog meer dan voldoende over ;) Mooie maat hoor!
Fijn dat je je goed voelt +:)+

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 14:10

:wave:

Roosch, super dat je de stap gewaagd hebt! En dat het allemaal zo mee viel!
Fijn ook dat je lekker kunt slapen!

Ik slaap al weer geruime tijd op m'n buik...

Zijn er trouwens nog mensen waarvan ik misschien ook na foto's mag zien? Ik heb toch wel wat vragen wbt mijn eigen borsten. Die ik sowieso ga vragen als ik straks weer op laatste controle moet.. Ze zijn gewoon best verschillend, ook waar de littekens langs lopen, gewoon een hele andere plek... Net of ze zeg maar door verschillende mensen zijn gedaan, want ik weet ook dat er zo'n arts assistent geval iets mee ging kijken, maar wat als hij ook 1 heeft gedaan? Dat hebben ze namelijk niet met mij overlegd, en ik snap dat zo iemand het ook moet leren, maar ze zijn nu echt best verschillend... En daar ben ik nou niet echt blij mee ofzo :=

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 14:12

Zijn ze ook verschillend in maat? want dat zou wel heel vervelend zijn...

Ik heb het idee dat mijn borsten nog kleine beetjes groeien en eigenlijk vooral de linker... het verschil word steeds groter ;(

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 14:16

Nou ik had voor die tijd dat m'n rechter borst groter was als m'n linker (heeft iedereen dus geen ramp) maar nu hebben ze dus van rechts 380 gram? afgehaald en van m'n linker 280? Maar het scheelde geen 100 gram, dus nu is m'n linker groter als rechts... En waar m'n hechtingen langs lopen, loopt gewoon heel anders.. Die ene loopt veel lager als die andere, en die ene loopt ook meer in een boog, en die ander dus gewoon niet :=
En hoe ik m'n bh dan ook heb, het jeukt gewoon, of het is linkerkant, of ik doe hem anders en dan jeukt rechts heel erg bij die hechtingen...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 14:20

Zo dat is wel niet leuk om te lezen dat jullie ontevreden zijn.
Ben benieuwd wat er bij de chirurg uitkomt.
Een assistent hoeft niet te overleggen dat hij gaat meehelpen, maar het resultaat moet ook mooi zijn

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 14:23

Nou kijk, ze heeft alleen aangegeven dat hij mee keek, als dan blijkt (ben benieuwd daarnaar) dat hij ook in mij heeft lopen snijden is het verhaal wel anders.. Want ze zijn gewoon heel verschillend, misschien dat het nog wegtrekt, dat is iets wat ik heel hard hoop.. Maar anders ben ik daar wel behoorlijk teleurgesteld in...

Weet niet of je de rest van mijn verhaal ook al in het topic gelezen hebt, maar alles ging mis bij mij, alles om de operatie heen, en ben voor m'n gevoel door sommige mensen als nummertje behandeld, terwijl ik van te voren mijn angsten heel duidelijk heb aangegeven..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 14:26

kaatje89 schreef:
Nou kijk, ze heeft alleen aangegeven dat hij mee keek, als dan blijkt (ben benieuwd daarnaar) dat hij ook in mij heeft lopen snijden is het verhaal wel anders.. Want ze zijn gewoon heel verschillend, misschien dat het nog wegtrekt, dat is iets wat ik heel hard hoop.. Maar anders ben ik daar wel behoorlijk teleurgesteld in...

Weet niet of je de rest van mijn verhaal ook al in het topic gelezen hebt, maar alles ging mis bij mij, alles om de operatie heen, en ben voor m'n gevoel door sommige mensen als nummertje behandeld, terwijl ik van te voren mijn angsten heel duidelijk heb aangegeven..

Nee ben nog bezig, pff balen :(:)
Ken het gevoel, heb ook een serieus plastisch chirurgie verhaal helaas

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 14:28

Ja nou dat er iets mis gaat in de communicatie of iets, maar dat alles erom heen niet zo ging als dat ik gehoopt/verwacht had...

Ik heb idd jou verhaal ook (gedeeltelijk?) meegekregen via bokt.. Hoe is het nu verder met jou?

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 14:30

jij bent morgen aan de beurt toch lesilla? Sterkte!

@kaatje: ooh dat is echt balen! Ja dat links en rechts altijd wat verschillen maar voor mijn gevoel begint het nu wel ongeveer meer dan een cupmaat te schelen := dan begint het zwaar onhandig te worden... In sommige bh's heb ik nu zo'n siliconen dinkie (zo'n push-up padje), dan zijn ze weer ongeveer gelijk groot maar ik zie het niet zitten om (uiteindelijk) die grotere te laten verkleinen tot zo groot als de kleine want ik vind die grote nou juist mooier haha

Waarom zijn tieten altijd zo moeilijk? de een vind ze te klein, de ander te groot, dan zijn ze ongelijk, moeilijk verkrijgbare maten, wat een gedoe om een vrouw te zijn :P

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 14:34

Echt he, terwijl mannen er veel minder om geven.
Maar dat is het gevaar bij reconstructieve of plastische je hebt een beeld, en je werkt er lang naar toe. En als het niet goed is kan het echt pijnlijk zijn. Maar vind het sowieso geen resultaat als je al met push up padjes moet werken.

Ja morgen is het mijn beurt

En als ze gezegd heeft meekijken is het inderdaad wat anders.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 14:37

ik gebruik die push-up padjes he, bij mij is nog nergens wat aan gedaan ;)
In de meeste bh's hoeft het niet (draag MD) maar heb laatst een leuke balconnet bij de hunkemoller gehaald en daar doe ik 'm in, en wil binnenkort eens een niet-voorgevormde van freya proberen (en ook een keer curvy kate) en daar is 't dan wel handig in. Wel irritant, toen ik nog 70E had was het verschil maar klein maar begint nou steeds groter te worden >;)

Sterkte morgen! zal voor je duimen dat alles goed gaat en mooi word!