Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Want volgens mij gaan nu al m'n hechtingen oplossen
 Want volgens mij gaan nu al m'n hechtingen oplossen  Kon er gisteravond niet van slapen zo enorm jeukte het...
 Kon er gisteravond niet van slapen zo enorm jeukte het...                                                         

(vind t ook niet eens mooi eigenlijk
 (vind t ook niet eens mooi eigenlijk  ) het zelfde geldt eigenlijk voor saphh
 ) het zelfde geldt eigenlijk voor saphh 

zal zo even een foto posten van de setjes, het merk is marilyn secrets
 zal zo even een foto posten van de setjes, het merk is marilyn secrets 

)
 )                                                         
 Mooie maat hoor!
 Mooie maat hoor! 

kaatje89 schreef:Nou kijk, ze heeft alleen aangegeven dat hij mee keek, als dan blijkt (ben benieuwd daarnaar) dat hij ook in mij heeft lopen snijden is het verhaal wel anders.. Want ze zijn gewoon heel verschillend, misschien dat het nog wegtrekt, dat is iets wat ik heel hard hoop.. Maar anders ben ik daar wel behoorlijk teleurgesteld in...
Weet niet of je de rest van mijn verhaal ook al in het topic gelezen hebt, maar alles ging mis bij mij, alles om de operatie heen, en ben voor m'n gevoel door sommige mensen als nummertje behandeld, terwijl ik van te voren mijn angsten heel duidelijk heb aangegeven..

dan begint het zwaar onhandig te worden... In sommige bh's heb ik nu zo'n siliconen dinkie (zo'n push-up padje), dan zijn ze weer ongeveer gelijk groot maar ik zie het niet zitten om (uiteindelijk) die grotere te laten verkleinen tot zo groot als de kleine want ik vind die grote nou juist mooier haha
 dan begint het zwaar onhandig te worden... In sommige bh's heb ik nu zo'n siliconen dinkie (zo'n push-up padje), dan zijn ze weer ongeveer gelijk groot maar ik zie het niet zitten om (uiteindelijk) die grotere te laten verkleinen tot zo groot als de kleine want ik vind die grote nou juist mooier haha