Twiggy2008 schreef:Tja, ik zou dus ook absoluut problemen maken als mijn ex mijn kind in de rook laat zitten. Ik zie niet in waarom ik dan 'moeilijk doe over de rug van mijn kind'. Ik wil het gewoon niet hebben, ongezonde rotrook, punt uit.
Ik vind het ronduit asociaal als je met een (jong) kind in de buurt gewoon door blijft paffen als vader en als schoonfamilie. Wat voor verantwoordelijkheid neem je dan voor je kind? Ga dan buiten roken, maar in huis? Nee, dat vind ik echt niet kunnen..
100% mee eens.
Als niet rokende volwassene kun je er voor kiezen om niet in de rook te gaan zitten van een ander, maar kinderen moet je beschermen tegen de rook. Het is erg ongezond, klaar.
.
Het was geen ongelukje hoor! Het is een bewuste keuze geweest, óók van mij. Trouwen zou later aan de orde zijn. Áls het al zou gebeuren. Ik vind niet dat je perse eerst moet trouwen voordat je aan kinderen mag beginnen....

) zwanger is, omdat je dan blijkbaar toch vind dat dat nodig is , vind ik de omgekeerde wereld, mijn mening
Whahahahaha! Sorry hoor... maarre... wie ben jij om te beslissen dat mijn relatie niet goed was???