Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ibbel schreef:Het helpt natuurlijk niet erg om ontspannen het flirt-/uitgaanscircuit in te gaan als je verwachting is dat alle jongens binnen een uur je bij je lurven grijpen en hun broek laten zakken.
Laat me je geruststellen dat de meeste jongens/mannen minsteens zo onzeker zijn als jij, en over het algemeen met één hele grote angst rondlopen: krijg ik 'm van de zenuwen wel omhoog, als het zover is... Vergis je niet, mannen slaan net zo goed droog, alleen uit het zich bij hun in een slap geval. En dát is een afgang, én een reden om een volgende keer nog meer faalangst te krijgen, dus die kunnen net zo goed in een vicieuze cirkel van: "ik durf niet want ik faal" zitten.
Denk daar ook maar eens over na. Mannen zijn oók geen superwezens, en óók geen verkrachters per se.

phormicola schreef:Ariebombarie schreef:
en ik woon samen met mijn spanjaard () die ik via datingsite heb leren kennen
Wij zijn cool![]()
Makeupen werkt inderdaad als een tierelier voor je ego. Ik maak me normaal gesproken elke dag uitgebreid op. Nu doe ik het al een week niet meer (heb wat lichamelijke problemen en voel me daardoor gewoon niet 100%) en ik kijk nu niet met plezier in de spiegel
Ik voel me nu dus ook niet 'man-waardig', vind het ook echt banketstaaf voor m'n man, maar ja, het is even niet anders.

phormicola schreef:Ariebombarie schreef:overigens kon ik vroeger ook nooit een tampon inbrengen. het idee dat ik iets in mijn lijf moest doen, daar kreeg ik rillingen van en dan verkrampte de hele boel.
mijn tip van het flesje wijn was ook echt serieus![]()
dit en in combinatie met een hele lieve en geduldige vriend ging het helemaal goed
Ik durfde dat ook niet, pas toen m'n maagdenvlies helemaal weg was durfde ik het
Ariebombarie schreef:phormicola schreef:Wij zijn cool![]()
Makeupen werkt inderdaad als een tierelier voor je ego. Ik maak me normaal gesproken elke dag uitgebreid op. Nu doe ik het al een week niet meer (heb wat lichamelijke problemen en voel me daardoor gewoon niet 100%) en ik kijk nu niet met plezier in de spiegel
Ik voel me nu dus ook niet 'man-waardig', vind het ook echt banketstaaf voor m'n man, maar ja, het is even niet anders.
![]()
hier is het andersom, ik durfde nooit zónder de deur uit en mijn liefde heeft me laten inzien dat ik geen makeup nodig heb om mooi te zijn
urselin schreef:IndianLady schreef:Nee, maar het is moeilijk om er 1 te benaderen als hij in een vriendenclub staat
Gewoon een keer doen!
Mijn flirttrucje is om iets te dicht langs hem te lopen als het heeeeel druk is.
Beetje tegen hem aan botsen en dan heel onschuldig in zijn ogen kijken
rockwitch schreef:Mijn vader ook, die was vroeger echt zo'n gast die in elk stadje een ander schatje had (marinier) maar uiteindelijk trouwde hij met zijn buurmeisje, mijn moeder. Die ook zwaar onzeker was omdat ze te zwaar was, maar mijn vader is compleet over zijn oren verliefd op dr, nu bijna 30 jaar later nog steeds.
En mijn vader was echt zo'n sprietje.
Aaah nog meer dansers, dat maakt al 3 dus!!

Maar ik ga ook niet zo vaak uit, dat scheelt. Vind er niks aan hier in de buurt, en heb geen geld om elke keer een nachtbus te betalen om in A'dam te gaan enzo. En als ik er dan echt naar snakte lag het anders.. maar ik vind t ook heerlijk om na een drukke week lekker thuis neer te ploffen en een dvdtje te kijken of een wijntje te doen ofzo

Konstantine schreef:Ariebombarie schreef:
![]()
hier is het andersom, ik durfde nooit zónder de deur uit en mijn liefde heeft me laten inzien dat ik geen makeup nodig heb om mooi te zijn
Jij bent ZO mooi dat ik me dat echt niet kan voorstellen, weet je dat?
als er iemand onzeker is...
Anoli schreef:rockwitch schreef:Mijn vader ook, die was vroeger echt zo'n gast die in elk stadje een ander schatje had (marinier) maar uiteindelijk trouwde hij met zijn buurmeisje, mijn moeder. Die ook zwaar onzeker was omdat ze te zwaar was, maar mijn vader is compleet over zijn oren verliefd op dr, nu bijna 30 jaar later nog steeds.
En mijn vader was echt zo'n sprietje.
Aaah nog meer dansers, dat maakt al 3 dus!!
Ok mn paps is ook met zn buurmeisje getrouwd, mijn mams dus...
Paps heeft wel 4 a 5 keer "verkering" gevraagd aan mn mams maar nee ze wilde niet, tot hij met een ander meisje had afgesproken in het cafe op de plaatselijke camping, toen was het fout boel en was mn mams stiik jaloers, en sindsdien zijn ze bij elkaar...
mijn mams is niet de slankste, vroeger al niet en mn paps was vroeger een bonenstaak...
mijn paps vind dun niet mooi, hij wil wat vast kunnen houden zegt ie...
Bellatrix schreef:Make up helpt een paar % met het opkrikken van mijn zelfvertrouwen maar nog is dat niet genoeg om mij over een drempel van een kroeg/bar te krijgen.
Bellatrix schreef:Make up helpt een paar % met het opkrikken van mijn zelfvertrouwen maar nog is dat niet genoeg om mij over een drempel van een kroeg/bar te krijgen.