Definitely 18+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:02

dan sleuren we jou dus ook gewoon de dansvloer op:-p

Wanneer is weer zo'n 80's en 90's feest?

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:03

urselin schreef:
Ik dans mee als iedereen danst :))

Eigenlijk.. zouden we dan ook een dansmeeting moeten houden :+

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 19:03

Ibbel schreef:
Het helpt natuurlijk niet erg om ontspannen het flirt-/uitgaanscircuit in te gaan als je verwachting is dat alle jongens binnen een uur je bij je lurven grijpen en hun broek laten zakken.

Laat me je geruststellen dat de meeste jongens/mannen minsteens zo onzeker zijn als jij, en over het algemeen met één hele grote angst rondlopen: krijg ik 'm van de zenuwen wel omhoog, als het zover is... Vergis je niet, mannen slaan net zo goed droog, alleen uit het zich bij hun in een slap geval. En dát is een afgang, én een reden om een volgende keer nog meer faalangst te krijgen, dus die kunnen net zo goed in een vicieuze cirkel van: "ik durf niet want ik faal" zitten.

Denk daar ook maar eens over na. Mannen zijn oók geen superwezens, en óók geen verkrachters per se.

Nee, maar het is moeilijk om er 1 te benaderen als hij in een vriendenclub staat :\

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:03

phormicola schreef:
Ariebombarie schreef:

en ik woon samen met mijn spanjaard ( :+: ) die ik via datingsite heb leren kennen :))

Wij zijn cool 8-)

Makeupen werkt inderdaad als een tierelier voor je ego. Ik maak me normaal gesproken elke dag uitgebreid op. Nu doe ik het al een week niet meer (heb wat lichamelijke problemen en voel me daardoor gewoon niet 100%) en ik kijk nu niet met plezier in de spiegel :n
Ik voel me nu dus ook niet 'man-waardig', vind het ook echt banketstaaf voor m'n man, maar ja, het is even niet anders.

8-)
hier is het andersom, ik durfde nooit zónder de deur uit en mijn liefde heeft me laten inzien dat ik geen makeup nodig heb om mooi te zijn :+:

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:04

IndianLady schreef:
Nee, maar het is moeilijk om er 1 te benaderen als hij in een vriendenclub staat :\

Gewoon een keer doen!

Mijn flirttrucje is om iets te dicht langs hem te lopen als het heeeeel druk is.
Beetje tegen hem aan botsen en dan heel onschuldig in zijn ogen kijken O:)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:04

phormicola schreef:
Ariebombarie schreef:
overigens kon ik vroeger ook nooit een tampon inbrengen. het idee dat ik iets in mijn lijf moest doen, daar kreeg ik rillingen van en dan verkrampte de hele boel.

mijn tip van het flesje wijn was ook echt serieus := :j dit en in combinatie met een hele lieve en geduldige vriend ging het helemaal goed :j

Ik durfde dat ook niet, pas toen m'n maagdenvlies helemaal weg was durfde ik het :')

ik zal je zeggen dat ik het 5 jaar geleden ofzo pas voor het eerst deed, een tampon inbrengen dan.. en dan met inbrenghuls... inmiddels ben ik volleerd :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:05

Ariebombarie schreef:
phormicola schreef:
Wij zijn cool 8-)

Makeupen werkt inderdaad als een tierelier voor je ego. Ik maak me normaal gesproken elke dag uitgebreid op. Nu doe ik het al een week niet meer (heb wat lichamelijke problemen en voel me daardoor gewoon niet 100%) en ik kijk nu niet met plezier in de spiegel :n
Ik voel me nu dus ook niet 'man-waardig', vind het ook echt banketstaaf voor m'n man, maar ja, het is even niet anders.

8-)
hier is het andersom, ik durfde nooit zónder de deur uit en mijn liefde heeft me laten inzien dat ik geen makeup nodig heb om mooi te zijn :+:

Jij bent ZO mooi dat ik me dat echt niet kan voorstellen, weet je dat?

Ariebombarie

ik dans ook mee hoor :D in gedachten dan want ik zit iets te ver weg :+

Konstantine

urselin schreef:
IndianLady schreef:

Gewoon een keer doen!

Mijn flirttrucje is om iets te dicht langs hem te lopen als het heeeeel druk is.
Beetje tegen hem aan botsen en dan heel onschuldig in zijn ogen kijken O:)

Deze is goud waard, zeker eens proberen! :j

StillAngel

Dat is lief he dat hij dat zegt <3 Zegt mijn vriend ook, als ik ergens wondjes van kreeg moest ik maar niet meer onder me oksel scheren :+ wel lief maar vind het ranzig/niet erg vrouwelijk om te laten groeien :o

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:06

rockwitch schreef:
Mijn vader ook, die was vroeger echt zo'n gast die in elk stadje een ander schatje had (marinier) maar uiteindelijk trouwde hij met zijn buurmeisje, mijn moeder. Die ook zwaar onzeker was omdat ze te zwaar was, maar mijn vader is compleet over zijn oren verliefd op dr, nu bijna 30 jaar later nog steeds.
En mijn vader was echt zo'n sprietje.

Aaah nog meer dansers, dat maakt al 3 dus!!

Ok mn paps is ook met zn buurmeisje getrouwd, mijn mams dus... :D
Paps heeft wel 4 a 5 keer "verkering" gevraagd aan mn mams maar nee ze wilde niet, tot hij met een ander meisje had afgesproken in het cafe op de plaatselijke camping, toen was het fout boel en was mn mams stiik jaloers, en sindsdien zijn ze bij elkaar...

mijn mams is niet de slankste, vroeger al niet en mn paps was vroeger een bonenstaak... :D
mijn paps vind dun niet mooi, hij wil wat vast kunnen houden zegt ie... :')

Anoniem

Ik kan dus écht niet dansen. Maarja, bijna niemand kan het haha :P Maar ik ga ook niet zo vaak uit, dat scheelt. Vind er niks aan hier in de buurt, en heb geen geld om elke keer een nachtbus te betalen om in A'dam te gaan enzo. En als ik er dan echt naar snakte lag het anders.. maar ik vind t ook heerlijk om na een drukke week lekker thuis neer te ploffen en een dvdtje te kijken of een wijntje te doen ofzo :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Make up helpt een paar % met het opkrikken van mijn zelfvertrouwen maar nog is dat niet genoeg om mij over een drempel van een kroeg/bar te krijgen.

Ariebombarie

Konstantine schreef:
Ariebombarie schreef:

8-)

Jij bent ZO mooi dat ik me dat echt niet kan voorstellen, weet je dat?

nee man hahahaha, ik ben normaal imo, en voor mijn vriend ben ik perfect haha.
leer mij maar eens kennen :') als er iemand onzeker is... _O-

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:07

Ja, vriendjes zijn goed voor je zelfvertrouwen.
Nog een reden om eraan te beginnen, door mijn vriendje begin ik mezelf beter te accepteren.

En herkenbaar stillangel :')

Kiwipitje

Het lijkt mij zo vele malen enger om jurylid te zijn dan om een kroeg binnen te gaan...

rockwitch

Anoli schreef:
rockwitch schreef:
Mijn vader ook, die was vroeger echt zo'n gast die in elk stadje een ander schatje had (marinier) maar uiteindelijk trouwde hij met zijn buurmeisje, mijn moeder. Die ook zwaar onzeker was omdat ze te zwaar was, maar mijn vader is compleet over zijn oren verliefd op dr, nu bijna 30 jaar later nog steeds.
En mijn vader was echt zo'n sprietje.

Aaah nog meer dansers, dat maakt al 3 dus!!

Ok mn paps is ook met zn buurmeisje getrouwd, mijn mams dus... :D
Paps heeft wel 4 a 5 keer "verkering" gevraagd aan mn mams maar nee ze wilde niet, tot hij met een ander meisje had afgesproken in het cafe op de plaatselijke camping, toen was het fout boel en was mn mams stiik jaloers, en sindsdien zijn ze bij elkaar...

mijn mams is niet de slankste, vroeger al niet en mn paps was vroeger een bonenstaak... :D
mijn paps vind dun niet mooi, hij wil wat vast kunnen houden zegt ie... :')

Hahaha klinkt als mijn vader, al was mijn moeder dan al tijden verliefd op hem en moest mijn vader eerst nog zijn wilde haren (letterlijk) kwijt raken. Maar idd hij wil ook liever wat om vast te houden.

Ariebombarie

Bellatrix schreef:
Make up helpt een paar % met het opkrikken van mijn zelfvertrouwen maar nog is dat niet genoeg om mij over een drempel van een kroeg/bar te krijgen.

kom jij maar es ff snel hierheen :))

Veseosunce

Bellatrix schreef:

Jij moet eens goed opstap worden genomen door een grote groep leuke meiden en dan lekker feesten niet eens om te flirten mannen te versieren maar gewoon om te zien dat je echt leuk bent. :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:08

Kiwipitje schreef:
Het lijkt mij zo vele malen enger om jurylid te zijn dan om een kroeg binnen te gaan...

Neuh, dat is iets wat ik heel leuk vindt en daar ben ik dus wel zeker van mijn zaak.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Ariebombarie schreef:
Bellatrix schreef:

Waar is hier? :')

joyce2

Een kleurenanalyse en mooi/goed ondergoed doet ook wonderen! Ik droeg altijd zwart en andere donkeren kleuren, bleek dat dat echt de slechtste kleuren waren die ik maar kon dragen! Na mn kleurenanalyse weet ik dat ik een herfsttype ben en welke kleuren ik goed kan hebben en welke kleuren me minder staan. Nu koop ik dus vaak ook mn kleding in de juiste kleuren en dat doet echt wonderen!! Vroeger zeiden mensen vaak: jeetje, voel je je wel lekker? (kreeg een heel bleek gezicht, met donkere kringen van bijv. zwarte kleding) en nu vinden mensen dat ik er goed uitzie, dus dat is heel leuk!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 19:09

Ik geloof Spanje ;)

Ibbel

Bellatrix schreef:

Je hoeft ook niet per se naar een kroeg. Je kan ook gewoon op de markt, bij de Appie of bij de tandarts in de wachtkamer tegen iemand aanlopen.
Of ga naast paardrijden (notoir weinig mannen helaas) een andere sport doen: volleybal, roeien, whatever. Plekken zat waar je mannen tegen het lijf kunt lopen.

Ariebombarie

Bellatrix schreef:
Ariebombarie schreef:

Waar is hier? :')

barcelona :P