Mirkim schreef:Voor de hoeveel kilometer ga jij dan MB? de 10 zeker?
Op zich zou ik de 10 doen maar 5 vind ik ook gezellig als er iemand meeloopt!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BrittKitt schreef:Mijn schoenen zijn eigenlijk voor dames met een hoger gewicht én roze
Deze heb ik;
Hier zien ze er niet echt mooi uit, vind ik, maar ze zijn veel helderder van kleur en niet zo donker als het lijkt.
Ik wilde eigenlijk heel graag de Asics Nimbus 12 om de kleurMaar die heeft geen antipronatie, dus daar kan ik niks mee, helaas!
Mirkim schreef:Gaaf Tommy!
@ Horserunner!!! Jemigdejemig!! Daar zit je ff een tijd meeWat zegt je fysio erover hoelang dat grapje nog duurt? En hoe kom je aan die achillespeesblessure?
@ MB, ik beloof niets nog hé?!Hoewel ik aan mijn begin van mijn rencarriere *grijns* dat ik net een hijgend hert was, valt het nu echt wel mee!
Mocht ik fysiek een beetje redelijk inelkaar steken, wil ik wel achter je aan huppelen tijdens die 5!
Tommy_hvj schreef:Zo even me schoenen uitgetest! Ze lopen heerlijk.. Nog wel beetje pijn in me kuiten gehad en in me linker enkel maar dat kan ook nog wel komen doordat ik vorige keer iets te veel heb gedaan.
@ wenk, zou wel voorzichtig doen, dalijk lig je er nog langer uit. Kan je niet 2 dagen gaan in plaats van 3?
WenK schreef:Klopt Mambo, ben toen met CB 16 kilo kwijt geraakt en blijf nu al een jaar vrij stabiel. Wil graag mbv hardlopen en 'gewoon' op m'n eten letten nog een beetje kwijt.
Rustig aan dus. Heb vandaag niet gelopen, denk dat ik dan morgen m'n gewone rondje loop en dan kijk hoe het voelt, voelt het goed doe ik zaterdag nog een rondje en zo niet sla ik die wel over en ga ik dinsdag pas weer...
WenK schreef:Goed zo Brittkitt..
Mambo, bij mij ook wel strakker maar niet lichter geworden hoor, in eerste instantie zelfs weer iets aangekomen, maar door meten merkte ik dat dat geen vet was. Ben nog steeds heel blij met die -16 hoor. Kan nog steeds trots in de spiegel kijken.