Soa test op je 15e.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 11:35

ik volg het topic al eventjes...

echt super goed nieuws dat het geen SOA is en geen positieve zwangerschapstest!

Je bent erg sterk en wijs voor je leeftijd :-)

Ik wens je alle wijsheid, sterkte, steun,... die je maar kan wensen...

Sidera

Re: Soa test op je 15e.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 11:44

Ik heb al je posts gelezen.

Heel heftig, maar wat fijn dat je wat levensvreugde aan het krijgen bent. (vertrouwen bv) Het maakt niet uit hoe snel je gaat, je gaat.

Succes meis

Tweetyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 12:58

heb het topic allemaal vol ontzetting en bewondering voor de kalmte van jou gelezen
heel goed dat je de stappen hebt gezet van de ggd en je zus, zussen zijn degene die je hoort te kunnen vertrouwen daar ben je tenslotte zus voor, het is geen wil het is gewoon een taak die je mee krijgt als je zus wordt, en het is dan ook echt heel fijn dat ze je steunt ;)
geef alles tijd dan komt het helemaal goed daar ben ik zeker van ;) je heoft je niet schuldig te voelen tegenover die jongen, wat hij doet is fout, dat weet jij en dat weet hij en de consequenties zijn zijn verantwoordelijkheid, je kan beter aangifte doen dan hem zijn gangetje laten gaan want daar doe je niemand goed mee ;)
een hele grote dikke virtuele knuffel :(:) en heel erg sterkte +:)+
mijn pb-box staat open (dat ik 13 been betekent niet dat ik je niet wil steunen en helpen ;) :o)

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 14:54

Ik vind bewijs nog niet eens zo'n slecht idee... Al zeggen ouders en slachtoffer hun verhaal, moet politie toch altijd bewijs hebben? ze kunnen niet op een paar conclusies van anderen af gaan...

Ts, je zei toch dat het wel vaak bij jou thuis gebeurd op je kamer? Of neemt hij je ook mee naar zijn huis?
Als je luidkeels gaat schreeuwen en slaan en schoppen moeten mensen dat toch opvallen?
Heb je uberhaupt ooit wel eens tegen die jongen gezegd dat je het niet leuk vind en wilt dat hij stopt?

Doet hij het zelfde met dat nieuwe 'vriendinnetje' van hem? Ik kan me niet voorstellen dat een jongen nog een normaal vriendinnetje naast dit hele gebeuren kan hebben.

Het is absoluut niet jouw schuld. Maar als je alles toelaat zeker nu je zelf weet dat het fout is wat hij doet, kan de politie ook weinig! Ze kunnen het in de gaten houden, maar wanneer het vrijwillig blijft kunnen ze niks doen...
Ik hoop dat er geen volgende keer zullen zijn dat dit gebeurd..
Maar wat je wel kan doen is wat webcams in je kamer zetten.. Je hebt hele simpele (gratis) programma's die je aan kan zetten en die dan 2 uur alles filmen.. Gewoon even googelen :)
Als je het zelf filmt heeft denk ik niet veel nut, hij zal je met je mobieltje zien en het waarschijnlijk niet goedkeuren...

ik hoop dat het allemaal wat beter gaat! Succes ermee, en sla die knul gewoon eens voor zijn asociale gemene muil als hij nog wat met je probeert.. niks medelijden! Dit is niet normaal hoor!!

Succes :)

Tweetyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 14:55

em_papillon schreef:
Ik vind bewijs nog niet eens zo'n slecht idee... Al zeggen ouders en slachtoffer hun verhaal, moet politie toch altijd bewijs hebben? ze kunnen niet op een paar conclusies van anderen af gaan...

Ts, je zei toch dat het wel vaak bij jou thuis gebeurd op je kamer? Of neemt hij je ook mee naar zijn huis?
Als je luidkeels gaat schreeuwen en slaan en schoppen moeten mensen dat toch opvallen?
Heb je uberhaupt ooit wel eens tegen die jongen gezegd dat je het niet leuk vind en wilt dat hij stopt?

Doet hij het zelfde met dat nieuwe 'vriendinnetje' van hem? Ik kan me niet voorstellen dat een jongen nog een normaal vriendinnetje naast dit hele gebeuren kan hebben.

Het is absoluut niet jouw schuld. Maar als je alles toelaat zeker nu je zelf weet dat het fout is wat hij doet, kan de politie ook weinig! Ze kunnen het in de gaten houden, maar wanneer het vrijwillig blijft kunnen ze niks doen...
Maar wat je wel kan doen is wat webcams in je kamer zetten.. Je hebt hele simpele (gratis) programma's die je aan kan zetten en die dan 2 uur alles filmen.. Gewoon even googelen :)
Als je het zelf filmt heeft denk ik niet veel nut, hij zal je met je mobieltje zien en het waarschijnlijk niet goedkeuren...

ik hoop dat het allemaal wat beter gaat! Succes ermee, en sla die knul gewoon eens voor zijn asociale gemene muil als hij nog wat met je probeert.. niks medelijden! Dit is niet normaal hoor!!

_/-\o_ +:)+

Rianneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 15:08

Hoihoi,

ik had misschien ook een raar idee, maar denk dat dat een ietsje te ver gaat/raar is, en niet klopt.

Hmm verder wou ik nog wel even zeggen, omdat je zegt dat je hem niet wil aangeven door medelijden en zulke dingen.
als je eenmaal aangifte hebt gedaan, stel hij gaat je bedreigen of slijm of wát dan ook, TREK JE AANKLACHT NIET IN HOOR!

ik zal je ook eventjes een pbtje sturen ;) :)

*knuff*

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 15:20

Het klinkt raar, je denkt als zoiets mij overkomt schreeuw schop en krijs ik zo iemand van mij af.

Vaak willen slachtoffers dit het liefst, maar het geluid komt niet uit hun keel. En vooral in het geval van de TS, er zijn jaren aan vooraf gegaan, jaren gemanipuleerd...

TS ik zou je een kanjer vinden als je tegen hem durft te zeggen: Ik wil dit niet!!! Als je nog 1 keer aan me zit vertel ik het mijn ouders en de politie!
Je hoeft hem niet meer te beschermen, je moet jezelf beschermen!

Knuffel voor jou!

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 15:23

doei schreef:
Het klinkt raar, je denkt als zoiets mij overkomt schreeuw schop en krijs ik zo iemand van mij af.

Vaak willen slachtoffers dit het liefst, maar het geluid komt niet uit hun keel. En vooral in het geval van de TS, er zijn jaren aan vooraf gegaan, jaren gemanipuleerd...

TS ik zou je een kanjer vinden als je tegen hem durft te zeggen: Ik wil dit niet!!! Als je nog 1 keer aan me zit vertel ik het mijn ouders en de politie!
Je hoeft hem niet meer te beschermen, je moet jezelf beschermen!

Knuffel voor jou!

Ja idd helemaal gelijk, maar het is makkelijker gezegt dan gdn!!

SUPER VEEL STERKTE!! JE KAN HET MEISIE!!

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-10 21:26

doei schreef:
Krijg je dit denk je wel uit je mond?:
Ik wil niet meer dat je aan me zit, als dit nog een keer gebeurt vertel ik het aan me ouders en aan de politie...

Weet ik niet, heb al wel eens wat gezegd en dat liep niet leuk af...
Hij is gemeen, en dit soort dingen zeggen maken hem woest.

fenna1995 schreef:
Protesteer je nu eigenlijk ook altijd, of laat je het gewoon toe?

Ik probeer hem wel tegen te houden, maar uiteindelijk heb ik gewoon geen keus.. ;(

DaniBanani schreef:
Zijn er trouwens mensen die bijvoorbeeld weten/zien dat hij vaak bij jullie aan de deur staat oid.?

Ja, iedereen in de buurt weet dat we veel 'met elkaar omgaan'.. :\

em_papillon schreef:

Ja, het gebeurd op mijn kamer maar ook bij hem en zelfs buiten..
Natuurlijk niet op straat als er mensen bij zijn, zo gek is hij ook niet, maar er zijn wel plekken buiten waar het ook gebeurd.

Ik schreeuw niet zo hard dat anderen het horen.. Maar probeer hem wel tegen te houden!
En ik heb ook al eens gezegd dat ik het niet wou, maar hij is zo gemeen...

Ik weet niet of hij ook wat doet met zijn vriendin.. soms denk ik van wel, maar ik weet het echt niet.

Bedankt voor de berichten! :j

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 21:33

Anoniem1994 schreef:
doei schreef:
Krijg je dit denk je wel uit je mond?:
Ik wil niet meer dat je aan me zit, als dit nog een keer gebeurt vertel ik het aan me ouders en aan de politie...

Weet ik niet, heb al wel eens wat gezegd en dat liep niet leuk af...
Hij is gemeen, en dit soort dingen zeggen maken hem woest.

Waarschijnlijk bedoelde ze meer of jíj dat zo over jezelf kunt zeggen.
dat hij niet werkt als een loverboy en dat je ook nog stapel verliefd op hem bent.

(correct me if I'm wrong)

Tweetyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 21:33

probeer anders contact te zoeken met die vriendin als hij het niet merkt, als jullie in hetzelfde schuitje zitten kunnen jullie elkaar misschien helpen en samen sta je sterker tegen hem ;)
een hele dikke knuf voor jou dappere ts! (A)

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 21:57

TS als jij al een paar keer hebt gezegd dat je het niet wilt. Hij daarover woest wordt etc.
Dan hoef je hem niet te beschermen, hij beschermd jou ook niet...

Misschien kan je erover nadenken dit hele verhaal aan je zus te vertellen, zodat zij je kan helpen het aan je moeder/ (vader) te vertellen.

Je hebt al heel veel stappen gezet door je grote geheim met iemand te delen, het met ons op bokt te delen, je hebt hem gezegd dat je het niet wilt... Je doet het hardstikke goed, ik weet zeker dat je dit aan je ouders moet vertellen.

Ik denk dat dit hele topic je hierin steunt en we staan allemaal achter jou.

Tweetyj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 22:02

volgens mij heb je de hele bokt communitie achter je dus wees niet bang, er is altijd iemand die je steunt ;)

Paulaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 22:07

Zoohee wat een heavy verhaal. Ik heb alles blz door gelezen. Ik heb ontzettend veel respect voor je dat jij je zo groot weet te houden. Je hebt al hele grote stappen in de goeie richting gezet! Ik wil je heel veel succes wensen, en dit moet echt stoppen! dit kan niet meer.. Als je wat kwijt wilt, of steun zoek oid, mijn pb box staat altijd voor je open, netzo als bij de vele andere bokkers die je steunen!

succes! :*

Rianneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 23:41

doei schreef:
TS als jij al een paar keer hebt gezegd dat je het niet wilt. Hij daarover woest wordt etc.
Dan hoef je hem niet te beschermen, hij beschermd jou ook niet...

Misschien kan je erover nadenken dit hele verhaal aan je zus te vertellen, zodat zij je kan helpen het aan je moeder/ (vader) te vertellen.

Je hebt al heel veel stappen gezet door je grote geheim met iemand te delen, het met ons op bokt te delen, je hebt hem gezegd dat je het niet wilt... Je doet het hardstikke goed, ik weet zeker dat je dit aan je ouders moet vertellen.

Ik denk dat dit hele topic je hierin steunt en we staan allemaal achter jou.

Haar zus weet het al ;)

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 00:09

Maar volgens mij wist die maar een klein stukje ervan?
Kan het ook mis hebben...

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 00:14

Mijn zus weet álles wat hier staat :)
Ze is een bokker en volgt dit topic.. ;)

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 00:17

Ik hoop dat je zus je kan helpen hierin...
Vind zij ook dat je ouders dit moeten weten?

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 00:58

Ja, ze wil dat ik het vertel :j

_Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 01:06

echt verschrikkelijk allemaal voor je! ,,

Ik hoop echt dat je de kracht vind om eerst aangifte te toen bij de politie en dan misschien samen met je zus? (een gesprek te hebben met je ouder) en Slachtoffer hulp zoeken zodat je uit dit afschuwlijke patroon komt en eindelijk een een normaal leven kan lijden voor een meisje van 15!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 09:14

mocht je wel perse bewijs willen verzamelen, kan je zus je dan niet helpen daarmee?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:21

En als je zus het thuis verteld?

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 15:44

Werd gebeld om 10 over 2 dat ik niet over ben naar de 3e! ;(

Nu wordt het pas echt zwaar..
Een nieuwe school, nieuwe klasgenoten, nieuwe docenten, alles nieuw ;(

Ik ga het 'zelf' vertellen... heb nogsteeds contact met de GGD (en Felipe!) en gister is door de arts bij de GGD contact opgenomen met de jeugdreclassering (wat ik heb omdat ik te weinig naar school ga) en die zou me kunnen helpen :j

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 15:47

jee wat k.t dat je niet over bent! moet je nu de 2e overnieuw doen? balen zeg! succes ermee dan maar, er zijn vast wel andere leuke mensen dat kom wel goed !

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 15:59

Ja, moet nu voor de 3e keer de 2e doen...

Zie het niet meer zitten, weet niet wat ik moet ;(