echt super goed nieuws dat het geen SOA is en geen positieve zwangerschapstest!
Je bent erg sterk en wijs voor je leeftijd

Ik wens je alle wijsheid, sterkte, steun,... die je maar kan wensen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
em_papillon schreef:Ik vind bewijs nog niet eens zo'n slecht idee... Al zeggen ouders en slachtoffer hun verhaal, moet politie toch altijd bewijs hebben? ze kunnen niet op een paar conclusies van anderen af gaan...
Ts, je zei toch dat het wel vaak bij jou thuis gebeurd op je kamer? Of neemt hij je ook mee naar zijn huis?
Als je luidkeels gaat schreeuwen en slaan en schoppen moeten mensen dat toch opvallen?
Heb je uberhaupt ooit wel eens tegen die jongen gezegd dat je het niet leuk vind en wilt dat hij stopt?
Doet hij het zelfde met dat nieuwe 'vriendinnetje' van hem? Ik kan me niet voorstellen dat een jongen nog een normaal vriendinnetje naast dit hele gebeuren kan hebben.
Het is absoluut niet jouw schuld. Maar als je alles toelaat zeker nu je zelf weet dat het fout is wat hij doet, kan de politie ook weinig! Ze kunnen het in de gaten houden, maar wanneer het vrijwillig blijft kunnen ze niks doen...
Ik hoop dat er geen volgende keer zullen zijn dat dit gebeurd..
Maar wat je wel kan doen is wat webcams in je kamer zetten.. Je hebt hele simpele (gratis) programma's die je aan kan zetten en die dan 2 uur alles filmen.. Gewoon even googelen![]()
Als je het zelf filmt heeft denk ik niet veel nut, hij zal je met je mobieltje zien en het waarschijnlijk niet goedkeuren...
ik hoop dat het allemaal wat beter gaat! Succes ermee, en sla die knul gewoon eens voor zijn asociale gemene muil als hij nog wat met je probeert.. niks medelijden! Dit is niet normaal hoor!!
Succes
doei schreef:Het klinkt raar, je denkt als zoiets mij overkomt schreeuw schop en krijs ik zo iemand van mij af.
Vaak willen slachtoffers dit het liefst, maar het geluid komt niet uit hun keel. En vooral in het geval van de TS, er zijn jaren aan vooraf gegaan, jaren gemanipuleerd...
TS ik zou je een kanjer vinden als je tegen hem durft te zeggen: Ik wil dit niet!!! Als je nog 1 keer aan me zit vertel ik het mijn ouders en de politie!
Je hoeft hem niet meer te beschermen, je moet jezelf beschermen!
Knuffel voor jou!
doei schreef:Krijg je dit denk je wel uit je mond?:
Ik wil niet meer dat je aan me zit, als dit nog een keer gebeurt vertel ik het aan me ouders en aan de politie...
fenna1995 schreef:Protesteer je nu eigenlijk ook altijd, of laat je het gewoon toe?
DaniBanani schreef:Zijn er trouwens mensen die bijvoorbeeld weten/zien dat hij vaak bij jullie aan de deur staat oid.?
em_papillon schreef:Ts, je zei toch dat het wel vaak bij jou thuis gebeurd op je kamer? Of neemt hij je ook mee naar zijn huis?
Als je luidkeels gaat schreeuwen en slaan en schoppen moeten mensen dat toch opvallen?
Heb je uberhaupt ooit wel eens tegen die jongen gezegd dat je het niet leuk vind en wilt dat hij stopt?
Doet hij het zelfde met dat nieuwe 'vriendinnetje' van hem? Ik kan me niet voorstellen dat een jongen nog een normaal vriendinnetje naast dit hele gebeuren kan hebben.
Het is absoluut niet jouw schuld. Maar als je alles toelaat zeker nu je zelf weet dat het fout is wat hij doet, kan de politie ook weinig! Ze kunnen het in de gaten houden, maar wanneer het vrijwillig blijft kunnen ze niks doen...
Ik hoop dat er geen volgende keer zullen zijn dat dit gebeurd..
Maar wat je wel kan doen is wat webcams in je kamer zetten.. Je hebt hele simpele (gratis) programma's die je aan kan zetten en die dan 2 uur alles filmen.. Gewoon even googelen![]()
Als je het zelf filmt heeft denk ik niet veel nut, hij zal je met je mobieltje zien en het waarschijnlijk niet goedkeuren...
ik hoop dat het allemaal wat beter gaat! Succes ermee, en sla die knul gewoon eens voor zijn asociale gemene muil als hij nog wat met je probeert.. niks medelijden! Dit is niet normaal hoor!!
Succes
Anoniem1994 schreef:doei schreef:Krijg je dit denk je wel uit je mond?:
Ik wil niet meer dat je aan me zit, als dit nog een keer gebeurt vertel ik het aan me ouders en aan de politie...
Weet ik niet, heb al wel eens wat gezegd en dat liep niet leuk af...
Hij is gemeen, en dit soort dingen zeggen maken hem woest.
doei schreef:TS als jij al een paar keer hebt gezegd dat je het niet wilt. Hij daarover woest wordt etc.
Dan hoef je hem niet te beschermen, hij beschermd jou ook niet...
Misschien kan je erover nadenken dit hele verhaal aan je zus te vertellen, zodat zij je kan helpen het aan je moeder/ (vader) te vertellen.
Je hebt al heel veel stappen gezet door je grote geheim met iemand te delen, het met ons op bokt te delen, je hebt hem gezegd dat je het niet wilt... Je doet het hardstikke goed, ik weet zeker dat je dit aan je ouders moet vertellen.
Ik denk dat dit hele topic je hierin steunt en we staan allemaal achter jou.