Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Melissa schreef:ik heb ongeveer 2 jaar terug een teek gehad in mijn knieholte, ik had gelezen dat je een cirkel ziet binnen een week van de beet als je geinfecteerd bent, ik helemaal blij na 7 dagen geen cirkel..
maar ineens na 10 dagen had ik een cirkel,, en een hele dikke knieholte (daar zat de teek) ik heb antibiotia gekregen toen..
ze zeggen dat je binnen 5 jaar alsnog ziek kan worden dus het is goed in de gatenhouden, ik vind het maar nare beesten!
_Melissa schreef:mag ik vragen wat je precies merkt als je ziek bent? je kan veel op internet vinden maar dat is toch altijd anders. ik heb zelf ook een geinfecteerde teek gehad en soms vraag ik me wel eens af hoe ik me zou voelen als ik de ziekte van lyme had. (of nog krijg)
wat is er eventueel tegen te doen en gaat het dan ook nog over of is dat blijvend voor het leven?
Issy schreef:Je zit nu aan de antibiotica dus dan scoor je meestal negatief....slimme dokter![]()
Nou ik heb goed nieuws de Borrelia is weg uit mijn lichaam!![]()
![]()
![]()
![]()
Nu alleen nog te dealen met de co-infectie Babesia en de parasieten. Maar als ik zo doorga is de verwachting dat ik deze snel uit mijn lichaam krijg. Ik ben ontzettend blij!
Issy schreef:Je zit nu aan de antibiotica dus dan scoor je meestal negatief....slimme dokter![]()
Nou ik heb goed nieuws de Borrelia is weg uit mijn lichaam!![]()
![]()
![]()
![]()
Nu alleen nog te dealen met de co-infectie Babesia en de parasieten. Maar als ik zo doorga is de verwachting dat ik deze snel uit mijn lichaam krijg. Ik ben ontzettend blij!
capopjekop schreef:Interessant topic. Ik heb laatst een teek uit mijn knieholte gehaald, alleen zonder goede tang. Krijg je altijd uitslag? Ik heb nu sinds gisteren last van rugpijn, keelpijn en moeheid. Heb bijna de hele nacht wakker gelegen doordat ik het zo heet had. Even in de gaten houden dus, want ik las dat dit symptomen zijn.