Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dekloktikt schreef:Ik heb pas van die Veet ontharingscreme met zon sponsje gekocht. Staat op datdie ook geschikt is voor de bikinilijn! Hopen dat dat dan ook echt werkt.. Want ik heb ook even met hars-spul gestaan en toen ik dit alternatief zag was ik opeens helemaal blij.
xx_Kelly_xx schreef:Dekloktikt schreef:Ik heb pas van die Veet ontharingscreme met zon sponsje gekocht. Staat op datdie ook geschikt is voor de bikinilijn! Hopen dat dat dan ook echt werkt.. Want ik heb ook even met hars-spul gestaan en toen ik dit alternatief zag was ik opeens helemaal blij.
Laat het ons weten! 1 keer geprobeerd te gebruiken, maar ten eerste was ik de spatel al kwijt.. ten tweede had ik geen geduld en heb het er maar af gehaald. Dus als het echt werkt.. geef dan een gil.
dorothea schreef:Oja, wenkbrauwen laat ik epileren. Absoluut niet harsen. Met epileren wordt m.i. het mooiste resultaat behaald, met hars(en) kan nog wel eens uitgeschoten worden (zeker als je het zelf doet)
Krips schreef:Dit apperaatje heeft wel een hele goede beoordelingen. Hebben jullie hier ervaring mee?
http://www.wehkamp.nl/fit-mooi/scheren- ... 0264/?PI=0
dorothea schreef:Benen met de Epilady, doet inmiddels geen pijn meer en de haren blijven zo'n week of acht weg...