Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Onassa schreef:MB omdat ik na mijn scheiding mijn op 2 na grootste wens in vervulling heb laten gaan, namelijk een iegen paard, die kon ik toen kopen door de overwaarde van het huis dat ik moest verkopen.
Inmiddels heb ik dus nu 2 paarden en dat zou ik niet kunnen combineren met kids en zeker niet omdat ik veel met gezondheids klachten te maken heb.
Ik kan vaak zelf niet naar mijn paarden, dus dan doet mijn man dat, maar stel dat ik dan ook nog kids zou hebben.
Al met al denk ik dus ,....het heeft gewoon zo moeten zijn.
laetitia schreef:@Lante: ik vind het best logisch dat de biologische moeder ook af en toe even een break wil van haar zorgen met de kinderen.
Ze heeft kinderen met haar ex, daar hebben ze destijds denk ik vrij bewust samen voor gekozen. Maar als het dan op een scheiding uitdraait is toch vaak de moeder die de meeste zorg op zich krijgt/neemt.
De vaders hebben het na een scheiding (naar mijn ervaring) meestal wel makkelijker. Ze zien de kinderen eens in de zoveel weken en kunnen een nieuw leven opbouwen.
De exvrouw houdt de zorg van de kinderen en moet daarnaast toch ook proberen om een nieuw leven op te bouwen.
dus ik snap best dat de biologische moeder af en toe 'vrij' wilt van de zorg voor de kinderen.
owi schreef:Dat had ik toen ik mijn nieuw pil ophaalde toen dit gedoe met mijn vriend begon.
Staat er op dat doosje: "kinderwens? vraag naar foliumzuur? bij uw apotheker"
Dan denk je echt even![]()
![]()
![]()
ik haal de pil juist om NIET zwanger te worden.
Heb die stikker er onmiddellijk af gepeuterd.
Onassa schreef:Ik ben ook helemaal dol op baby's , hoe kleiner hoe mooier!Neemt niet weg dat als ik om me heen kleine baby's zie, er geen klein steekje door me heen gaat hoor.
Ik ben namelijk dol op,baby's....hoe kleiner hoe mooier.
Als ze gaan lopen vind ik het minder worden en rond een jaar of 8 ga ik ze weer leuk vinden.
Hoe het komt....geen idee maar heb altijd een schare pubers om me heen.-
misschien omdat ik ze leuk vind door hun eigenwijze gedrag en lekker mee doe, ik heb er de zorgen niet van die ongetwijfelt de ouders wel regelmatig zullen hebben.
laetitia schreef:@Lante: ik vind het best logisch dat de biologische moeder ook af en toe even een break wil van haar zorgen met de kinderen.
Ze heeft kinderen met haar ex, daar hebben ze destijds denk ik vrij bewust samen voor gekozen. Maar als het dan op een scheiding uitdraait is toch vaak de moeder die de meeste zorg op zich krijgt/neemt.
De vaders hebben het na een scheiding (naar mijn ervaring) meestal wel makkelijker. Ze zien de kinderen eens in de zoveel weken en kunnen een nieuw leven opbouwen.
De exvrouw houdt de zorg van de kinderen en moet daarnaast toch ook proberen om een nieuw leven op te bouwen.
dus ik snap best dat de biologische moeder af en toe 'vrij' wilt van de zorg voor de kinderen.
BlackEyed schreef:Euhm, ja ik had altijd microgynon 30. daarna stederil 30 en nu huppeldepup - onuitspreekbare naam -.
Liever houd ik het ook bij een merk, maar tot nu toe geen serieuze bijwerkingen gehad.
Behalve dat toen ik met de nieuwe pil begon, ik plots een soort puistenaanval kreeg.
Eigenlijk heb ik wel oren naar zo'n staafje in je arm.
Citaat:tegenwoordig is co-ouderschap iets wat veel gebeurt en dat is prima.
Maar wat ik begreep van lante is dat de moeder de kinds zelf liever niet zoveel meer heeft.
Maisie schreef:Citaat:tegenwoordig is co-ouderschap iets wat veel gebeurt en dat is prima.
Maar wat ik begreep van lante is dat de moeder de kinds zelf liever niet zoveel meer heeft.
Ben je ook gelijk af van die misselijke alimentatie. Maar goed ook daar gaat dit topic niet over. En mijn man zn ex heeft al een nieuw slachtoffer gevonden en daar ook een kind mee nu dus denk dat het bij haar wel mee valt.
MamboBeach schreef:Daar heb ik heel veel verhalen over gehoord dat mensen daar dus wel zwanger van raakten. Nu is iedere anti-conceptie niet 100 procent veilig maar toch...