Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xTweetyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 11:50

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 14:40

Dankjulliewel :D
@ Winsel persoonlijk zou ik het niet willen omdat ik geen afscheid wil nemen van mijn lange haartjes :D Maar ik vind het een ontzettend stoer, vrouwelijk kapsel! Echt doen! Maar denk ook wel dat je het elke dag zal moeten stijlen om het zelfde effect te hebben.
@ Babydoll nee dat is ook al geverfd, maar met gewone verf zonder ontkleuring, vandaar dat het zo'n dof en saai kleurtje is ... ik vind dit lichter blond iig ook veel leuker ! :)
@ Oh ik dacht dat het na 1 keer zilvershampoo wel zou beteren! Ok dan hou ik nog even vol :D Maar het is wel mogelijk dat ik het inderdaad nog een keertje verf... ik zit hier en daar nog met een gelere pluk (omdat de keren ervoor mijn uitgroei echt slecht gelukt was, heb het zeker 4x moeten verven eer het weer menselijk was :oo ) het is intussen wel weer toonbaar, maar als je er echt op let zie je het nog en dat wil ik ook weg tegen dat het langer groeit (kwestie van zebra-effect te vermijden :D )

Annettu_

Re: [centraal] Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 15:59

Hayy :)

Ik ben gezegend met ene enorme bos krullen, Als ik douch gebruik ik normale shampoo en conditioner, Als de conditioner in me haar zit, Kam ik het in de douch en laat het dan zo, Wikkel me haar in een handdoek en laat het even zitten, Dan Krullenmouse erin van Syoss en diamond and gloss haarspray, Heerlijk zit me haar dan !

Maar helaas als ik ga slapen en ik word wakker, zijn me krullen pluizig geworden.. Tips>?

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 16:02

xTweetyx schreef:
Sorry als ik zo kom binnenvallen.
had een vraagje.

wie gebruikt er de Chi styltangen?
ik krijg er waarschijnlijk 1tje, gekocht bij Cosmo hairstyling,
zijn deze ook goed voor je haar?
waarschijnlijk krijg ik deze met glitters.
http://www.fashionlicious.nl/wp-content//chi.jpg
heeft deze styltang wel dat beschermende erop zitten?

en ik heb deze flessen voor mijn haar.(bescherming)
http://www.loreal-paris.nl/img/l10n/pro ... Sty8_1.jpg
en ik kreeg bij cosmo gratis mee z'n test flesje van Biosilk olie.

Tja ik heb het al gezegt maar doe het niet! Voor dat geld kan je veel betere stijltangen kopen.
Loreal spul is ook niet aan te raden, zit vol met siliconen en beschermt ook nog eens niet. Je haar word er zacht van maar na een aantal weken zit je vol met gespleten haarpunten.

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 16:03

Annettu_ schreef:

Ik ben gezegend met ene enorme bos krullen, Als ik douch gebruik ik normale shampoo en conditioner, Als de conditioner in me haar zit, Kam ik het in de douch en laat het dan zo, Wikkel me haar in een handdoek en laat het even zitten, Dan Krullenmouse erin van Syoss en diamond and gloss haarspray, Heerlijk zit me haar dan !

Maar helaas als ik ga slapen en ik word wakker, zijn me krullen pluizig geworden.. Tips>?

Welke shampoo gebruik je? Een masker voor je krullen kan helpen, even als silk in je haar smeren. Droogfohnen met een difusser en speciale goede krullenshampoo doet ook een hoop!

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 16:06

babydolll schreef:
Annettu_ schreef:

Welke shampoo gebruik je? Een masker voor je krullen kan helpen, even als silk in je haar smeren. Droogfohnen met een difusser en speciale goede krullenshampoo doet ook een hoop!

We hebben een stuk of 5 shampoos op de badrand staat dus ik pak altijd diegene die het dichtbijst staat haha, Biosilk smeer ik ook in me haar, Droogfohnen moet ik niet aan beginnen.

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 16:39

mm, ik zou dan toch een andere shampoo proberen! Curls amplifier van tigi ben ik heel erg tevreden mee, maar die is vrij prijzig.. met die shampoo en conditioner doe ik zon 4 maanden.

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 18:27

Haar haar zit gewoon goed zegt ze, dus lijkt me niet dat ze een andere shampoo hoeft te gebruiken? :)
Misschien 's ochtends wassen? Of met een vlecht slapen, 's ochtends eruit halen, wat nat maken en opnieuw weer wat mousse erin?

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:23

xxxdonja schreef:
Haar haar zit gewoon goed zegt ze, dus lijkt me niet dat ze een andere shampoo hoeft te gebruiken? :)
Misschien 's ochtends wassen? Of met een vlecht slapen, 's ochtends eruit halen, wat nat maken en opnieuw weer wat mousse erin?

Als ik met een staartje slaap en ik word wakker haal het los, Dan zit er gewoon een deuk in me haar omdat het elastiekje daar gezeten heeft, Of ik moet elke ochtend gaan douchen ?

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 22:59

Hoihoi!

Ook namens mij sorry dat ik zo kom binnenvallen! :+ (zag het eerder op deze blz ook al staan)

Ik wil komende week toch maar weer naar de kapper gaan (knip meestal zelf de puntjes)..

De vorige keer hebben ze behoorlijk slecht geknipt, aan de voorkant 2 hele korte plukken, die nu eindelijk weer tot onder m'n oren komen.. Verder is m'n haar ongeveer tot halverwege m'n rug, behoorlijk lang dus!

Ik heb echt geen idee wat ik ermee moet doen.. Wil misschien een pony nemen, maar volgens mij kon dat niet omdat m'n kruin in het midden zit (zoiets zeiden ze de vorige keer?)..

Dus, wat nu? Ik wil het niet al te lastig, want ik heb bijna nooit m'n haar los := Behalve met verjaardagen of feesten ofz, maar naar school/werk/paarden haast altijd vast..
Het moet ook allemaal wel vast kunnen, want ik hou niet van losse plukjes :') M'n haar is heel erg dun, en als ik het een nachtje vast heb gehad, lijkt het heel erg dood :+

Het zijn even foto's waar je op m'n haar moet letten, en niet op m'n kop (of de lampjes erboven :') )

http://i372.photobucket.com/albums/oo16 ... C12732.jpg

De linker :)
http://i372.photobucket.com/albums/oo16 ... 1718-1.jpg

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 23:01

ik zit met een dillema ik heb heel lang een boblijn gehad en nu heb ik het weer lang laten groeien zitten een paar laagjes in en heb mijn pony laten bij groeien maar er moet weer iets van een leuke model in anders ben ik bang dat het weer een boblijn laat knippen terwijl ik lang eik ook wel weer eens leuk vind.. en wil er weer een leuk kleurtje in

suggesties??

http://img801.imageshack.us/img801/2605/snapshot20100815.jpg
http://img72.imageshack.us/img72/2588/16052010032.jpg
op de bovenste foto is meer voor de lengte heeft de hele dag in een knot gezeten de onderste foto is wat ouder maar laat wel goed de huidige kleur is en hoe mijn haar normaal valt(recht naar beneden dus :+ )

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 23:36

Annettu_ schreef:
xxxdonja schreef:

Als ik met een staartje slaap en ik word wakker haal het los, Dan zit er gewoon een deuk in me haar omdat het elastiekje daar gezeten heeft, Of ik moet elke ochtend gaan douchen ?

Ik heb die deuk ook! Echt irritant, zelfs als ik het heb gestijld. Daarna staan mn punten dus ook alle kanten op, :P daarom slaap ik nu met een vlecht. Ook niet geweldig, maarja. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 12:11

Deboooraaah schreef:
op youtube heb ik mensen gezien die hun haar of stukken van hun haar in heel felle kleuren verven met niet permanente haarverf.
maar waar kan ik dat vinden? in welke winkel of welke website?

Je ziet ze ook vaak in de wat alternatieve winkels, in Antwerpen heb ik ze ook ergens gezien, weet alleen niet meer waar :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 12:13

die hele felle kleuren heb je van verscheidene merken,zoals Stargazer,Directions en nog een(naam kwijt).
Kun je bijvoorbeeld bij alternatieve winkels kopen,of bestellen(ff zoeken op google)of bij grotere kapperszaken.

Heb ze zelf ook regelmatig gebruikt.

Ilova

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 18:29

Annettu_ schreef:

Misschien kan een anti-frizz product helpen?
http://www.cosmopinie.nl/files/products/686/got2bsmoothoperatorsmoothing_1205942934_lrg.jpg
(Is maar een voorbeeld, heb niet echt ervaring met welke goed zijn en welke niet)

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:39

NiNa_14 schreef:
ik zit met een dillema ik heb heel lang een boblijn gehad en nu heb ik het weer lang laten groeien zitten een paar laagjes in en heb mijn pony laten bij groeien maar er moet weer iets van een leuke model in anders ben ik bang dat het weer een boblijn laat knippen terwijl ik lang eik ook wel weer eens leuk vind.. en wil er weer een leuk kleurtje in

suggesties??

http://img801.imageshack.us/img801/2605/snapshot20100815.jpg
http://img72.imageshack.us/img72/2588/16052010032.jpg
op de bovenste foto is meer voor de lengte heeft de hele dag in een knot gezeten de onderste foto is wat ouder maar laat wel goed de huidige kleur is en hoe mijn haar normaal valt(recht naar beneden dus :+ )

niemand??? word morgen geknipt

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:53

heb geen suggesties voor Nina

maar hier boven op de pagina zegt iemand dat de Heat Protector van loreal niet goed is..
welke is dan wel goed ?? :)

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 20:59

Leentje_ schreef:
heb geen suggesties voor Nina

maar hier boven op de pagina zegt iemand dat de Heat Protector van loreal niet goed is..
welke is dan wel goed ?? :)

heel simpel gezegt?
gewoon niet stijlen.. zie het nu ook bij mijn zusje die heeft allemaal van die afgebroken haartjes
nu heeft ze tijd haar haar niet gestijld en haar haar is heeel wat gezonder(zelfs ookals is ze net terug van vakantie)

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 23:16

Niemand ideeen voor mij? Wil morgen of overmorgen toch echt naar de kapper met een leuk idee! :=

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 13:45

missblondie schreef:
Niemand ideeen voor mij? Wil morgen of overmorgen toch echt naar de kapper met een leuk idee! :=

Ten eerste vind ik dat jij prachtig haar hebt! Je zou voor een stukje korter kunnen gaan met veel laagjes, daar wordt je haar een stuk levendiger van. En gewoon aan de kapper zeggen dat je nog een staart wilt kunnen maken. Ik had tot een paar weken terug heel zwaar haar tot over mijn schouders, alles dezelfde lengte. Ik ben dan naar de kapper gegaan, die er weer mooie laagjes van heeft gemaakt en dat voelt een stuk vrijer :j
En volgens mij past een schuine pony nog wel bij je gezicht :)

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 13:50

Hm, ik twijfelde zelf heel erg of ik laagjes zou doen of gewoon helemaal stijl zegmaar..

Denk dat ik toch maar voor laagjes ga, aangezien m'n haar er dan inderdaad wat levendiger uitziet.. :)

Dankjewel!

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:11

Hoi,

ik dacht meld me hier even misschien hebben jullie tips.

Ik ben zaterdag bij de kapper geweest en die heeft letterlijk mijn haar verpest |(

Het zit zo, ik heb nu sinds een klein jaar bruin haar (ben van mezelf asblond) en wou weer blond haar, normaal verf ik het altijd zelf terug met weinig problemen, soms een beetje rossig resultaat. maar ik dacht laat ik het deze keer maar eens door de kapper laten doen :+

Dus ik week geleden bij de kapper geweest, en zij netjes een pluk uit geprobeerd, zag er wel goed uit. Dus zaterdag de grote dag ik ging weer blond, eerst ontkleuren, ze liep onwijs te knoeien en deed het niet zo netjes als ik van kappers gewend ben maar ok misschien haar manier van werken. Daarna de kleur er in.

Toen kwam het eind resultaat, geel met heel veel kleur verschil en veel rossige plukken, maar ze zat zo enthousiast op me in te praten van owww wat is het mooi, wat staat het leuk, nou dit is echt goed gelukt hoor. Dus ik dacht moet misschien even wennen }:0

Nu 3 dagen later, vind ik het steeds lelijker en het is gewoon duidelijk mislukt(vinden andere mensen ook), ik heb nu dus kanarie geel haar met oranje achtige plukken. Ik had het zelf 10 keer beter gedaan. Hebben jullie tips?

Ik ben al begonnen met zilvershampoo om het ergste geel er uit te halen. Mij haar voelt aan als stro(normaal nooit zo) dus nogmaals verven vind ik nu te veel risico. Ik zit zelf serieus te denken aan een pruik en dan als mijn haar een beetje hersteld is van de mishandeling maar weer verven.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:13

Teruggaan naar de kapper?
Wat zonde zeg! :(:)

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:14

Tja ontkleuren is nu eenmaal slecht, en geel is het altijd de eerste dagen.
Heb mijn haren gisteren ook weer ontkleurt, moet dan ook een paar dagen als een kanarie rondlopen.. en elke dag flink zilvershampoo in laten trekken.. 10 minuten ongeveer.

Als het niet beter word terug gaan.

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:20

Ik heb zelf het al vaker ontkleurt, nooit zo erg gehad, er zit ook gewoon vlekken in omdat ze de verf niet goed verdeeld had. Ik laat haar echt niet meer aan mijn haar komen.

En het is dood mijn haar, ik voel me net een stro pop haha, volgends mij breekt het al af als je er alleen maar naar kijkt. En was net zo lekker bezig met mijn haar laten groeien.