Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sigrid schreef:Wat ik mij dan weer afvraag: waarom verdoven ze niet gewoon plaatselijk bij het zetten? Bij de tandarts kan je toch ook een prikje krijgen als je een gaatje moet laten boren?
Ik heb veel liever even 3 keer een steekje, dat ik erna niets meer voel. Dan dat ik die ingreep helemaal bewust meemaak...
Is dat dan weer typisch Nederlands om niet te willen verdoven? Of zijn er andere bezwaren.
Ga het toch eens uitzoeken, want waarvoor zou je pijn gaan lijden als het ook pijnloos/minder pijnlijk kan...
Sigrid schreef:Wat ik mij dan weer afvraag: waarom verdoven ze niet gewoon plaatselijk bij het zetten? Bij de tandarts kan je toch ook een prikje krijgen als je een gaatje moet laten boren?
Anseltje schreef:Euh kan het dan niet zo zijn dat alles rond je anus/vagina dan verslapt en je helemaal leegloopt?
Althans, je gaat ook zeveren na een verdoving van de tandarts.. haha
lammie2701 schreef:van de microgynon 30 kwam ik wel erg veel aan...in totaal 12,5 kilo...eenmaal overgestapt naar de implanon vlogen de kilo's eraf, waardoor ik nu weer op mijn normale gewicht zit...
BlackEyed schreef:Bedankt voor je reactie!
Dit klinkt erg positief
Sigrid schreef:Enige verschil dat ik merkte toen ik overstapte van Diane (via Microgynon welliswaar, toen pilloze periode) naar Yasmin is eigenlijk dat mijn libido weer omhoog schoot. Diane is echt zo'n enorme sekskiller.