Ik heb nog geen idee hoe de emmer wat leger kan, maar daar zal ik achter komen (is het streven). Als ik het weet dan zal ik het jullie vertellen!
Ik denk wel dat het veel te maken heeft met keuzes die je maakt zoals ik eerder heb beschreven.
1) Is het nodig dat ik het doe?
2) doe ik het dan voor mezelf of voor een ander?
3) Als ik het voor een ander doe, heb ik daar dan tijd voor, vind ik het leuk om te doen en zou die ander dat voor mij ook doen?
4) Als ik het voor mezelf doe is het dan echt noodzakelijk? Vind ik het leuk om te doen of kan het ook een andere keer?
5) Steek nooit energie in mensen waar je zelf geen energie van terug krijgt.
Biieniie: Ik heb ook eens zo'n homeopathisch middeltje gehad, van die Bach bloesem druppels, ik heb ze zelf niet genomen maar eigenlijk meer aan mijn vorige paard gegeven, dat was nogal een heftig beestje

PW: fijn dat het zo goed gaat tussen jou en je vriend! Lijkt me een heel verbetering!

Ik blijf een beetje hangen op het punt dat ik eigenlijk wel weet hoe ik het beste met bepaalde dingen om kan gaan maar dat dan om bepaalde redenen weer niet kan. Die bepaalde redenen zijn dan eigenlijk mijn oude patroon, het lijkt wel of dat laatste stukje me gewoon niet lukt. (Dit is misschien een beetje vaag uitgelegd, als je het niet begrijpt dan zeg je het maar)
Ik heb mijn vader nog gesproken, daar heb ik enorm veel steun aan, hij is coach en probeert me altijd zo goed en zoveel mogelijk te helpen maar hij laat me ook veel zelf doen. Hij gaf ook aan dat soms het laatste stukje van het overspannen zijn het meeste tijd kost.