Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Anna-Jelly schreef:En in plaats van die koek kun je bijv die Kellogs koekjes nemen, in een portie zakje, 1 zakje is 99 calorien of bijv een appel in stukje met wat kaneel, even zacht en warm worden in de magnetron, heerlijk
Zooooooo lekker! En echt een traktatie! Net zo'n chipszakje, lekker krokant. Heb de chocoversie.
en m'n pa is vandaag 50 geworden dus dat word echt moeilijk 
stuk grillworst met kaas en pakje multifruit
Maar die activia is erg lekker, ik heb wel die met vezels er in.
Nu ben ik al beter bezig, gisteren gingen mijn vriendinnen na school weer langs de supermarkt, maar ik heb niks gehad!
). Tip: doe het echt twee weken niet. Je zult zien dat op het eind je behoefte minder wordt. Het is een aangeleerde gewoonte die je moet doorbreken. Maar er is licht aan het eind van de tunnel. Kwestie van volhouden, dan gaat die trek 's avonds vanzelf weg. Als je dan twee weken verder bent, kun je af en toe wat snacken (niet iedere avond), maar dan wel iets verantwoords (olijven, zoute sticks, klein handje ongezouten noten, zoute popcorn (uitzondering), toastje met filet american of zalm).NicoleHorses schreef:jeetje ik heb vandaag echt zo'n 'ik irriteer me aan het idee dat ik niet mag snacken' dagen m'n pa is vandaag 50 geworden dus dat word echt moeilijk
O: Honingloops + melk
M: appelsap, bruine boterham met aarbeien en zoetstof + bruine boterham met tomaat en kruidenzout en energy drink![]()
T: pakje prince starsstuk grillworst met kaas en pakje multifruit
A: word kip met bouillon en een klein stukje (vrij gezonde vruchten/appel en heel klein beetje slagroom) taart!
in die paar dagen alweer ruim 1,5 kilo kwijt
ook nog wel best wat bewogen en buikspieroefeningen gedaan
. Je blijft echt super hard hangen in je (volgens mij) suikerverslaving. Zowel ochtend, middag, avond als tussendoor eet je kunstmatig gesuikerde dingen, zoetstof, koeken en taart. Je valt nu misschien wel af, maar 1,5kilo in een paar dagen tijd is echt niet zo gezond...
(maw: geen flauw idee)