Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieniminnie schreef:haha ja dood eng
maar volgens mij zijn er meerdere mensen die hier bang voor zijn
THANKS FOR CHUKIE AND IT
. Als ik de voorkant zie van een trein, zelfs als hij stilstaat, krijg ik helemaal de rillingen. Brrrr. Ook als ik voorin de trein zit word ik naar. Altijd bang dat de trein tegen iets op knalt ofzo
.
DarkDreamer schreef:Ik ben trouwens ook bang voor treinen. Als ik de voorkant zie van een trein, zelfs als hij stilstaat, krijg ik helemaal de rillingen. Brrrr. Ook als ik voorin de trein zit word ik naar. Altijd bang dat de trein tegen iets op knalt ofzo
.
Oh en ik haaaaaaaaaaaaat het om met de trein, en vooral met de metro.. ondergronds te gaan. BAH.
Ik haat tunnels soieso, ook in de auto.
Edit: Nog iets over treinen..
Ik vind het ook eng om op het station langs het spoor te staan, straks struikel ik of val ik flauw ofzo. Vanuit het niets.

)
daar heb ik echt lang mee gezeten 
Ook erg bang in het donker 
brr..
al vind ik dat ook eng
) Lieszje schreef:DarkDreamer schreef:Ik durf ook niet te kotsen. Best lastig soms..
Inderdaad
Soms heb ik ook echt t gevoel dat er wat uit moet maar dan probeer ik het met alle macht tegen te houden
. 

)
DarkDreamer schreef:Ik ben trouwens ook bang voor treinen. Als ik de voorkant zie van een trein, zelfs als hij stilstaat, krijg ik helemaal de rillingen. Brrrr. Ook als ik voorin de trein zit word ik naar. Altijd bang dat de trein tegen iets op knalt ofzo
.
Oh en ik haaaaaaaaaaaaat het om met de trein, en vooral met de metro.. ondergronds te gaan. BAH.
Ik haat tunnels soieso, ook in de auto.
Edit: Nog iets over treinen..
Ik vind het ook eng om op het station langs het spoor te staan, straks struikel ik of val ik flauw ofzo. Vanuit het niets.
en er is een keer een meisje flauwgevallen en onder de trein gekomen (gewn stoptrein die aan t stoppen was..) gelukkig is ze onder het perron gerold en had ze behalve schaafwonden en geheugenverlies niks ! StalDuijndam schreef:Mn beste vriedin is doodsbang voor duiven!
Als we in de stad lopen ben ik haar regelmatig plotseling kwijt

)