Wie heeft er nog meer een gekke angst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mitxa

Re: Wie heeft er nog meer een gekke angst

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 17:23

Ik moest niks van rupsen hebben... Best lastig in de zomer in het bos met je paard. Zit er wel eens ineens een rups op mn jas. Dan kan ik best gestoord doen volgens vrienden ;)

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 17:25

lieniminnie schreef:
haha ja dood eng :+
maar volgens mij zijn er meerdere mensen die hier bang voor zijn

THANKS FOR CHUKIE AND IT _-:(

Ja hier nog iemand die echt als de dood voor die 2 is... zo leuk, ben je kei jong oud en dan zetten je oppasouders die film op... ben er echt als de dood voor!

ik heb nog een gekke angst, ik durf dus echt niet alleen naar zolders toe te lopen geen idee waarom, maar het zweet breekt me dan echt uit. Messchien omdat we zelf in een bungalow wonen :S

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 17:31

Ik ben doodsbang voor spinnen, en voor bloedneuzen...

ik ben niet bang voor bloed, maar als het uit me neus komt raak ik in paniek.. ook als andere mensen een boedneus hebben krijg ik het spaand benauwd...

BlackEyed

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:09

Vroeger was ik ook bang voor de zolder.
Best lastig als je daar sliep.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:23

Ik ben trouwens ook bang voor treinen :+. Als ik de voorkant zie van een trein, zelfs als hij stilstaat, krijg ik helemaal de rillingen. Brrrr. Ook als ik voorin de trein zit word ik naar. Altijd bang dat de trein tegen iets op knalt ofzo :+.

Oh en ik haaaaaaaaaaaaat het om met de trein, en vooral met de metro.. ondergronds te gaan. BAH. :\
Ik haat tunnels soieso, ook in de auto.

Edit: Nog iets over treinen..
Ik vind het ook eng om op het station langs het spoor te staan, straks struikel ik of val ik flauw ofzo. Vanuit het niets. B-)

CarmN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:45

DarkDreamer schreef:
Ik ben trouwens ook bang voor treinen :+. Als ik de voorkant zie van een trein, zelfs als hij stilstaat, krijg ik helemaal de rillingen. Brrrr. Ook als ik voorin de trein zit word ik naar. Altijd bang dat de trein tegen iets op knalt ofzo :+.

Oh en ik haaaaaaaaaaaaat het om met de trein, en vooral met de metro.. ondergronds te gaan. BAH. :\

Ik vind het ook eng om op het station langs het spoor te staan, straks struikel ik of val ik flauw ofzo. Vanuit het niets. B-)

Ik vind dat ook eng, als je op het station staat en er komt dan een trein die niet stopt
Tunnels houd ik ook niet zo van, maar vind ik niet écht eng, daar zet ik me nog wel overheen.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:47

Ik durf niet te kosten :o
Verder ben ik bang voor grote machines etc.

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:48

Ik ben bang voor kippen -O-

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:51

bang voor vissen, blehhhhhh
en bang voor diep water, weet niet wat er onder zit, je kan er niet diep in kijken, en die vissen je weet maar nooit wat ze onder je uit spoken 8)7

landvrouw

Ik ben bang voor tenen!
Ik heb een enorm tenenfobie.. Heb mijn eigen tenen5 jaar lang niet durven aan te raken.. sokken aandoen deed ik met mijn ogen dicht,, mijn moeder moest mijn teennagels doen en dan gilde ik t gewoon uit van de angst!. Nu heb ik voor het eerst (sinds 5 jaar) mijn teennagels gelakt. echt een wonder!!!! (durf het er alleen nog niet af te halen,, duurt ook wel weer even)

Maar ik kan er ook niet tegen als mensen naar mijn tenen kijken, om andermans tenen te zien, en als ik mijn tenen stoot, ben ik in paniek en wil het liefste METEEEN mijn schoenen uitdoen,, kijken of ze er nog wel aan zitten en of ze nog heel zijn!!!

Fietspomp

Lieszje schreef:

Ik durf ook niet te kotsen :+. Best lastig soms.. :=

Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:52

inbrekers......
en van die enge spannende inbrekers/moordenaarsfilms......
en mijn grootste nachtmerrie is brand. ik hoop dat uit het allerallerallerdiepste in mijn hart noooooooooooooooit mee te maken.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:53

Ik kijk altijd in het donker als ik in mijn auto stap eerst even of er niemand op de achterbank ligt....

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:54

DarkDreamer schreef:
Lieszje schreef:

Inderdaad :P
Soms heb ik ook echt t gevoel dat er wat uit moet maar dan probeer ik het met alle macht tegen te houden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:56

Ik ben heel bang van alice in wonderland.. Echt een jeugd trauma...

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:57

angst.
waar zal ik beginnen. :o

brandtrappen, roltrappen en eigenlijk alle andere trappen buiten.
ik durf nauwelijks bruggen, viaducten over. in de auto wel maar lopend of met de fiets.
(vooral als het waait, ben ik bang dat ik eraf waai :+ )

durf niet met de auto over de dijk. (nja met 30 km per uur) ben bang dat ik er met auto en al vanaf rol.

ben bang voor vuur, vuurwerk, en alles wat daarmee te maken heeft.

ben ook een beetje bangig als het hard waait en ik ben buiten in een open gebied.
(ik voel me soms net een veertje dat overal heen wappert. (ben tocht te groot en te lomp om weg te waaien.)

durf ook niet in natuurwater met vissen te zwemmen.

en verder kijk ik te veel films, en ben ik erg visueel en fantasierijk ingesteld.
(durf na final destination 3 niet meer achter een vrachtwagen met boomstammen te rijden)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:59

Ik had een boek gelezen, van de griezelbus geloof ik, daarin zat een monster onder je bed, wat dan je benen van je romp af trok := daar heb ik echt lang mee gezeten :+

Ik ben echt bang voor zilvervisjes, aahhh die vind ik zo eng, en kakkerlakken.

Ook van spinnen, maar ik heb toen spinnen les gehad, en toen had ik een (tamme) vogelspin op me hand, en later zette de (gast) docent hem zo op mijn hoofd, dat is wel even slikken maar pats boem je angst is weg. :)

Jniena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 19:59

vlinders, clowns, poppen, donker en vissen

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:02

Vuur vind ik echt super eng. En inbrekers. Pff echt ik kruip altijd helemaal weg in mijn dekens omdat ik het zó eng vind!

Ook heb ik een beetje een tunnelfobie. Altijd bang dat er rare mensen ofzo zijn.. Als ik naar de manege wil(is achter het spoor zegmaar.) Dan moet ik of over het pad (voor auto's en ook gewoon fietsers etc.) van de slagbomen. En anders er onder door. Maar liever er over dan er onder door :o Ook erg bang in het donker :(
Enne. Zilvervisjes vind ik eng :O brr..

Oh en liften. Ik ben echt als de dood. Ook als ze z'n eng geluidje maakt wat kraakt enzo. (zoals in mijn oma haar flat. Maar goed 3 hoog kan ik met de trap doen :+ al vind ik dat ook eng :o )
Laatst bijgewerkt door hamsterfan op 07-04-10 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:03

Lieszje schreef:
DarkDreamer schreef:

Inderdaad :P
Soms heb ik ook echt t gevoel dat er wat uit moet maar dan probeer ik het met alle macht tegen te houden :')

Ik ga het dan ook tegen houden idd, en zo erg stressen dat ik ga hyperventileren en huilen en panieken en de hele mik mak. En uiteindelijk ben ik nog veel zieker daardoor :+.

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:07

nou jullie het daar toch over hebben........

ik kan niet tegen kotsende mensen! gatver z vies!!
als er hier iemand ziek ik, lig ik hier te stressen hyperventileren en al die zooi om dat d ander ziek is!
best lastig met een zusje wat vaak ziek is!

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:13

Urielle schreef:
Hebben jullie trouwens ook dat als je 's nachts naar de wc gaat, dat je bang bent dat een monster/geest/eng iets je via de wc naar beneden trekt? Of heb ik nog een angst aan mijn vreemde lijstje toe te voegen :+

*steekt haar vinger ook heel langzaam omhoog :))

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:15

Owja, ik ben trouwens echt bang om te schrikken :+

Ik ging als kind naar het Circus, maar daar hadden ze ook paardjes ofzo, maar met een longeerzweep die knalde, nou ik heb rillend op die tribunes gezeten :=

Of concerten, waar dan plotseling vuurwerk wordt afgeschoten, ik was naar Britney Spears, ik heb bijna 3 uur met mijn vingers in mijn oren gezeten. (pappa en mamma niet zo blij mij, van Adam naar Arnhem en ik was bang :+ )
Vuurwerk, zelfs als ik het zie, ik ben 2 dagen voor en na oud&nieuw niet te genieten, zit ik samen met de hond in mijn slaapkamer :+

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:19

DarkDreamer schreef:

Vind ik helemaal niet gek!! Ik moet elke dag met de trein ;( en er is een keer een meisje flauwgevallen en onder de trein gekomen (gewn stoptrein die aan t stoppen was..) gelukkig is ze onder het perron gerold en had ze behalve schaafwonden en geheugenverlies niks !

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:22

StalDuijndam schreef:
Mn beste vriedin is doodsbang voor duiven!
Als we in de stad lopen ben ik haar regelmatig plotseling kwijt :P

Dit heeft mijn moeder ook, maar dan met alle vogels, we kwamen een keer bij de H&M (2 verdiepingen) met de roltrap, en daar was een kraai naar binnnen gevlogen, me moeder pist bijna in dr broek, en is met de lift snel naar beneden gegaan en de H&M uitgerent :')

Edit: De dam in Amsterdam was ook een groot succes (not :') )
En ik die beesten maar voeren, ze gingen zelfs op mijn hoofd zitten.
Laatst bijgewerkt door Hackie op 07-04-10 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt