Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Het is het zwarte stipje boven het ''vetertje''
http://94.100.122.73/619900001-61995000 ... _3KZt.jpeg
http://94.100.122.153/281850001-2819000 ... _JuJ6.jpeg
set_elkol schreef:ik heb volgende week een afspraak voor mijn rook! Bij passion for piercings in Groningen, ik ben nu wel een beetje benauwd omdat een vriend wilde verhalen heeft opgeduikeld, allemaal in de trant van "zeer pijnlijke piercing". Zijn hier eigenlijk mensen met een rook? Volgens mij is het wel een redelijk orginele piercing.
Groetjes
Zack schreef:Ooeh dat bloemetje is leuk!
Waar komt ie vandaan?
Yinka schreef:Ik heb hem 2 janurari laten zetten en... ik vond hem reuze meevallenIk vroeg zelfs of dit alles was? Nee ik vond hem niet erg pijn doen. Maar ik moet wel zeggen dat het heel erg van je kraakbeen afhangt of ie heel erg pijn gaat doen of niet. Ik heb van mezelf soepel en niet heel erg dik kraakbeen, doet dus minder pijn dan dik en stug kraakbeen.
set_elkol schreef:ik heb volgende week een afspraak voor mijn rook! Bij passion for piercings in Groningen, ik ben nu wel een beetje benauwd omdat een vriend wilde verhalen heeft opgeduikeld, allemaal in de trant van "zeer pijnlijke piercing". Zijn hier eigenlijk mensen met een rook? Volgens mij is het wel een redelijk orginele piercing.
Groetjes
Groetjes
_Ro0sj_ schreef:ik wil hem ook ergens bij me borstbeen,
Zit alleen erg te twijfele, doet het verwissele dan ook pijn?
heb net de pircingshop ff gemailt wat de kosten ogv zijn.
als je hem niet meer wil, hoe haale ze hem er dan uit?
_Ro0sj_ schreef:ik heb gezien hoe ze de dermal anchor zette,
en hoorde op het filmpje dat het ook mee viel ik zit zo erg te twijfele of ik er 1 wil, iemand een duidelijke foto?
en kan je dan ook van diemantjes wissele? of blijf het het zelfde?
_Ro0sj_ schreef:Amigo_ schreef:Hoi!
Ik word binnenkort geopereerd en moet mn piercing dan uit..
(heb een navelpiercing).. Kan deze gewoon een paar uurtjes uitblijven?? of ...?
weet niet waar je geopereerd wordt?
ma denk als je een plastie in doen dat ze dan negens last van hebbe