Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aikon schreef:Je werk bouwt dus een mate van spanning op. Vervelend zeg. Gelukkig word er door je leidinggevende geluisterd. Heb je nog gereden?
Mij word nu het een en ander in mijn schoenen geschoven door werkgever en collega's waar ik niet blij van word.
@ chocobroodje, Ik heb een, ja hoe moet ik het beschrijven, een halve gips afdruk zeg maar. De onderkant is dicht van de vingers tot aan de elleboog. Mijn hand en arm liggen in de brace en kan geen kant op. Er zit klittenband over de vingers, over de pols en over de onderarm. Hierin heb ik een steunkous om de hand en arm, scheelt in zwelling (knelt de brace) met warm weer en neemt zweet op. Ik blijk wat erg te reageren op de binnen voering van de brace, de kous geeft hier ook gelijk bescherming. Handig zo'n steunkous
aikon schreef:Ik ben er weer, laptopje had het ook erg warm, was in zwembadje gevallen. Hij is weer droog en doet het nog. Ik moet regelmatig mijn steunkous los weken door de eczeem. Ik heb zo min mogelijk de brace om. Ik merk trouwens dat ik vaak tegen andere het heb over dystro hand, ze vragen er om, maar toch. Ik vergeet te vragen hoe het met hun gaat. Is dit iets wat jullie herkennen?
@LADPR ik hoop dat de brace jou straks ook bevalt.
@natasja het is altijd confronterend om er achter te komen wat allemaal niet meer wil. Ik ben ook nog bezig met een zaak tegen mijn werkgever. Kan ook heel lang gaan duren. Balen 4 kiezen tegelijk. En dan ook in zo'n korte tijd 2 keer naar het ziekenhuis.