Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, ikke ook, vooral bij latijn heb ik er last van. Een tijdje geleden werd ik gewoon ziek en duizelig als ik latijn les had. Ben zelfs een x in de mediatheek er bijna door flauwgevallen (was gwn latijn hw aan t maken ) Ik blijf waarschijnlijk zitten op latijn en grieks (je moet elf punten hebben, onafgerond, en ik heb er vaak maar net genoeg...)
. Je bent altijd welkom!
ik had wedstrijd, gewoon een F proefje (F6a1)
tja en toen ging het fout. maar ik moest en zou een PP halen dus ik ben gewoon doorgereden en toen ging het gelukkig zelf weg 

, dus ik heb geen keus, maar al sik over ga laat ik grieks vallen 

joyce2 schreef:Iemand tips tegen hyperventileren als je in de auto aan het rijden bent? Vandaag was ik weer de pineut, zowel op de heenweg als op de terugweg en vooral terug had ik er veel last van. Steeds super duizelig en het idee dat ik van mn stokkie ging.
Dus, tips zijn welkom, wat te doen tegen hyperen in de auto?
joyce2 schreef:Dus, tips zijn welkom, wat te doen tegen hyperen in de auto?
Ben je bijvoorbeeld bang ergens te laat te komen? Misschien dat het dan helpt om 10 minuten eerder van huis weg te gaan. Vindt je het autorijden zelf spannend? Dan is het misschien raadzaam om vaker even in de auto te stappen zodat je jezelf went dat het niet altijd spannend hoeft te zijn. Enzovoorts