Zwanger?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

luffwinny

Re: Zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-10 11:01

Helaas hebben we niet de kans gekregen om het zelf te zeggen. Zijn zus heeft het al tegen zijn ouders gezegt, en ze zijn disndag bij mijn vader geweest, ik en me vriend waren er niet bij omdat ik niet eens wist dat ze ouders kwamen, dat hoorde ik die avond pas..

Zijn ouders willen dat ik het weg laat halen, ze vinden niet dat we er klaar voor zijn en het niet aankunnen, waardoor me vriend nu weer twijfeld omdat iedereen het zegt.. Mijn vader heb ik er nog niet echt over kunnen spreken vanwege mijn werk en zijn werk.

Gister had me tante wel mijn voicemail ingesproken dat alles goed komt en overal een oplossing voor is, en weet zeker dat ze me zal steunen, maar wil haar der ook niet mee lastig vallen omdat haar zoon midden in de scheiding zit, en ze daar ook heel erg mee zit..

Iedergeval blijf ik er gewoon voor gaan.. ondanks de negatiefe reacties van zijn familie..Want ik denk dat als we er echt voor gaan het echt wel goed gaat komen..

Ik vind het jammer dat het zo allemaal is gelopen en dat die zus ons de kans niet heeft gegeven om het zelf te zeggen en zijn ouders dat die zo naar me vader zijn gegaan terwijl ik het liever zelf had gezegt, maar het is gebeurd..

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 11:05

Bah meisje nou toch , dat is niet de reactie die je graag had willen horen. Misschien was de reactie anders geweest als je het zelf had kunnen vertellen , maar daar heb je nu niets meer aan. Hopenlijk pakt jou vader het goed op. Ik zou niet te lang wachten om het hem te vertellen. En ondertussen blijf praten met je vriend en vooral probeer te genieten van je zwangerschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 11:06

He wat vervelend dat jullie het niet zelf hebben kunnen zeggen!

Kleine troost misschien.. tegen mij is destijds ook gezegd dat ik het maar weg moest laten halen. Dit hebben we nooit gedaan en we zijn een heel gelukkig gezinnetje met z'n inmiddels vijven!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 11:10

Herkenbare situatie, mijn zus was op 18jarige leeftijd zwanger.
Mijn ouders steunden haar, maar zijn ouders hebben meerdere keren gezegt dat ze het weg moest laten halen.
Ook haar vriend zelf zag het allemaal niet zitten, maar zij heeft wel besloten om het kind gewoon te houden.

Een paar maanden later was ze er dan, een meisje.
Haar vriend vond het opeens een stuk leuker, en zelfs zijn ouders draaiden bij.
Als de baby er eenmaal is, dan vind bijna iedereen het wel leuk, het is toch echt byzonder.
Dus ik hoop voor je dat je vriend in gaat zien dat er ook hele leuke kanten aan zitten, en dat jullie samen met de baby heel gelukkig worden. :)

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 11:16

In deze periode ben jij volgens mij ook vele malen sterker in het leven gaan staan.
Gelukkig is je tante er die je kan helpen, en op de een of andere wijze geloof ik dat je vader dit ook wel gaat doen ( is een voorgevoel!)
Meis, alles komt goed, ga nu maar lekker genieten van je zwangerschap, voor je het weet is je kleine wondertje er al !! :D

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 11:21

Zoals ik je al eerder schreef: respect dat jij zo sterk in je schoenen staat. Je komt er wel! +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 12:28

Jeetje, jullie worden op dit moment wel heel erg als kleine kinderen behandelt... gelukkig wordt je daardoor alleen maar sterker en volwassener! Ik snap dat je vriend nu weer twijfelt als zijn bloedeigen ouders zeggen dat jij het beter weg kan halen. maar t komt goed hoor. anders moet je ze gewoon eens zeggen dat een abortus geen optie is en dat jullie er met zn alle beter iets van kunnen maken dan de situatie ongemakkelijk maken voor iedereen.

sterkte! en jullie komen er wel, écht :j

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 13:28

Heftig allemaal! Wel knap hoe je ermee omgaat. En ik denk dat je veel steun aan je tante hebt ook al heeft ze zelf veel aan haar hoofd. Het gevoel dat je bij iemand terrecht kan dat is al heel fijn!

aniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 18:27

Heb je inmiddels al met je vader gepraat?

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 22:07

Hooe is het nu? Al je echo gehad? :)

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 22:28

Hoi,

vervelend zo'n (schoon)zus! Verschrikkelijk dat ze in zijn mail heeft zitten neuzen en ook het nieuws over jullie zwangerschap al verteld heeft aan zijn vader! Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent!

Heb je je echo al gehad? Normaal doen ze die tussen de 10 en 12 weken. Maar waarom gaat het via de HA?? Normaal heeft die er niets mee te maken en bel je zodra je het weet dat je zwanger bent de verloskundige. Met 8 weken ga je voor je eerste afspraak daar naar toe. Hun regelen de eerste echo op tijd, want soms is er een 'wachtrij' en kun je pas een afspraak maken voor over een week.

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 00:00

Jeetje wat een vervelend mens.. die zus van je vriend.. :( Hoe gaat het verder? Heb je de echo al gehad?

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 10:59

Jeetje, heb net je hele verhaal gelezen.
En vind het knap van je dat je zo 'koel' blijft in deze situatie althans zo klinkt het.
Je bent goed verstandig bezig.

Maar heb je wel goed nagedacht over de toekomst?
Straks is het kindje er, waar moet hij/zij slapen, heeft het straks beide ouders nog of alleen een moeder?
Red je het wel op financieel gebied?

Tuurlijk moet je voor het kindje gaan als dat je gevoel is, maar je moet het ook een goede toekomst kunnen bieden.

Ik hoop voor je dat het snel goed komt tussen jou en je vriend. Want het is erg lastig om dit alleen te doen lijkt me.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 12:03

hoi TS hoe is de situatie nu? ik hoop alweer wat beter..

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 18:12

Ik had ts nog even een pm gestuurd. Met de vraag of ze ons misschien weer op de hoogte kan stellen :) uiteraard als ze er behoefte aan heeft. Maar krijg nog niets terug. Dus we moeten nog even afwachten..! :)
En duimen dat alles goed gaat ;)

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 21:00

ik heb alles gelezen..
ppfft wat heb jij het zwaar!!

Ik hoop dat je toch nog een beetje kan genieten van je zwangerschap:)

sterkte

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 11:15

hee! Ik ben erg benieuwd hoe het gaat!?

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 11:29

Ik denk niet meer dat ts hier gaat antwoorden,
Ze heeft het erg moelijk, en dat begrijp ik ook wel :)

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:14

ze is ook al vanaf 13 maart niet meer op bokt geweest :?
zal het wel goed gaan met haar :(:)

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:22

ja daar ben ik benieuwd naar.. Met zo'n rare schoon fam.. Straks is er wat gebeurt..? Hoop t niet :) heb der een email gestuurd. Snap uiteraard dat het moeilijk is voor haar :j

wollie27

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:43

ik kan alleen zeggen wat vervelend maar hou vast aan je eigen mening.
als je het wil houden doe dat dan ook wat een ander ook zegt je kunt het wel.
het zal niet makkelijk zijn mocht je er alleen voor komen te staan maar je moet wel je gevole volgen!!
weet niet waar je woont maar er zijn altijd mensen die wel wat spulletjes over hebben mocht dat een probleem zijn ik in elk geval wel.

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 18:01

Lees dat je hier al een tijd niet bent geweest, hoop dat alles goed is. Ook ik heb nog veel kleertjes maar wel voor meisje, mocht het ooit nodig zijn kan je ze zo krijgen.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 19:47

dikke kus voor je tante!.. laat je niet teveel opnaaien he? volg je gevoel.....!

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 21:20

vind het raar van die zus van je vriend.
Waarom zoekt ze door de mails.
Hoop dat alles goed met je is, en met de zwangerschap.
Hoe ging het met de echo? en was je vriend ook mee?

Heel veel succes.

kimmetje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 10:24

Luffwinny; leef je nog ??