Als ik het goed zie, heb ik zelf 7 lobe's en 2 helixen. Nooit geweten, ik noem ze gewoon oorbellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:gezien ik m'n tongpiercing nog geen 2 weken heb heb ik er nog niks aan schoongemaakt gezien ik dat ding er geloof ik niet eens uit mag halen, straks als de boel echt genezen is dan denk ik wel, maar vraag ik even bij de piercer na hoe en wat. En op 't moment (moet) gebruik ik trouwens ook nog zo'n mondspoeling.
Majo schreef:Hey wat gaaf! Nu zie ik pas wat alles is en hoe het heet, dank je! Die MD, hoe zit die vast? Vind die er een beetje eng uitzien, is iets wat ik zelf nooit zou doen. Wat als je ergens achter blijft hangen? Auw! Hihi.
Als ik het goed zie, heb ik zelf 7 lobe's en 2 helixen. Nooit geweten, ik noem ze gewoon oorbellen
Fiffill schreef:Ja dat hoor ik meer.Nouja, dat zien we dan wel.
Lijkt me een vreemde ervaring, een piercing die geen pijn doet bij het zetten.
![]()
Maar is het niet vervelend bij het eten etc?
c_alsemgeest schreef:Je kan altijd even langsgaan... misschien kan de piercer je de reden geven waarom de piercing moeilijk blijft doen?
Maar aan de andere kant... als hij er toch uit gaat is de reden misschien niet eens zo belangrijk meer
suus_ schreef:Whahaa
Ik zou wel even om advies vragen met je neuspiercing, als het dalijk gaat ontsteken en je haalt het eruit kan de prut er niet meer uit omdat het gaatje dichtgroeit