En Brittje alleen:

Mijn mooie meisjes.

Edit: van 3 naar 2 foto's.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WowAmigo schreef:Maar je kan ook gewoon een verpakking meegeven toch? Dan maken ze het daar zelf?
Cyntje schreef:Chiara werd vanmorgen pas om 8.30 wakker(sorry Duke)
Cyntje schreef:De hapjes gaan er nog steeds niet met succes in
@Angela: Ga je er dan ook uit om te voeden om 06.30? Of wordt ze dan wakker en slaapt ze nog wel even door?
Duke schreef:Gisteravond zo stom geweest. Britt is nu al weken niet meer 's avonds laat gekomen voor een voeding. Op z'n vroegst om 2:00h 's nachts, maar de laatste twee weken (volgens mij) pas om 5:00h. Dus ik dacht: ik kan wel twee wijntjes nemen. Dus ik nam tussen 21:30 en 23:00 die twee glaasjes wijn. Ik drink net het laatste slokje... hoor ik Britt... Nee hè... Maar ik dacht: ik geef gewoon een flesje. Ze drinkt dan wel niet zoveel als bij mij, maar daarmee trekt ze het wel een paar uurtjes tot ik weer mag voeden. Dus zo gezegd, zo gedaan. Britt heeft 120ml uit de tuitbeker gedronken (persoonlijk record!). Ik haar opgelucht weer op bed gelegd... kwartier later hoor ik ze weer en ze blijft jammeren...Ik haal haar uiteindelijk toch maar weer op. Ze begint gelijk heel fanatiek op mijn neus te zuigen (zo wakker was ze nu dus ook weer niet
). Dus ik twijfelen... ze had duidelijk gewoon behoefte aan de borst en niet aan de fles... dan maar aangelegd. Wel één borst. Achteraf vind ik het eigenlijk wel stom. Het was toen precies middernacht. Ik zou pas rond 2:00h eigenlijk weer mogen voeden, gezien mijn alcoholinname. Ze heeft er overigens niets van, maar ik baal wel van mezelf. Voortaan maar weer bij hooguit één glaasje houden en dan een beetje op tijd op de avond. Ze is wel lekker gaan slapen daarna.