Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zit even in de meeleesmodus. Ben ziek.

machotjuh schreef:Dat de klachten meer oververmoeidheid waren.
En ik heb elke keer last van dat me hart overslaat en het is raar maar waar eigenlijk alleen als ik op het werk ben. Dat ik gewoon niet zo druk moet maken om me hart, want er is niks mee aan de hand. Vond dit beetje een afpoeier antwoord zeg maar want hoe kom je van iets af wat tussen je oren zit zeg maar.
Volgende week dinsdag middag heb ik een afspraak heb verder nog niks gehoord over een eventuele wachtlijst.

Angela_ schreef:Even snel, ik zou de boerderij er niet aangeven, heel eerlijk gezegd. Even iets leuks, zonder therapie zeg maar.
Is er geen andere dag waar je misschien je rust kan plannen?

Heb even geen puf meer om verder te reageren. Knuffel voor degene die het nodig hebben en voor allemaal, pas goed op jezelf

. Conditie was het dubbele van wat het zou moeten zijn dus zéér goed en dat terwijl ik nu echt veel minder doe dan vorig jaar, kracht was ook bovengemiddeld. Al mn waardes, hart, vet, suiker etc. waren ook goed dus ben eigenlijk wel heel tevreden en trots op mezelf
En dat voor iemand die iedere dag chips eet
. Het is ook wel een weer een geruststelling, ben toch erg gefocust op mn lichaam en het is prettig te weten dat ik me hier (eigenlijk) geen zorgen over hoef te maken.
dat is toch nogsteeds die angst die versterkt is door mn burnout. Nu lekker weekend dus hopelijk wat ontspannen.
voor jullie die het nodig hebben