Ze kunnen ook ontwerpen. Of een ontwerpje van jezelf aanpassen. Kerry, meisje rechts heeft die van mij gedaan. Ben erg tevreden.
Urbanus
Geplaatst: 25-07-09 20:45
Wat Steve maakt spreekt mij heel erg aan. Ik zal binnenkort eens langs lopen. Een prijsopgave is ook handig want geld uitgeven is hier echt te makkelijk. Ik probeer wel te sparen maar toch..
Oohh zo ja. Nee daar heb ik ook blaren Of ik moet van schoenen veranderen, dát kan natuurlijk ook
Talonius
Geplaatst: 25-07-09 22:45
Hey leuk topic zeg! Er zijn al een hoop mooie tattoos voorbij gekomen. Ikzelf heb nu zo'n 12 jaar een tattoo bij m'n rechter onderbuik/lies. Helaas is deze door 2 zwangerschappen wat uitgerekt en is het ipv een zwarte panter, nu een dikke huiskat geworden Gelukkig zie je alleen z'n staart boven m'n bikinibroekje uitkomen, dus ik kan er wel mee leven. Als ik hem wil laten opknappen, dan wordt tie veels te groot en ach....ik kan er mee leven.
Ik zit nu al maanden te denken aan een 2e met de initialen van de kinders een J en een R en deze in elkaar te laten verlopen met een mooi symbool erbij, maar ik ben er nog steeds niet helemaal uit wat het precies moet worden. Dus als jullie ideeen hebben!! Ik wilde hem eerst aan de binnenkant van m'n pols, maar daar ben ik toch weer afgestapt omdat het op het werk niet geheel gewaardeerd wordt en manlief er dan dus ook niet helemaal achterstaat. Het wordt dan toch op de achterkant; rechterschouder, of iets onder m'n nek tussen de schouderbladen. En ik zou er toch ook wel een keer eentje op mn onderrug willen net boven mn broekrand, maar daarvoor moet ik dan wel een reden voor hebben om hem te zetten. Even afhankelijk hoe groot die met de initialen van de kinderen wordt, weet ik uiteindelijk op welke plek ik hem wil hebben.